برای اخرین ارسالی های سایت و اطلاعیه ها به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید

به نام خدا

GAME-PC-MM.IR
GAME4DOWNLOAD.IR

سلام خدمت دوستان عزریز سایت امروز براتون کرک بازی Wolfenstein II The New Colossus، رو اماده و قرار دادیم امیدواریم که خوشتون بیاد برای دانلود با گیم فور دانلود همراه باشید

بازی معروف و هیجان انگیز Wolfenstein II The New Colossus، یکی از عنوان‌های جدید سری بازی Wolfenstein می‌باشد که به تازگی تولید و منتشر گردیده است. این عنوان اکشن در همان لحظه انتشارش توسط گروه CODEX کرک شد. ما در این مطلب قصد داریم تا برای شما کرک بازی Wolfenstein II The New Colossus را به صورت جداگانه قرار دهیم تا عزیزانی که دارای نسخه فاقد کرک بازی هستند، از این کرک استفاده کرده و از این بازی اکشن و هیجان انگیز لذت ببرند.

در همان صحنه های اول بازی استرس شما را در بر میگیرد، زیرا شما تحت تعقیب نیرو های نازی هستید و تمامی شهر را اعلامیه های تحت تعقیب بودن شما را فرا گرفته است. پس از رویارویی شما با یک مامور نازی در یک رستوران، بسیار وحشت زده خواهید شد و از این می‌ترسید که شناسایی شوید. اما شما با در دست داشتن هویت جعلی ای، کمی در امان خواهید بود. اما متاسفانه تمام رستوران پر است از اعلامیه های تحت تعقیب بودن شما!

مامور نازی پس از دریافت پیغامی از سوی گروه خود مجبور به ترک رستوران میشود، اما هنگام بیرون رفتن از رستوران متوجه اعلامیه میشود و وقتی تصویر اعلامیه را با چهره شما تطبیق میدهد، اسلحه اش را به سمت شما میگیرد و این خودش صحنه ای پر از هیجان و استرس می‌باشد.

[wpdatatable id=80]

[wpdatatable id=81]

انتشار توسط تیم GAME-PC-MM.IR
کپی با ذکر ادرس سایت مجاز می باشد.


دور همی سمپ برترین گروه برای گپ زدن تخصصی گیم برای ورود کلیک کنید


برچسب ها :

  • 3,623 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ در ساعت ۶:۱۱ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *