سیو بازی Middle Earth Shadow of War Definitive Edition

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست سیو بازی Middle Earth Shadow of War Definitive Edition رو براتون اماده کردیم که امیدواریم خوشتون بیاد , برای دانلود این سیو با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید.


سیو بازی Middle Earth Shadow of War Definitive Edition


نسخه Definitive Edition بازی Middle Earth Shadow of War کاملترین نسخه بازی محسوب می شود که علاوه بر دارا بودن تمامی آپدیت ها، دو بسته الحاقی داستانی را نیز شامل می شود. بازی Middle Earth Shadow of War دنباله ای بر نسخه پیشین خود می باشد که در سال ۲۰۱۴ عرضه شده بود. می توان گفت این عنوان با داستان جدید و گیم پلی جذاب خود توانست دنیای ارباب حلقه ها را به زیباترین شکل ممکن به تصویر بکشد. وجود داستانی حماسی، سیستم بهبود یافته Nemesis و دیگر موارد سبب شده این بازی جزو محبوب ترین عناوین جهان آزاد ماجراجویی به حساب بیاید.


راهنمای نصب سیو:

پس از باز کردن فایل فشرده محتویات پوشه دانلود شده را در آدرس زیر کپی نمایید. حتما قبل از کپی کردن فایلها از سیو قبلی خود بکاپ تهیه نمایید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از سیو قبلی خود استفاده نمایید.

C:\Users\Public\Documents\Steam\CODEX


نکته: حتما قبل از ریختنسیو ها یک نسخه پشتیبان [بک اپ] از فایل های سیو قبلی خودتون داشته باشید تا اگر دچار مشکل شد بتونید راحت سیو قبلی خودتون رو برگردونید . در غیر این صورت چنانچه مشکلی پیش بیاد ما هیچ مسعولیتی رو قبول نخواهیم کرد.


دسته ها : سیو بازی

  • 4,975 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۷/۲۱ در ساعت ۸:۰۰ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : Monolith
سیستم عامل : PC
ورژن محصول : پیشفرض
منبع : گیم پیسی ام ام
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *