ترینر بازی Call of Duty WWII

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون ترینر بازی Call of Duty WWII رو براتون اماده کردیم که امیدواریم خوشتون بیاد برای دانلود با گیم فور دانلود همراه باشید

 



ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم : یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی اول شخص است. این بازی توسط اسلج‌همر گیمز تولید و توسط اکتیویژن در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز منتشر شد.

داستان بازی در زمان جنگ جهانی دوم و همزمان با حوادث ندای وظیفه: جهان در جنگ می‌گذرد. قسمت داستانی در جبهه‌های غربی و درباره افراد یکی از جوخه‌های لشکر اول پیاده نظام ایالات متحده و دیگر متفقین از جمله مقاومت فرانسه روایت می‌شود.


داستان بازی

نسخه ندای وظیفه: جنگ جهانی دوم، دومین نسخه بعد از ندای وظیفه ۱ در مجموعه بازی‌های ندای وظیفه است که قابلیت بازیابی سلامت خودکار وجود ندارد و بازیکن به علاوه دیگر افراد جوخه باید با تهیه جعبه‌های کمک‌های اولیه سلامتی خود را بازیابی کند. همچنین بازیکن باید مهمات خود را از محیط پیرامون جمع و در برابر دشمنان استفاده کند. دیگر افراد جوخه می‌توانند با جاسوسی محل اختفای دشمنان را لوث کنند در این حالت دشمنان به صورت سایه نما نشان داده می‌شوند.

در این بخش بازیکن می‌تواند دشمنان را دستگیر کند یا همراهان زخمی را به درون سنگر بکشاند. تمام این موارد به علاوه کشتن دشمنان و انجام تمام اهداف، باعث افزایش XP بازیکن می‌شود که این قابلیت در بازی برای افزایش و بهبود مهارت‌های فردی به کار می‌رود. در برخی مراحل نیز امکان کنترل وسایل نقلیه نیز وجود دارد.

بخش مولتی پلیر یا چند نفره

بازیکنان در بخش چند نفره، در دو گروه نیروهای محور یا نیروهای متفقین قرار می‌گیرند. در گروه متفقین، بازیکنان می‌توانند در یکی از لشکرهای انگلیس، آمریکا و گروه مقاومت فرانسه و یا در گروه محور، مستقیماً در ارتش آلمان قرار بگیرند.

بازیکن علاوه بر استفاده از سیستم «ساخت یک کلاس,می‌تواند یکی از پنج کلاس را در بازی انتخاب کند و با دشمنان بجنگد.

  • پیاده نظام: این کلاس در میان سایر لشکرها تنوع کاربردی زیادی دارد. قدرت مخصوص این کلاس، حمله با سرنیزه به دشمنان است که موجب می‌شود ضربات مشت مرگبار باشد.
  • هوابرد: در این کلاس بازیکنان می‌توانند در سکوت سریعتر حرکت کنند. بازیکنان در این کلاس می‌توانند صدا خفه کن روی اسلحه‌ها نصب کنند که این در روند بازی مخفی‌کاری می‌تواند مؤثر باشد.
  • زره پوش:در این بخش بازیکنان سنگین ترین قدرت آتش را برای نابودی دشمنان در اختیار دارند. این گروه قابلیت استفاده از مسلسل‌ها برای سلاح اولیه و از موشک‌اندازها به عنوان سلاح ثانویه را دارد.

اموزش نسخه FLiNG

 

  1. FLiNG نام یکی از دو گروه معتبر سازنده ترینر می باشد که ترینرهای آن بدون هیچ مشکلی اجرا می شوند
    و رمزهای آن با دکمه های Numpad فعال می شوند .


اموزش نسخه MrAntiFun

 

  1. برای فعالستازی از دکمه های F1وF2  استفاده کنید


پیشنهاد میکنیم ترینر این بازی تخریبی رو دانلود کنید


دسته ها : ترینر

  • 6,700 بازدید
  • ۲
  • ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ در ساعت ۷:۵۱ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : اسلج‌همر گیمز
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام

گالری تصاویر دانلود ترینر بازی Call of Duty WWII

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. کار نکرئ هیچکدوم

    • سلام
      طبقه راهنما انجام بدین میشه

      و نسخه بازیتون رو هم چک بفرمایید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *