سیو بازی The Evil Within 2

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست سیو بازی The Evil Within 2 رو براتون اماده کردیم که امیدواریم خوشتون بیاد برای دانلود با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید.


سیو بازی The Evil Within 2


شیطان درون ۲ یا رنج درون ۲که در ژاپن با نام روان شکن ۲  شناخته می‌شود؛ یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا محصول شرکت بتسدا است. نسخه کامل این بازی در ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ میلادی برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ عرضه شد. این بازی دنباله‌ای بر نسخهٔ پیشین خود است و داستان را سه سال پس از نسخهٔ پیشین روایت می‌کند.


روند بازی

بازیکن در بازی کنترل کارآگاه “سباستیان کاستیانوس” را بر عهده می‌گیرد که برای نجات دخترش به درون یونیون سفر می‌کند. بازی در سه سطح آسان  بقا  و کابوس درجه بندی شده‌است. شینجی میکامی، به بازیکنان توصیه کرد تا بازی را در درجه ی آسان امتحان کنند. روند بازی در بازی جدید نسبت به نسخهٔ پیشین خود پیشرفت بسیاری داشته و قابلیت‌های جدیدی به بازی افزوده شده‌است. پناهگاه‌ها در بازی تغییر کرده‌اند و شخصیت اصلی می‌تواند در پناهگاه شخصیت‌های فرعی، بازی را ذخیره کند یا اسلحه‌ها را ارتقا دهد؛ هرچند که ارتقا قابلیت‌های شخصیت تنها در اتاق امن شخصی ممکن است. همچنین قابلیت جدیدی به پناهگاه افزوده شده‌است که بازیکن می‌تواند با صرف یک فنجان قهوه سلامتی خود را کاملاً بازگرداند.

سیستم ساخت مهمات و وسایل نیز در بازی پیشرفت بسیاری کرده‌است. بازیکن می‌تواند در میز کار در اتاق‌های امن مهمات را بسازد و یا با استفاده از سیستم ساخت سریع این کار را انجام دهد. هرچند که ساخت مهمات در میز کار، مواد اولیه کمتری مصرف می‌کند.سیستم شخصی‌سازی همچنان در بازی وجود دارد و در آن تغییرات بسیاری ایجاد شده‌است. سباستیان با جمع کردن ژل‌های سبز و قرمز می‌تواند قابلیت‌های فردی خود را بهبود ببخشد. نموداری برای قابلیت‌های وی در نظر گرفته شده‌است که به پنج شاخه ی اصلی سلامت مخفی کاری، مبارزه ، بازیابی ، ورزشی تقسیم می‌شود.

اسلحه‌های قسمت قبل با اندکی پیشرفت همچنان در بازی حضور دارند و بازیکن می‌تواند همچنان از اسلحه‌های گرم و سرد استفاده کند.مراحل بازی گسترده تر شده‌است و امکان جستجوی بیشتری وجود دارد. همچنین می‌توان مراحل بازی را به صورت مخفیانه یا با استفاده از اسلحه‌هایی مانند تفنگ مراحل را به پایان رساند.  یک ویژگی جدید در بازی وجود دارد که بازیباز با رایانه‌های مخصوصی می‌تواند بین دو مکان دور نوردی کند.

سیستم مخفی کاری در بازی بهتر و ساده‌تر شده‌است. بازیکن با دیدن علامت چشم در بالای صفحه نمایش می‌تواند بفهمد که تا چه حد در معرض دید دشمن است. اگر این چشم کاملاً باز باشد، بازیکن توسط دشمنان دیده شده‌است یا اگر مردمک چشم در حال چرخیدن باشد یعنی که دشمنان در جستجوی بازیکن هستند این رویه در پیشبرد مراحل مخصوصاً به صورت مخفیانه بسیار مؤثر است.

راهنمای نصب

بعد از باز کردن فایل فشرده محتویات پوشه دانلود شده را در آدرس زیر کپی نمایید.

C:\Users\user_name\Saved Games\ TangoGameworks\The Evil Within 2

نکته:حتما ازفایل های خودتون یک نسخه پشتیبان داشته باشید تا درصورت به وجود امدن مشکل از سیو قبلی خودتون استفاده کنید


دسته ها : سیو بازی

  • 4,317 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۸/۲۶ در ساعت ۱:۲۰ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : Tango Gameworks
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *