Red Dead Redemption 2 احتمالاً در آوریل ۲۰۱۹ برای پی سی منتشر می‌شود


بازی Red Dead Redemption 2 احتمالاً در آوریل ۲۰۱۹ برای پی سی منتشر می‌شود


اولین بازی استودیوی راک استار که به صورت کامل برای نسل فعلی ساخته شده است، بالاخره منتشر شده است. با عرضه‌ی بازی Red Dead Redemption ۲ به نظر می‌رسد مدت زمانی که طرفداران برای آن صبر کرده بودند ارزشش را داشته است. نقدهای این بازی نشان می‌دهد که با یکی از بهترین بازی‌های تاریخ روبرو هستیم. در ادامه‌ی مطلب با سایت گیم فور دانلود  همراه باشید.

البته این موضوعات برای یک بازی استودیوی راک استار تقریباً طبیعی است. اما سؤالی که مطرح می‌شود اینجاست. آیا نسل فعلی به سال‌های پایانی خود نزدیک می‌شود؟ آیا می‌توان انتظار داشت بازی Red Dead Redemption 2 برای کنسول‌های نسل بعدی و رایانه‌های شخصی منتشر شود؟


بازی Red Dead Redemption 2 احتمالاً در آوریل ۲۰۱۹ برای پی سی منتشر می‌شود


این اتفاق دقیقاً همان اتفاقی است که در سال ۲۰۱۳ با انتشار بازی Grand Theft Auto ۵ بر روی پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ رخ داد. این بازی سال بعدی به کنسول‌های پی اس ۴ و ایکس باکس وان آمد و بالاخره در سال ۲۰۱۵ نیز نسخه‌ی پی سی آن منتشر شد. آیا ممکن است استودیوی راک استار رویه‌ی مشابهی را برای بازی Red Dead Redemption 2 پیش بگیرد؟

بر اساس گفته‌های یکی از تحلیلگران Wedbush Securities به نام «مایکل پکتر» پاسخ این سؤال مثبت است. او در مصاحبه‌ای با سایت GamingBolt اعلام کرد که به احتمال زیاد نسخه‌ی پی سی این بازی در راه است و کنسول‌های نسل بعد نیز در هنگام عرضه از این بازی بهره‌مند خواهند شد.

او گفت:

نسخه‌ی پی سی حتماً. به احتمال زیاد تا ماه آوریل. من نمی‌دانم آن‌ها چرا این‌قدر کار را طولانی می‌کنند. انتشار نسخه‌ای برای کنسول‌های نسل بعدی نیز محتمل است؛ هر زمانی که کنسول‌ها منتشر شوند.

اگر واقع‌گرایانه به موضوع نگاه کنیم، صحبت‌های پکتر زیاد بحث بر انگیز نیست و منطقی به نظر می‌رسد (مگر بخشی از صحبت‌هایش که تاریخ انتشار بازی Red Dead Redemption 2 را برای پی سی پیش بینی کرده است) اما اگر نمی‌خواهید چنین مدت طولانی‌ای را صبر کنید این بازی هم اکنون برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس است.


دسته ها : مقاله

  • 3,388 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۰ در ساعت ۸:۱۵ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
منبع : گیم پیسی ام ام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *