به نام خدا

GAME-PC-MM.IR

سلام خدمت دوستان عزیز و گل سایت GAME-PC-MM.IR ما امروز برای شما اموزش بازی کانتر استریک وچند نکته در بازی که شما بلد باشید نیز خیلی بهتره و طرز بازی کردن کانتر استریک به صورت انلاین رو هم براتون اماده کردیم امیدوارم خوشتون بیاد. باما همراه باشید.


بازی کانتر استریک یکی بهترین بازی‌ها در سبک تیراندازی و مبارزه گروهی می‌باشد.

به احتمال زیاد شما نیز تجربه شیرین این بازی را داشته‌اید. اما بسیاری افراد هنوز هم نمی‌توانند این بازی را به صورتآنلاین انجام دهند یا حتی با چگونگی بازی کردن آن نیز آشنایی ندارند!

آ و اما آموزش بازی کردن کانتر استریک به صورت آنلاین:

جهت بازی کردن کانتر به صورت آنلاین ابتدا می‌بایست نرم‌افزاری تحت عنوان “ضد تقلب یا همان آنتی چیت (Anti Cheat)” با نام “sXe Injected” را دانلود کنید.

همان‌طور که از نام این نرم‌افزار پیداست، مانع از انجام تقلب در بازی با استفاده از کد‌های تقلب خواهد شد.

پس از دانلود و نصب “sXe Injected”، آن را اجرا کرده و سپس وارد بازی کانتر شوید. توجه داشته باشید که تا هنگام انجام بازی این نرم‌افزار نیز باید در حال اجرا باشد.

پس از ورود از ورود به بازی باید منتظر بمانید تا خط فرمان اجرا شود. (حدود ۳۰ ثانیه طول می‌کشد)

در صورتی که بازی از شما درخواست شماره سریال کرد، می‌توانید شماره سریال را از فایل “Serial” موجود در پوشه دانلود شده سرزمین دانلود وارد کنید.

در منوی اصلی بازی روی گزینه “Find Servers” کلیک نمایید.

در صورتی که شاهد باز شدن پنجره فایروال شدید، گزینهAllow access”: ” را انتخاب نمایید.

وارد زبانه‌ “Favorites” شده و سروری که به صورت پیش‌فرض وجود دارد را انتخاب کرده و وارد آن شوید. در صورتی که قصد داشتید به سرور‌های دیگری وارد شوید، روی دکمه “Add Server” کلیک نمایید.

و اما آموزش‌های چگونگی بازی کردن در کانتر استریک:

ابتدا باید بدانید با استفاده از کلید‌های A، S، W، و D می‌توانید حرکت کنید و به چپ و راست بروید.

اگر می‌خواهید شلیک کنید باید از کلیک چپ ماوس استفاده کنید. البته برای استفاده از اسلحه‌های اسنایپ باید ابتدا با استفاده از راست کلیک زوم کرده و سپس با چپ کلیک شلیک نمایید.

کلید “T” کیبرد، این امکان را به شما می‌دهد که روی زمین یا دیوار اسپری کنید. در هر راند بازی فقط ۲ الی ۳ بار می‌توانید اسپری کنید. اگر تمایل به تغییر شکل اسپری داشتید به قسمت “Options” بازی مراجعه کنید.

با کلید “F” می‌توانید چراغ‌قوه را روشن کنید. البته چراغ قوه در مکان‌هایی کاربرد دارد که از نور پایینی برخوردار هستند.

در نقطه آغازین هر راند، می‌توانید با فشردن دکمه “B”، به فروشگاه منتقل شده و لیست تسلیحات موجود را مشاهده کرده و هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید.

بهترین اسلحه در گروه تروریست‌ها، کلاشینکف می‌باشد. برای خرید آنی این اسلحه کافیست ابتدا کلید “B” و سپس عدد “۴” و بعد از آن “۲” را بفشارید. البته برای خرید کلاشینکف باید حداقل ۲۵۰۰$ داشته باشید.

ترین اسلحه نیز در گروه ضد تروریست‌ها (CT)، ام‌۴ می‌باشد. مراحل خرید آنی این اسلحه نیز ابتدا فشردن کلید “B” سپس “۴” و بعد آن “۳” می‌باشد. قیمت ام‌فور نیز ۳۱۰۰$ می‌باشد.

با فشردن کلید “O”، لیست تجهیزات جانبی برایتان ظاهر می‌شود. تجهیزاتی چون نارنجک‌های منفجر شونده، دود‌زا، فلش و… با فشردن کلید‌های ترکیبی زیر خواهید توانست هر کدام را به صورت مجزا و آنی تهیه کنید:

کلید‌های “O + 1”: خرید کلاه با قیمت ۶۵۰$ که از وارد شدن آسیب زیاد به ناحیه سر جلوگیری می‌کند.

کلید‌های “O + 2”: خرید جلیقه و کلاه با قیمت ۱۰۰۰$. توصیه می‌شود حتما این یک آیتم را در هر راند خریداری کنید. این آیتم مانع از وارد شدن آسیب به شما خواهد شد.

کلید‌های “O + 3”: خرید نارنجک فلش یا همان کور‌کننده با قیمت ۲۰۰$. شما می‌توانید ۲ عدد از این آیتم را خرید کنید.

کلید‌های “O + 4”: خرید نارنجک منفجره شونده با قیمت ۳۰۰$. نهایتاً یک عدد می‌توانید خریداری کنید.

کلید‌های “O + 5”: خرید نارنجک دودزا با قیمت ۳۰۰$.

کلید‌های “O + 6”: خرید کیت‌های لازم برای خنثی کردن بمب تروریست‌ها با قیمت ۲۰۰$

اگر می‌خواهید داخل بازی با هم‌تیمی‌هایتان صحبت کنید کافیست کلید “U” را بفشارید. اگر هم می‌خواهید با تمامی بازیکنان صحبت کنید باید از کلید “Y” استفاده کنید.

با فشردن کلید “TAB” لیستی از وضعیت بازی شامل کشته شدگان، تعداد نفراتی که توسط بازیکنان کشته شده‌اند، تعداد دفعاتی که کشته شده‌اید و… را مشاهده کنید.

امیدواریم گیمر‌های عزیز از این آموزش لذت برده باشند.

انتشار توسط تیم GAME-PC-MM.IR
کپی با ذکر ادرس سایت مجاز می باشد.



  • 3,807 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ در ساعت ۶:۲۰ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *