حل مشکلات و ارورهای بازی Assassin’s Creed Odyssey

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست حل مشکلات و ارورهای بازی Assassin’s Creed Odyssey رو براتون اماده کردیم که امیدواریم به شما کمک بکنه , برای مشاهده با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید.


حل مشکلات و ارورهای بازی Assassin’s Creed Odyssey


حل مشکلات و ارورهای بازی Assassin‘s Creed Odyssey یک عنوان در سبک ماجراجویی و نقش آفرینی می‌باشد که توسط استودیو Ubisoft Montreal ساخته و Ubisoft آن را برای Windows و Xbox One و Playstation ۴ در ۵ اکتبر ۲۰۱۸ منتشر کرد. بازی Assassin’s Creed Odyssey جدیدترین عنوان از سری معروف Assassin’s Creed است ساخته شده و ما پیش‌تر نیز با این سری آشنایی و خاطرهای فراوانی داشتیم. بازی Assassin’s Creed Odyssey اولین بازی از سری بازی اساسین کرید است که به یونان باستان رفته است. همچنین این نسخه اولین بازی در سری Assassin’s Creed که انتخاب‌ها و نتایج آن در این بازی نقش آفرینی تاثیر دارد و به بازیکنان حق انتخاب شخصیت اول بازی را می‌دهد. این نسخه از سری Assassin’s Creed هم مانند تمامی نسخه‌های دیگر از موتور گرافیکی Anvil Next که بسیار سنگین است استفاده میکند و همچنین با وجود قفل Denuvo احتمال میرود در نسخه کرک شده یک نسخه پر از مشکل برای کاربران Windows شود!

نکته : بازی کرک نشده است.

 

به این نکته دقت کنید که اگر به تمامی راه‌ حل‌هایی که برای شما تدارک دیده است عمل کنید و آن ها را دقیق انجام دهید، با هیچ مشکلی در بازی رو به رو نمی‌شوید و همچنین حل مشکلات و ارورهای بازی Assassin’s Creed Odyssey را میتوانید به راحتی رفع نمایید.

ابتدا قبل از اجرای هر بازی، باید بدانیم که سیستم ما توانایی اجرا بازی را دارد یا نه! اگر اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Assassin’s Creed Odyssey از CPUهای نسل اول سری i3, i5 و i7 پشتیبانی نمی‌کند و از این بابت باید حسابی حواستان باشد. ما پایین ترین سیستم ممکن برای اجرا بازی Assassin’s Creed Odyssey روی حالت ۷۲۰ و Low بازی را برایتان مینویسم:

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: نسخه‎های ۶۴ بیتی ویندوز ۷، ۸٫۱ و ۱۰

پردازنده: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz یا Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, Ryzen 3 – ۱۲۰۰

کارت گرافیک: AMD Radeon R9 285 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) یا NVIDIA GeForce GTX 660

حافظه رم: ۸ گیگابایت

رزولویشن اجرایی: ۷۲۰p

نرخ فریم: ۳۰ فریم بر ثانیه

کیفیت ویدئویی: پایین

فضای مورد نیاز: ۴۶ گیگابایت فضای خالی

دایرکت‎ایکس: DirectX June 2010 Redistributable

صدا: کارت‎های صدا با پشتیبانی از دایرکت‎ایکس ۹٫۰c و به همراه آخرین آپدیت درایور

خب بعد از مقایسه سخت افزار سیستم خودتان با اطلاعات بالا و هماهنگی آن، موقع مقایسه نرم افزاری است. البته بهتر است برای نرم افزار مقایسه نگذاریم و برای اطمینان هرچه بیشتر، از پایه با دانلود برنامه‌های جانبی که در پایین میبنید کامپیوتر خود را برای اجرا بازی آماده کنید تا با حل مشکلات و ارورهای بازی Assassin’s Creed Odyssey مواجه نشود. لیست نرم افزارهای مورد نیاز بدین شرح است:

  • دانلود آخرین درایور کارت گرافیک nVIDIA برای ویندوز ۱۰
  • دانلود آخرین درایور کارت گرافیک nVIDIA برای ویندوز ۷، ۸ و Vista
  • دانلود آخرین درایور کارت گرافیک AMD برای ویندوز ۱۰
  • دانلود آخرین درایور کارت گرافیک AMD برای ویندوز ۸٫۱
  • دانلود آخرین درایور کارت گرافیک AMD برای ویندوز ۷
  • دانلود All in One Runtime v2.4.4 (شامل تمامی پیش‌نیازها  )

اگر نمی‌دانید سیستم شما به صورت دقیق چه سخت افزاری دارد و از چه DirectXـی پشتیبانی میکند، طبق مراحلی که برایتان تدارک دیده‌ایم پیش بروید و با مشخصات سیستم خود آشنا شوید:

  • همانند عکس زیر ابتدا در قسمت Run ویندوز خودتان همانند عکس زیر گزینه‌ی “dxdiag” را سرچ کنید و وارد برنامه شوید.


 

  • بعد از ورود به برنامه، وارد صفحه‌ای مانند عکس زیر می‌شوید که اطلاعاتی از ویندوز، رم، پردازنده و دایرکس در اختیار شما میگذارد.



  • همچنین برای مشاهده مشخصات گرافیک و مانیتور خود وارد سربرگ “Display” شوید. در این قسمت گزینه‌ای به نام “DDI Version” میبنید که برایتان مشخص کرده‌ایم. منطور این حرف این است که کارت گرافیک شما نهایت از چه DirectXـی پشتیبانی خواهد کرد.

 

با تفاسیر بالا و اقدامات اولیه، حال باید برای حل مشکلات بازی برویم! این قسمت برای کسانی است که در صورت انجام کارهای ذکر شده با مشکل روبرو شدند یا از قبل با حل مشکلات و ارورهای بازی Assassin’s Creed Odyssey برخورده بودند. برای حل مشکلات و ارورهای بازی Assassin’s Creed Odyssey که توسط تیم متخصص Novinspot فیکس شده، مراحلی را که گفته شده به خوبی اجرا کنید.


افت FPS ( فریم ) و رزولوشن پایین بازی:

 

این مشکل معمولا در دارندگان کارت‌های گرافیکی Nvidia رخ میدهد و حل کردنش هم بسیار ساده است. کافی است قبل از ورود به بازی وارد ” Nvidia Control Panel ” شوید و سپس گزینه ” MFAA ” یا همان ” Multi-Frame Sampled AA” را خاموش کنید. حال وارد بازی شوید و خواهید دید که بازی شما مشکلی ندارد

از بین بردن قفل ۳۰ فریم ( آنلاک کردن FPS ):

  1. ابتدا وارد جایی شوید که بازی شما در آنجا نصب شده.
  2. سپس بر روی فایل اجرایی بازی یعنی ” ACOdyssey.exe ” کلیک راست کنید.
  3. وارد تب ” Compatibility ” شوید.
  4. گزینه “Disable Fullscreen Optimization ” را بزنید.
  5. حال گزینه ” Apply ” را بزنید و خارج شوید.

حل مشکل دانلود و آپدیت نشدن بازی از Uplay:

 

برای حل این مشکل چندین راه وجود دارد که به آن ها توجه میکنیم.

  1. برنامه Uplay را از با گزینه Run As Administrator اجرا کنید.
  2. بهتر است در اولین قدم برنامه را از محل اصلی خود که معمولا به صورت پیش فرض در C:\Program Files (x86)\Ubisoft\Ubisoft Game Launcher است اجرا کنید.
  3. Firewall ویندوز خودتان را خاموش کنید.

با رعایت موارد بالا به احتمال زیاد مشکل شما حل می‌شود..

 


رفع مشکل فریز شدن بازی:

 

برای حل این مشکل راه ۱۰۰% وجود ندارد و باید با توجه به اطلاعات قبلی آن را حل کنیم. شما میتوانید درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید یا با برنامه های بهینه سازی گیمینگ آن را اجرا نمایید.


حل مشکل مخفی نشدن در بوته ها:

وارد تنظیمات HUD شده Enemy Priximity را غیر فعال کنید.

حل مشکل Fast Travel نکردن:

بیشتر مواقع این مورد از خود بازی است و یک مشکل نیست. برای مثال اگر شما در یک اردوگاه ارتش باشید نمیتوانید Fast Travel بکنید. با این حال اگر تماما این مشکل را داشتید باید صبر کنید تا Ubisoft با آپدیتی این مشکل را برطرف سازد.

افت فریم در هنگام بازی:

در لیست حل مشکلات و ارورهای بازی Assassin’s Creed Odyssey مشکلاتی مانند افت فریم نیز دیده میشود که برای رفع این مشکل باید چند کار انجام دهید تا مشکلتان حل شود! اگر از کارت گرافیک AMD یا Nvidia استفاده میکنید حتما لینکی که در اول پست مربوط به درایورهای کارت گرافیک AMD و Nvidia را گذاشته‌ایم دانلود و نصب کنید و سپس سیستم خود ریستارت کنید تا مشکلتان حل شود. یک دلیل دیگر میتواند روشن بودن قابلیت G-Sync یا V-Synce باشد که حتما آن‌ها را از تنظیمات گرافیکی غیر فعال کنید تا تاثیر و تفاوت روشن بودن و نبودن این قابلیت روی فریم ریت بازی مشاهده کنید. یک روش دیگر نیز میتوانید انجام دهید و آن هم تغییر صفحه رزولوشن از حالت Full Screen به حالت Borderless تغییر دهید تا درست شود. اگر بازی شما با امتحان تمام این روش‌ها درست نشدمشکل از کم بود رم شما است، طبق مراحل زیر عمل کنید:

  1. روی « My Computer » کلیک راست کنید و گزینه « Properties » شوید.
  2. بعد از باز شدن صفحه شدید در گزینه‌های بالا سمت چپ وارد « Advanced System Settings » شوید.
  3. در صفحه‌ی جدیدی که برای شما باز می‌شود، وارد سربرگ « Advanced » سپس وارد « Performance Setting » شوید.
  4. در صفحه جدید وارد سربرگ « Advanced » شده و گزینه « Change Vitrual Memory » را بزنید.
  5. اولین تیک را بردارید و سپس تیک « Custom Size » را بزنید و مقدار آن را ۵ گیگابایت معادل ۵۰۰۰ مگابایت وارد کنید.

حل مشکل بی کیفیت بودن بازی از لحاظ گرافیکی:

برای حل این مشکل به ترتیب زیر عمل کنید.

  1. کلید ترکیبی Ctrl+Al+Delete را بزنید.
  2. وارد Task Manager شوید.
  3. فایل اجرایی بازی را پیدا کرده و رویش کلیک راست کنید و گزینه‌ی Set Priority را بزنید و روی High بگذارید.

حل مشکل لودینگ طولانی:

متاسفانه این مشکل در سیستم کسانی رخ میدهد که Ram مورد نیاز را برای اجرا بازی ندارند! ولی اگر Ram سیستم شما اندازه است، باید با آپدیت‌هایی که برای بازی منتشر شده مشکل شما حل شود.

رفع مشکل سیاه بودن صفحه:

برای رفع این مشکل رایج که گریبان گیر حل مشکلات و ارورهای بازی Assassin’s Creed Odyssey نیز است، شما چند گزینه محدود دارید که یکی آپدیت کردن درایور کارت گرافیک خود است که در لینک‌های بالا برایتان موجود است، و راه اصلی و ابداعی دیگر این است که ابتدا وارد بازی شده و سپس با زدن کلید ترکیبی Alt+Enter صفحه بازی شما کوچک‌تر یا به اصطلاح رو حالت Window Mode میرود. حال صفحه بازی برای شما نمایان میشود و حالا از تنظیمات بازی دوباره صفحه را به Full Screen تغییر دهید تا مشکل شما حل شود.

حل مشکل ACO.exe has Stopped Working:

برای حل این مشکل پایین ارور سمت چپ گزینه‌ای به نام Veiw Problem Details وجود دارد، روی آن کلیک کنید تا متن مورد نظر ظاهر شود، ۷ خط اول متن را کپی کنید و در قسمت کامنت‌ها برای ما ارسال کنید تا سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی کنیم، همچنین اگر گزینه‌ی Veiw Problem Details در ارور شما نبود، در قسمت کامنت‌ها اعلام کنید تا با پرسش پاسخ مشکل را رفع نماییم.

سنگین بودن بیهوده بازی:

برای رفع این مشکل اگر کارت گرافیک Nvidia دارید طبق روش زیر عمل کنید.

  1. وارد « Nvidia Control Panel » و بخش « ۳D Manage Setting » شوید.
  2. کنار شما لیستی ظاهر میشود، شما بازی Assassin’s Creed Odyssey را به آن اضافه کنید.
  3. قسمت Texture Filtring Quality را گزینه‌اش را به High Performance تغییر دهید.
  4. قسمت Adaptive را نیز به High performance تغییر دهید.
  5. گزینه Apply را بزنید.

حل مشکل Fatal Error:

یکی از خطرناک‌ترین ارورهایی که در بازی‌ها میبینیم، ولی در واقع چنین نیست، شاید در ابتدا فکر کنید بازی شما به کلی خراب است ولی با نصب DirectX این مشکل در اکثر مواقع حل میشود! در صورت حل نشدن، بازی را دوباره نصب نمایید.

رفع ارور The Application Was Unable to Start Correctly 0xc00007b:

برای رفع این ارور باید نرم افزارهای Microsoft Visual C++ و Microsoft .NET Framework را نصب کرده باشید و بعد از نصب آن ها سیستم خود را ریستارت کنید. یا میتوانید فایل msvcp100.dll را از اینترنت دانلود کنید و سپس در مسیر “C:\Windows\System32” آن را کپی کنید.

رفع مشکل وجود نویز در صدا بازی:

برای رفع این مشکل به ترتیب مراحل زیر را اجرا نمایید.

  1. بر روی آیکون صدا در Teskbar کلیک کرده.
  2. یه صفحه جدید باز میشود، وارد سربرگ “Default Format” شوید.
  3. تنظیمات صدا را به ۲۴Bits, 96000Hz (Studio Quality) تغییر دهید.

دسته ها : اموزش

  • 12,595 بازدید
  • ۴۸
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ در ساعت ۱۲:۲۳ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
منبع : گیم پیسی ام ام

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. سلام وخسته نباشید من با سیدی نصب کردم وقتی نصب سیدی به اتمام میرسه یک نصب دوم هم داره اون بدون سیدی هست بعد تا ۳۸ میره گیر میکنه یک
    چیزی میاد اوکی رو میزنم میره تو فولدر های و هر جا میرم فولدر رو میزنم دوباره همون میاد نمیدونم ارور هست یا نه ولی این رو میزنه Please insert disk
    with data1.Bin.004 این رو میزنه سیستم من هم رم ۸ گیگ سیپیو کرای فایو نسل ۵ هست و گرافیکم هم یک گیگ ونیم هست و وی جی ای هم
    intel(R)HD Graphics4400 هست لطفا جواب بدهید ارزومه این رو پلی بدم ممنونم اگه جواب بدین

  2. سلام وخسته نباشید من با سیدی نصب کردم وقتی نصب سیدی به اتمام میرسه یک نصب دوم هم داره اون بدون سیدی هست
    بعد تا ۳۸ میره گیر میکنه یک چیزی میاد اوکی رو میزنم میره تو فولدر های و هر جا میرم فولدر رو میزنم دوباره همون میاد نمیدونم
    ارور هست یا نه ولی این رو میزنه Please insert disk with data1.Bin.004 این رو میزنه سیستم من هم رم ۸ گیگ سیپیو
    کرای فایو نسل ۵ هست و گرافیکم هم یک گیگ ونیم هست و وی جی ای هم intel(R)HD Graphics4400 هست لطفا جواب
    بدهید ارزومه این رو پلی بدم ممنونم اگه جواب بدین

  3. سلام و خسته نباشید من اساسین کرید ادیسه رو از سیدی نصب کردم وقتی با سیدی نصبش تموم میشه یک نصب دومی هم داره
    بعد تو ۳۸ گیر نمیکنه یک چیزی میاد ارور هم نیست اوکی رو میزنم میری تو فولدر ها و هرچی و هراجا میرم اوپن رو میزنم میاد
    قسمت نصب دوم دوباره همون میاد تو این ارور یا چیزه دیگه هست اینو نوشته Please insert disk data1.Bin.004 این
    رو مینویسه سیستم من هم رم ۸ گیگ گرافیک یک و خورده ای هست وی جی ای هم این هست intel (R)HD Graphics4400
    هست سیپیو هم کرای فایو نسل ۵ هست اساسین کرید اورجینز رو با ۴۰ fps پلی میدم روی مدیوم لطفا جواب بدین یک ارزوهام
    اینه اساسین کرید ادیسه رو پلی بدم لطفا جواب بدین خیلی ممنون

  4. سلام من بازی اساسین اودیسه رو نصب کردم ولی باز
    نمیشه بدون هیچ اروری سیستمAMD A6_3500
    APUwith Radeon(tm)HD GRAPHICS 2.10
    GHz RAM 8GB 64_bit

  5. سلام من بازی اساسین اودیسه رو نصب کردم ولی باز
    نمیشه بدون هیچ اروری

  6. سلام من میزن روی بازی اجرا نمیشه اروری هم نمیده آنتی ویروس هم غیر فعاله مشخصات رام ۸ گرافیک ۲ گیگ ویندوز ۱۰ سی پی یو ۳
    هسته ای i5

  7. با ارز سلام و خسته نباشید سال نو شما مبارک
    من نسخه The.Fate.of.Atlantis.Treasure.Box EMPRESS رو نصب کردم ولی تو بعضی جاهای نقشه بازی بیرون میپره میشه یک راهنمایی بکنید ک مشکلو رفع کنم ممنون میشم ب ایمیلم جواب بدین

  8. سلام. من وقتی میخوام بازی رو اجرا کنم
    ارور استاپ ورکینگ میده،لطفا کمک کنید.

    Fault Module

  9. سلام. من وقتی میخوام بازی رو اجرا کنم
    ارور استاپ ورکینگ میده،لطفا کمک کنید.

    Problem Event Name: APPCRASH
    Application Name: ACOdyssey.exe
    Application Version: 0.0.0.0
    Application Timestamp: 5bce02c6
    Fault Module Name:
    ACOdyssey.exe
    Fault Module Version: 0.0.0.0
    Fault Module Timestamp:
    ۵bce02c6

  10. سلام من بازیو نصب کردم ولی وقتی روی آیکن بازی کلیک میکنم اجرا نمیشه بدون هیچ اروری
    باید چیکار کنم؟

    • سلام

      سیستم مشخصاتش چیه ؟

  11. من بازی رو نصب کردم تو بازی نمیشه بپری میگه شیفتو نگه دار تا بپری ولی نمیشه

  12. سلام
    من بازی رو از روی DVD(شرکت
    گردو)نصب کردم وقتی روی آیکونش
    کلیک می کنم بدون هیچ اروری اجرا
    نمیشه
    Cpu:2 quad چهار هسته ای
    GPU:nvidia gtx 650
    دو گیگ حافظه

  13. سلام من اپدیت جدید این بازیو نصب کردم اجرا
    نمیشه بدون ارور نسخه قبلیو تموم کردم میخواستم
    کمک کنید باتشکر

    • سلام

      مشخصات سیستمتون رو بفرمایید و ارور رو هم بگید

    • ارور نداره اجرا نمیشه تو تسک
      منجر یه لحظه اجرا میشه .
      Windows 10 64
      Cori5-7200u 2.5
      Ram 12
      Gtx 920mx 2g
      ممنون

    • ممکن هست توسط انتی ویروس باشه چون سیستمتون خوب هست و مشکلی نداره

  14. خب میگم راحت اجرا نمیشه اگه راحت اجرا
    بشه مزاحمتون نمیشم☺🙂

    • به ایدی گروه ما مراجعه کنید کامل موردتون رو بررسی کنیم

      این مشکل شما تخصصی

      https://t.me/dorhamesamp1

  15. windows 10 64 bit
    directx 12
    cpu: intel core i5-8250u 1.6ghz 8
    cpus

    ram:12 gig
    graphic card nvidia geforce mx130
    فکر کنم کارت گگرافیکم ۲ گیگ باشه

    • موردی نداره باید راحت انجام بشه

  16. داداش تورو خدا جواب بده واقعا ببخشید
    هی مزاحمت میشم ولی fps بازی داره
    کلافم میکنه

    • سلام

      مشخصات سیستمت چیه ؟

  17. یعنی وقته به سیم شارژه fps بازی بیشتر
    میشه

  18. داداش من مشکلم اینکه وقتی به پاوره رو
    ۳۰ تا ۳۵ فریمه ولی وقتی به پاور نیست رو
    ۱۲ تا ۱۰ فریمه داداش

    • سلام روز بخیر

      متوجه منظورتون نشدم ممکنه کامل تر توضیح بدید

  19. بیخشید ۱۲ گیگ رم دارم

    • هیچ مشلی نباید رخ بده پس

  20. سیستمم nvidia mx 130 2 gig و cpu
    intel core i5 8250u 1.6ghz حافظه
    کش ۶ مگابایت رم ۸ گیگا بایت و directx
    ۱۲ میتونم راحت بازی کنم تنظیمات رو هم
    روی low هست

  21. سوالمو اون بالا عرص کردم که بازی کنده
    چیکارش کنم؟

    • سلام

      سیستمتون مناسب هست ایا ؟

      سطح گرافیکی بازی رو در چه حد قرار دادید و این که روی درایوی که نصب کردید در حال حاظر چه مقدار فضا هست پر نیست که درایو ؟

  22. میشه جوابمو بدید؟

    • سلام
      بفرمایید

  23. سلام.ببخشید من بازی رو نصب کردم و
    بازی می کنم بازی سرعتش پایینه گرافیکشم
    کم کردم یکم کم شده اومدم کم کم کردم
    کمی سرعتش بازم کمه یعنی کند راه میره و
    حرف میزنه بازی عادی نیست.لطفا کمکم
    کنید

    • سلام

      سیستمتون چیه ؟

  24. سلام من بازی رو ک سیو میکنم از بازی میام بیرون سیو از بین میبره و دوباره از اول میاد دلیلش چی میتونه باشه؟

    • سلام این مورد رو لطفا در گروه زیر بپرسید حتما کمکتون میکنند

      https://t.me/dorhamesamp1

      البته ممکن هم هست شاید سیو درست انجام نمیشه و ذخیره صورت نمیگیره

  25. سلام من هر چی روی آیکون بازی کلیک می کنم بازی رو اجرا نمی کنه کرک هم می کنم ولی اجرا نشده لطفا کمکم کنید

    • سلام
      run and adminstarator اجرا کنید

    • جند بار انجام دادم نشده

    • در ضمن این اتفاق بعد از پچ ۳dm to cpy اتفاق می افتد

    • سلام مجدد
      مشکل از پچ نیست ایا ؟

    • سلام مجدد
      خیر پچ بدون هیچ اروری انجام میشه و این مشکل بعد از کرک کردن انجام میشه
      در ضمن می خوام بدونم وقتی که می خوام پچ کن سه تا گزینه وجود داره (save back up – save log – verify hash ) کدوم از اینا رو باید انتخاب کنم

    • سلام
      save back up

  26. سلام من از لول ۵۰ ب بعد هرچی ماموریت
    انجام میدم و xp میگیرم نوار xp پر نمیشه
    دلیلش چیه؟ممنونم

    • به زودی اموزش بازی را به صورت کامل قرار میدیم

  27. سلام می خواستم بدونم که به سیستم من میخوره یا
    نه
    Cpu amd quad core fx 7600p
    گرافیک amd r7 و amd r5 m230 ظرفیت حافظه
    کارت گرافیک ۳GB
    Ram 8GB که از ۶.۹۵GB استفاده میکنه از نوع
    DDR3
    ممنون میشم سریع پاسخ بدین

    • سلام
      بله

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *