ترینر بازی Max Payne

سلام  خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون ترینر بازی Max Payne رو اماده کردیم و قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد برای دانلود این ترینر با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید



 

مکس پین یک بازی ویدئویی به سبک تیراندازی سوم شخص و عنوان اولین قسمت از مجموعه بازی‌های مکس پین ساخته شرکت رمدی انترتینمنت است که در ژوئیه ۲۰۰۱ برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. سپس یک نسخه سازگار شده از این بازی در همان سال برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۲، اکس‌باکس و گیم بوی ادوانس توسط شرکت راک‌استار گیمز عرضه شد. ادامه‌ای بر این نسخه با عنوان مکس پین ۲: سقوط مکس پین در سال ۲۰۰۳ منتشر شد.

 

 


داستان بازی

 

در یک عصر یکی از آخرین روزهای پاییزی به ظاهر خوشایند مکس به خانه بازمی‌گردد درحالی که قول داده است که سیگار را ترک کند و وقت بیشتری را برای همسر و دخترش اختصاص دهد. به محض اینکه وارد خانه می‌شود حس بدی او را فرامی‌گیرد و این حس با دیدن یک طرح تتو مانند عجیب برای دیوار خانه‌اش قوی تر شده و حالا او دیگر مطمئن شده که افرادی وارد خانه‌اش شده‌اند در این حال یک تلفن از یک زنی ناشناس دریافت می‌کند مکس به او می‌گوید که چه در جریان است اما ان زن هیچ کمکی به او نمی‌کند او بلافاصله به طبقه دوم می‌رود در حالی که صدای زنش را در حال جیغ کشیدن می‌شنود ناگهان مردی در لباسی آزمایشگاهی از در اتاق دخترش بیرون می‌آید و تفنگش را به سمت مکس نشانه میگرد مکس او را درجا می‌کشد و وارد اتاق دخترخردسالش می‌شود اما او را مرده می‌یابد و وقتی به اتاق زنش وارد می‌شود زنش را نیز همانند دخترش مرده میابد.

این ماجرا برای سه سال پیش بود بعد از مراسم عزا مکس به دوستش الکس بلدر می‌گوید که مایل است به پلیس مبارزه با مواد مخدر بپیوندد. قاتل‌ها تنها واسطه‌ای بودند و کسان دیگری هم در این ماجرا نقش داشته‌اند ان قاتلان مقدار زیادی داروی والکیر (Valkyr) در خونشان موجود بود یک ماده مخدر توهم زا.

پیدا کردن یک سرنخ در پرونده والکیر به سه سال می‌کشد و در نهایت سه ماه پیش یک خبرچین به مکس دربارهٔ جک لوپینو (Jack Lupino) می‌گوید یکی از سران مافیای خانواده دان پانچوالینو که این دارو را قاچاق می‌کند و در نهایت مکس به‌طور پنهانی عضو این گروه می‌شود.

روزی او پیغامی از دوست دیگرش به نام بی بی(B.B) دریافت می‌کند که می‌گوید الکس می‌خواهد مکس را در. ایستگاه قطار روسکو(Roscoe street station) ببیند؛ مکس آماده می‌شود که به آنجا برود ولی …


دسته ها : ترینر

  • 5,334 بازدید
  • ۲
  • ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ در ساعت ۴:۵۰ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : انترتینمنت
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید
    بازی مکس پین ۱ یک مود داشت ک از همه
    اسلحه ها بصورت دوبل موجود بود و تعداد
    اسلحه های بیشتری توی باز وجود داشت
    آیا شما اون مود رو دارین؟
    اگه دارین خواهشاً توی سایتتون قرار بدین
    با تشکر

    • سلام چشم بررسی میکنیم میزاریم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *