دانلود کرک بازی FAR CRY 5


سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون قصد داریم کرک بازی تازه به انتشار رسیده ی فارکرای ۵ رو براتون قرار بدیم امیدواریم خوشتون بیاد برای دانلود با گیم فور دانلود همراه باشید

برای بزرگ نمایی رو تصویر کلیک کنید

بعد از انتشار بازی فارکرای نسخه ۵ ان توسط شرکت یوبی‌سافت که نسخه ای متفاوت از سری بازی های فارکرای بودش حالا بعد مدتی کوتاه کرک این بازی توسط CPY کرک و عرضه شد .تیم گیم فور دانلود این کرک را تست کرده و کاملا صحیح می باشد .

تصاویری از محیط بازی

[wpdatatable id=115]



  • 6,081 بازدید
  • ۲
  • ۱۳۹۷/۰۲/۰۷ در ساعت ۹:۱۹ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. با سلام خدمت مدیریت سایت game-pc-mm
    تبریک و تحسین بابت سایت پر محتوای شما
    با توجه به اینکه سایت شما یکی از سایت های مرجع در زمینه ادیت بازی های خاص میباشد شما مورد تایید ما قرار گرفته اید.
    بنده مدیریت سایت برتر گیم میباشم ، خدمت مدیریت سایت شما عرض میکنم اگر مایل به همکاری با سایت برتر گیم میباشید که هر دو سایت باهم یکی شوند اعلام فرمایید.
    نکته : سایت برتر گیم یک ماه راه اندازی شده است و بنده بیش از ۸ سال در زمینه وب سایت و اینترنت فعالیت دارم و سایت برتر گیم در حال حاضر تمامو کمال زیر نظر شرکت همیار وردپرس و ژاکت میباشد و درحال گذراندن دوره های ویژه وب مستران هوشمند همیارورد پرس هستیم که در اینده ای نزدیک شاهد اوج گرفتن سایت برتر گیم خواهیم بود از همین نظر ما در حال جمع کردن تیمی حرفه ای در زمینه گیم میباشیم که با برسی هایی انجام دادیم سایت شما یکی از سایت های مورد تایید ماست.
    نحوه کار و همکاری : شما به همراه تمامی محتویات سایت خود به برتر گیم کوچ خواهید کرد و همین فعالیت را اینجا خواهید داشت و هر کاربری بعد از زدن ادرس سایت شما به سایت ما برتر گیم فرستاده خواهد شد.
    در حال حاضر چندین سایت دیگر هم به زودی با ما همکاری خواهد داشت.
    چون هدفی بزرگ در زمینه گیم در ایران داریم که در آینده نمایان خواهد شدو
    به این پیشنهاد همکاری ما خوب فکر کنید چون ما سایت برتر گیم را از پایه بسیار قدرتمند چیده ایم بدون هیچ ذره ای باگ که حتی از بسیاری از سایت های بزرگ دیگر در این زمینه برتر هستیم که در آینده بر سر زبانها خواهیم افتاد.
    با تشکر از شما مدیریت محترم با ایمیل ما در ارتباط باشید.

    • سلام خدمت شما میتونید در تلگرام با مدیر در ارتباط باشید
      باتشکر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *