برای اخرین ارسالی های سایت و اطلاعیه ها به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید

به نام خدا

GAME-PC-MM.IR
GAME4DOWNLOAD.IR

سلام خدمت دوستان عزیز سایت امروز کرک بازی محبوب Need For Speed Payback رو براتون اماده کردیم برای دانلود این کرک و اموزش با گیم فور دانلود همراه باشید

سری Need for Speed تاکنون استودیو سازنده‌های زیادی داشته که Ghost Games یکی از آن‌هاست. با احتساب NFS Payback، سه نسخه‌ی اخیر این سری توسط استودیو سوئدی Ghost Games ساخته شده‌اند

داستان بازی

 

به طور خلاصه در مورد شخصی به نام تایلر است که برای مبارزه با کارتل The House تصمیم می‌گیرد گروهی از بهترین راننده‌های شهر را دور خود جمع کند، اما مبارزه این تیم تنها به یک کارتل خطرناک محدود نمی‌شود و در این بین باید به خاطر قانون‌شکنی‌هایشان با نیروهای پلیس هم درگیر شوند. یکی از مهم‌ترین نکات بازی این است که شما در نقش همه اعضای گروه می‌توانید بازی کنید و این موضوع همانطور که در اولین تریلر گیم‌پلی بازی نشان داده شد، تنوع خوبی در مراحل بازی ایجاد می‌کند. ویژگی دیگری که باعث می‌شود داستان Need For Speed Payback جذاب‌تر و گیراتر به نظر برسد، میان‌پرده‌های فوق‌العاده آن است که حداقل از نظر بصری جذابیت منحصربه‌فردی دارند. حتی گاهی در لابه‌لای گیم‌پلی نیز شاهد میان‌پرده‌های کوتاهی خواهیم بود که می‌تواند حسابی آدرنالین خون ما را بالا ببرد.

نسخه جدید نید فور اسپید قرار است شامل ویژگی‌های جذابی چون شخصی‌سازی خودرو و تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیز باشد. همچنین بخش تک‌نفره این بازی را می‌توان به صورت آفلاین هم تجربه کرد و مانند نسخه سال ۲۰۱۵ نیازی به اتصال دائمی اینترنت نخواهد بود. این بازی توسط استودیو گوست گیمز ساخته می‌شود.

طبق اعلام الکترونیک آرتز، در این نسخه شاهد رقابت‌های بسیار نفس‌گیری خواهیم بود. همچنین بازی در شهر خیالی Fortune Valley جریان دارد و گیمر قرار است در نقش سه راننده مختلف با نام‌های تایلر، مک و جس بازی را تجربه کند و درگیر داستانی با محوریت انتقام و خیانت شود. هدف گیمر در این بازی شکست دادن کارتلی به اسم The House خواهد بود که بسیاری از امور شهر را کنترل می‌کند.همچنین الکترونیک آرتز اعلام کرده که سیستم شخصی‌سازی ماشین‌ها در این بازی، کامل‌ترین سیستم شخصی‌سازی است که تا به امروز در این مجموعه شاهد آن بوده‌ایم. همچنین موارد جدیدی از جمله شرط‌بندی را نیز در این بازی شاهد خواهیم بود.

 

انتشار توسط تیم GAME-PC-MM.IR
کپی با ذکر ادرس سایت مجاز می باشد.


دور همی سمپ برترین گروه برای گپ زدن تخصصی گیم برای ورود کلیک کنید



  • 4,120 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ در ساعت ۲:۲۸ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *