اسکریپت NIBMods menu 1.9.2 برای GTA V

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست اسکریپت NIBMods menu 1.9.2 برای GTA V رو براتون اماده کردیم و قرار دادیم که امیدواریم خوشتون بیاد, برای دانلود با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید.



NIBMods menu، یک فایل همانند Script Hook V و … می‌باشد و همانطور که می‌دانید، این گونه فایل‌ها فقط سکوی اجرای مودهای دیگر را فراهم می‌کنند. البته Script Hook V و مخلفات آن ابتدایی ترین سکوی اجرایی ۹۰ درصد مودهای ساخته شده است؛ اما NIBMods menu، یک نوع پلاگین یا افزونه برای Script Hook V هست تا سازندگان مودها بتوانند به وسیله‌ی آن، کنترل‌های مود را بهتر بسازند!
مطمئنا اگر تعداد زیادی مود نصب کنید، برخی از آن‌ها روی یک کلید کار می‌کنند و شاید شما تخصص تغییر کلید مود را نداشته باشید یا این‌که اصلا دیگر مود به اندازه‌ای نصب کرده‌اید که کلیدی برایتان باقی نمانده است اما   NIBMods menu یکی از راه حل‌های حل این مشکل برای برنامه نویسان و سازندگان مودها می‌باشد؛ که البته گیمرها هم اگر از این مودهای ساخته شده بخواهند استفاده کنند، به دانلود NIBMods نیاز خواهند داشت.


روش نصب NIBMods menu:

۱. ابتدا تمامی موارد گفته شده در پست پیش‌نیازهای اولیه را انجام دهید.(برای دانلود کلیک کنید)
۲. پس از دانلود فایل از انتهای مطلب، کافیست محتوای درون آن را به محل نصب بازی کپی کنید.
۳. سپس اگر مودی از این اسکریپت استفاده کند، با زدن کلیدهای Ctrl + N در بازی، می‌توانید مود را در لیست مشاهده کنید. با کلیدهای اعداد ۸ و ۲ و ۴ و ۶ می‌توانید در بین گزینه‌ها جابه‌جا شده و با کلید ۵ گزینه‌ای را انتخاب کنید. (منظور اعداد سمت راست کیبورد می‌باشند

 


دسته ها : GTA V اسکریپت

  • 5,087 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۶/۱۰ در ساعت ۵:۵۲ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *