تریلر های بازی Red Dead Redemption 2

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست تریلر های بازی Red Dead Redemption 2 رو براتون اماده کردیم و قرار دادیم که امیدواریم خوشتون بیاد , برای دانلود با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید.


تریلر های بازی Red Dead Redemption 2


بازی Red Dead 2 مورد انتظار‌ترین عنوان سال آینده است و صبر کردن برای انشار آن کاری بسیار سخت و طاقت فرسا به حساب می‌آید.

شرکت راک استار با این که هنوز پس از گذشت چند سال از عرضه بازی GTA 5، از طریق این بازی درآمد فوق‌العاده ای داشته و نیازی برای عرضه عنوانی دیگر حس نمی‌کرد، در ماه های گذشته خبر از ساخت قسمت
دوم Red Dead Redemption داد. نسخه اول این بازی که برای کنسول های نسل هفتم عرضه شده بود، آن چنان شاهکار و بی نقص بود که از آن به عنوان یکی از نماد‌های نسل قبل یاد می‌شود.

توضیحات :

طبق تریلر جدیدی که از بازی منتشر شده، به نظر می‌رسد نام پروتاگونیست اصلی بازی، آرتور مورگان (Arthur Morgan) است.
داستان این بازی سه سال پس از وقاع قسمت قبل جریان دارد؛ جایی که مارستون جونیور از خاطرات پدرش مطلع می‌گردد.
جک (پسر جان) با دوستان قدیمی پدرش نیز دیدار می‌کند و به موجب آن به جزئیات بیشتری از گذشته پدرش دست می‌یابد. در همین حال، در طول داستان شاهد

فلش‌بک‌هایی به گذشته نیز خواهیم بود که یکی از آن‌ها به وضوح به صحنه نمایش باند هلندی‌ها (Dutch’s Gang) اشاره داشت. ممکن است که برخی از اعضای باند هلندی‌ها در طول فلاش‌بک‌ها قابل بازی نیز باشند. علاوه بر این‌ها، حداقل دو شهر بزرگ نیز در جریان بازی قابل کاوش خواهد بود. گفته می‌شود که نقشه بازی مورد بحث از نقشه بازی موفق Grand Theft Auto V بسیار بزرگتر خواهد بود و مکان‌های مخفی و کوچک بسیاری در آن برای کاوش و جستجو وجود دارد. شما می‌توانید جزئیات فاش شده از داستان بازی را از اینجا دنبال نمایید.

و در اخر :

بازی Red Dead 2 در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.
با این که فعلا بازی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی تایید نشده اما مدیرعامل Take-Two، استراوس زلنیک (Strauss Zelnickاحتمال عرضه بازی روی رایانه‌های شخصی را تکذیب نکرده است. همچنین ایشان در گذشته اعلام کردند که انتظار نمی‌رود Red Dead Redemption 2 به اندازه GTA V فروش کند.

شما می‌توانید در زیر، تریلر جدید منتشر شده از بازی Red Dead Redemption 2 را تماشاکنید.


 




دسته ها : ویدیو گیم

  • 3,609 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ در ساعت ۹:۳۲ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
منبع : گیم

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *