برای اخرین ارسالی های سایت و اطلاعیه ها به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید

به نام خدا

GAME-PC-MM.IR
GAME4DOWNLOAD.IR


آموزش آنلاین بازی کردن Rainbow Six: Siege


سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست قصد داریم اموزش بازی کردن بازی جذاب Rainbow Six: Siege رو به صورت انلاین اموزش بدیم امیدواریم از این اموزش استفاده کامل رو ببرید برای مشاهده این مطلب با گیم فور دانلود همراه باشید

برای بزرگ نمایی روی عکس کلیک کنید

تقریبا می توان گفت که اکثر گیمر ها حداقل یکی از نسخه های بازی Rainbow Six را بازی کرده اند ولی اگر از آن دسته کسانی هستید که Rainbow six را بازی نکرده اید یا بازی کرده اید و دوست دارید بخش آنلاین آن را با دوستان خود تجربه کنید پس هرگز این پست را از دست ندهید.
برای کسانی که تاحالا هیچ نسخه ای از Rainbow six رو بازی نکرده اند باید گفت که Rainbow six شباهت های زیادی به بازی معروف counter-strike دارد.بازی از دو گروه پلیس و تروریست تشکیل شده است که در بعضی از مراحل داستانی بازی باید ساختمان یا مکان مورد نظر را از تروریست ها خالی کنید یا باید گروگانی را نجات دهید تا بازی را پیروز شوید

اما نسبت به counter-strike دارای تخریب پذیری بیشتر محیط و همچنین وسایل کمکی بیشتر در طول بازی است مثلا یکی این وسایل که تروریست ها از آن بهره میبرند وسیله ای برای بستن کامل در ها و پنجره ها است خب قطعا پلیس ها هم از وسایلی برای از بین بردن این موانع بهره میبرند!

در Rainbow six:Siege نیروی های پلیس از بزرگترین واحد های پلیسی کشور های جهان شبیه سازی شده اند مانند FBI.

بدیهی است که به تنهایی بازی کردن Rainbow six:Siege هیچ کیفی نخواهد داشت و اگر بخواهیم که خودمان را در برابر انسان های واقعی محک بزنیم و نه فقط هوش کامپیوتر باید از بخش multi player بازی استفاده کنیم.
اما استفاده از بخش آنلاین بازی برای بازیکنان ایرانی که از بازی های کرکی استفاده میکنند ممکن نیست و از زمانی که این بازی معرفی شد مشکل بخش آنلاین بازی برای گیمر های ایرانی یک کابوس بود چون بدون بخش آنلاین بازیکنان فقط باید از بخش خسته کننده داستانی استفاده کنند.اما بعد از گذشت چند ماه یوبیسافت خبر داد که این بازی از Lan پشتیبانی میکند.
پشتیبانی از Lan چیست؟
به زبان ساده پشتیبانی از Lan یعنی حالتی که کامپیوتر ها با کابل Lan به هم وصل میشوند و میتوان با شبکه کردن کامپیوتر ها با دوستان خود بازی کنید دقیقا مثل گیم نت ها. اما شاید شما بپرسید که خب ببرای این حالت باید به گیم نت ها رفت و پول پرداخت کرد و… اما اینگونه نیست چون نرم افزاری ساخته شده است که به نوعی میتواند کامپیوتر های دور از هم را هم نیز شبکه کند، نام این نرم افزار Tunngle است که شما میتواند آن را از خود سایت تانگل و یا با سرچ در گوگل این نرم افزار را دانلود کنید.پس از دانلود و نصب برنامه اگر نسخه نرم افزار شما قدیمی باشد این نرم افزار خودش را آپدیت میکند. پس از عبور از مراحل نصب و آپدیت تانگل را اجرا کنید.پس از اجرا با چنین محیطی مواجه میشوید.

در این مرحله با زدن گزینه Register a new FREE account یک اکانت ساخته و پس از تمام شدن مراحل ساخت اکانت از طرف تانگل به شما ایمیلی ارسال میشود که باید با رفتن به ایمیل خود و کلیک روی لینک اکانت خود را فعال کنید.پس از فعال کردن اکانت و وارد شدن به نرم افزار در بخش Network Search از بخش سمت چپ عبارت Rainbow six : Siege رو سرچ کنید.پس از انجام این مراحل با این تصویر مواجه میشوید

در این تصویر روم های بازی را مشاهده میکنید که میتوانید با دابل کلیک رو هر کدام از آنها وار آنها شوید.اگر میخواهید که بیشتر با بازیکنان ایرانی بازی کنید وارد روم [tom clancy’s rainbow six siege [Asia a شوید. پس از انجام این مرحله شما وارد روم موردنظر شده و باید نام شما در بخش سمت راست نرم افزار نمایش داده شود.

پس از انجام دادن این مراحل، تانگل را کمینه(minimize) کنید و وارد بازی شوید.بعد از ورود به بازی وارد بخش multiplayer شوید و سپس گزینه custom game را انتخاب کنید و بعد از آن گزینه Local را انتخاب کنید و در نهایت روی Join کلیک کنید حالا باید اسامی سرور های بازی را مشاهده کنید. روی یکی از آن ها کلیک کرده و شخصیت خود را انتخاب کنید و از بازی با دوستان خود لذت ببرید. اگر در لیست هیچ سروری برای شما نمایش داده نشد چندین بار Refresh انجام دهید.اگر Refresh کردن هم جواب نداد هر کدام از مراحل زیر را تست کنید و اگر دوباره هیچ سروری مشاهده نکردید گزینه بعدی را امتحان کنید:
۱٫ آخرین آپدیت بازی خود را نصب کنید.
۲٫ روم تانگل خود را عوض کرده و وارد روم دیگری شوید.
اگر سروری پیدا شد و با کلیک رو آن Error داده شد یعنی آن سرور پر شده و شما باید یک سرور دیگر را انتخاب کنید.تمام این مراحل تست شده است و اگر هر چیزی که گفته شد را به درستی انجام دهید خیلی کم احتمال دارد به مشکلی بر بخورید ولی با این حال
اگر در هر مرحله ای از مراحل گفته شده به مشکلی برخوردید در بخش نظرات مشکل خود را بیان کنید تا در اسرع وقت بهشون پاسخ داده بشه.

موفق باشید.

[wpdatatable id=95]

منبع:از NP به game-pc-mm

انتشار توسط تیم GAME-PC-MM.IR
کپی با ذکر ادرس سایت مجاز می باشد.


دور همی سمپ برترین گروه برای گپ زدن تخصصی گیم برای ورود کلیک کنید


دسته ها : اموزش

  • 9,307 بازدید
  • ۷
  • ۱۳۹۷/۰۱/۲۴ در ساعت ۹:۴۲ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. تانگل کلا دیگه کار نمی کنه لطفا و خواهشا یه روش
    دیگه معرفی کنید .

  2. برنامه دیگه غیر از تانگل هست؟

    • فلا خیر

  3. برنامه دگه ای نیست جز این؟واسه انلاین
    بازی کردن

    • سرور های تانگل به صورت کامل بسته شده است و فلا خیر باید لا یسنس بازی رو قانونی خریداری بفرمایید

  4. اینو بردارید سرور تانگل بسته شده

    • بله ممنون بابت اطلاعاتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *