ترینر بازی Hellblade Senuas Sacrifice

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون ترینر بازی Hellblade Senuas Sacrifice   رو اماده کردیم و قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد برای دانلود این ترینر با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید



هل‌بلید: پیشکش سنوئا  یک بازی ویدئویی فانتزی‌تاریک در سبک اکشن-ماجراجویی است که توسط استودیوی انگلیسی نینجا تئوری ساخته شده‌است و در اوت ۲۰۱۷، برای پلی‌استیشن ۴ و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی ابتدا قرار بود به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود، اما مدتی بعد نینجا تئوری خبری مبنی بر عرضهٔ این عنوان بر روی رایانه‌های شخصی را نیز آشکار ساخت نسخه کنسول اکس‌باکس وان این عنوان نیز در ۱۱ آوریل ۲۰۱۸ تنها به صورت توزیع دیجیتال و همچنین با پشتیبانی از گرافیک پیشرفته برای اکس‌باکس وان اکس در دسترس قرار گرفت. هل‌بلید توسط توسعه‌دهندگان به عنوان یک بازی مستقل ای‌ای‌ای توصیف شده است، این بدین معنی است که بازی به طور مستقل توسعه و انتشار یافته، اما با تمام ارزش‌های کیفیت و ساختی که هر بازی ای‌ای‌ای در بازار دارد.

هل‌بلید همانند بازی شمشیر آسمانی پیچیده و شیطانی به نظر می‌رسد و همچنین نام بازی «هل‌بلید»، به طور مستقیم نقطه مقابل آن است و در هر دو عنوان از شخصیت‌های مؤنث به عنوان شخصیت اصلی و ناجی سرنوشت استفاده شده است. این بازی با الهام از اساطیر اسکاندیناوی و فرهنگ سلت‌ها ساخته شده‌است و به دنبال شخصیت سنوئا، یک جنگجوی پیکت است که به منظور نجات و رهایی روح معشوق مرده خود از دست ایزدبانوی سرزمین مردگان هل، باید با شکست دادن موجوداتی از دنیای دیگر و مواجه با چالش‌های آن‌ها، راهی سرزمین هل‌هایم شود. در بازی ترکیب چندین سبک از بازی‌های ویدئویی شامل هک اند اسلش، معمایی و وحشت روان‌شناختی وجود دارد.


داستان بازی

 

داستان بازی در اواخر سده ۸ (میلادی) و بر اساس اساطیر سلتی بوده و شخصیت اصلی دختری به نام سنوئا است که اقدام به انجام سفری به دنیای مردگان و عالم اموات می‌کند.

 


دسته ها : ترینر

  • 3,921 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۵/۰۵ در ساعت ۵:۲۹ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : نینجا تئوری
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *