سیو بازی Resident Evil 7 Biohazard

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست سیو بازی Resident Evil 7 Biohazard رو براتون اماده کردیم که امیدواریم خوشتون بیاد, برای دانلود با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید.


سیو بازی Resident Evil 7 Biohazard


رزیدنت ایول ۷: بایوهازارد  یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط شرکت کپ‌کام در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ برای مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. این یازدهمین قسمت اصلی در مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول به‌شمار می‌رود و بر خلاف نسخه‌های پیشین سری که با دید سنتیسوم شخص دنبال می‌شد، این نسخه به صورت چشم‌انداز اول شخص می‌باشد و داستان بازی پس از رخدادهای رزیدنت ایول ۶ اتفاق می‌افتد. نسخهٔ کنسول پلی‌استیشن ۴ شامل پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر است.


داستان بازی

در رزیدنت اویل ۷ بازیکن نقش فردی به نام ایتن وینترز را بر عهده می‌گیرد که به دنبال همسر خود یعنی میا وینترز می‌گردد که ۳ سال پیش گم شده بود و سرنخ مهمی که آخرین فیلم میا بود او را به دالوی (Dulvey) در ایالت لوئیزیانا می‌کشاند. در ادامهٔ این حوادث ایتن به خانه‌ای مرموز می‌رود و سرنخ‌های بیشتری را از میا پیدا می‌کند، اما با دیدن فیلمی قدیمی از کسانی که قبلاً به این خانه برای ماجراجویی آمده بودند متوجه می‌شود که ساکنان قبلی این خانه یعنی خانوادهٔ بیکر که اکنون ناپدید شده‌اند نفرین شده، و مانند ارواحی در این خانه حضور دارند. در ادامه ایتن میا را میابد اما میا نیز نفرین شده و تبدیل به زامبی نامیرایی می‌شود و دست ایتن را قطع می‌کند. سپس پدر خانوادهٔ بیکر او را یافته و او را با خود می‌برد.

در نهایت ایتن متوجه می‌شود که میا و اعضای خانواده بیکر هیچکدام تقصیری نداشته و آن‌ها در واقع تحت کنترل دختری به نام Eveline قرار گرفته‌اند. ایتن به کمک میا پادزهر را به دست می‌آورد و در خانه بیکرها آن را به اِولین تزریق می‌کند و می‌فهمد که او همان پیرزنی است که نقش مادربزرگ بیکرها را بازی می‌کرد. او تبدیل به یک هیولای جهش یافته می‌شود اما ایتن موفق به شکست او می‌شود. در همین هنگام بالگردهای نجات از راه می‌رسند و کسی که ایتن را نجات می‌دهد کریس ردفیلد است.

اموزش نصب

بعد از باز کردن فایل فشرده محتویات پوشه دانلود شده را در آدرس زیر کپی نمایید.
نکته: حتما از سیو قبلی خود یک بک اپ بگیرید تا در صورت دچار مشکل سیو فبلی خودتون رو جایگزین کنید.

C:\Users\user-name\Documents\CPY_SAVES\CPY\418370


دسته ها : سیو بازی

  • 5,057 بازدید
  • ۱
  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ در ساعت ۰:۵۱ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : Capcom
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

گالری تصاویر دانلود سیو بازی Resident Evil 7 Biohazard

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. این زیپ که گزاشتی مشکل داره
    ااااقققا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *