سیو بازی Sudden Strike 4

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست سیو بازی Sudden Strike 4 رو براتون اماده کردیم و قرار دادیم که امیدواریم , خوشتون بیاد برای دانلود با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید.



سیو بازی Sudden Strike 4 حاوی اتمام بخش داستانی بازی به همراه دی ال سی های آن می باشد. اگر شما نیز از طرفداران سبک استراتژیک هستید، تجربه این عنوان را از دست ندهید. در بازی هیجان انگیز Sudden Strike 4 می توانید نبردهای جنگ جهانی دوم را در قالب یکی از واحدهای نظامی تجربه کنید. با اتخاذ تصمیم های درست و به کار بردن یک استراتژی مناسب به راحتی می توانید در نبردهای بازی پیروز شوید. Sudden Strike 4 دارای سه بخش کمپین بوده که هر کدام حاوی بیست مرحله هیجان انگیز هستند.


راهنمای نصب سیو بازی Sudden Strike 4 :

بعد از باز کردن فایل فشرده محتویات پوشه دانلود شده را در آدرس زیر کپی نمایید. لطفا قبل از کپی کردن فایلها از سیو قبلی خود بکاپ تهیه نمایید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از سیو قبلی خود استفاده نمایید.

C:\Users\user_name\AppData\LocalLow\Kite Games\Sudden Strike 4\Profile


نکته:

قبل از استفاده از فایل های سیو، حتما از فایل های سیو بازی خود یه نسخه به عنوان بکاپ داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را بازگردانی نمایید. در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی مبنی بر پاک شدن فایل های سیو بازی شما برای ما وجود ندارد.


دسته ها : سیو بازی

  • 3,493 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ در ساعت ۴:۰۶ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : Kite Games
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *