سیو بازی Killing Floor 2

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست سیو بازی Killing Floor 2 رو براتون اماده کردیم که امیدواریم خوشتون بیاد , برای دانلود با وب سایت گیم فور دانلود هرماه باشید.


سیو بازی Killing Floor 2


سیو بازی Killing Floor 2 شامل تمام مراحل بخش داستانی می باشد. وقایع داستانی بازی در قاره ی اروپا اتفاق می افتد، هنگامی که بر اثر انجام یکسری آزمایش های مرموز که نتیجه ای ناموفق داشت، بیماری مرگبار و حطرناکی در این قاره شیوع پیدا کرده که سبب تغییرات و جهش های ژنتیکی در افراد شد. شما در نقش یکی از نیروهای ارتش وظیفه دارید با این موجودات ناشناخته مبارزه کرده و اوضاع را به حالت اول بازگردانید. در اصل تجربه بازی Killing Floor ۲ همانند نسخه اول به صورت چند نفره انجام می گیرد و تا جایی که می توانید، باید تلاش کنید زنده بمانید.


اموزش نصب :

پس از باز کردن فایل فشرده محتویات پوشه دانلود شده را در آدرس زیر کپی نمایید. حتما قبل از کپی کردن فایلها از سیو قبلی خود بکاپ تهیه نمایید تا در صورت مشکل بتوانید از سیو قبلی خود استفاده نمایید.

Killing Floor 2\Binaries\Win64 (or 32)\Profile\Profile_name\Stats…

 


نکته مهم :

قبل از استفاده از فایل های سیو، حتما از فایل های سیو بازی خود یه نسخه به عنوان بکاپ داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید آن را بازگردانی نمایید. در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی مبنی بر پاک شدن فایل های سیو بازی شما برای وب سایت گیم فور دانلود وجود ندارد.


دسته ها : سیو بازی

  • 3,671 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ در ساعت ۹:۴۳ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : Tripwire Interactive
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *