تاریخ انتشار عنوان Boundless اعلام شد + تریلر

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پستصد داریم  براتون تاریخ انتشار عنوان Boundless  که به تازگی اعلام شده رو بررسی بکنیم + تریلر و جزعیات از بازی رو توضیح داده شده برای مشاهده این مطلب با گیم فور دانلود همراه باشید



 

عنوان Boundless در سبک چندنفره آنلاین و سندباکس، سرانجام پس از ۴ سال عرضه به صورت دسترسی زودهنگام در استیم، برای انتشار کامل خود آماده می‌شود. این عنوان برروی دو پلتفرم رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن و با پشتیبانی کامل از قابلیت میان پلتفرمی عرضه خواهد شد.

جیمز آستین (James Austin) کارگردان استودیو واندرستاراک (Wonderstruck) در این زمینه اظهار داشت:

در طول عرضه نسخه زودهنگام بازی، ما شاهد افزایش تعداد بازیکنان در جهان در حال گسترش Boundless بودیم. حال با انتشار کامل بازی در ماه سپتامبر ما کنجکاویم که بدانیم بازیکنان از نسخه کامل بازی چگونه استقبال خواهند کرد؛ مخصوصا با توجه به این که بازی‌بازان پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در فضایی مشابه بازی را تجربه خواهند کرد و در جهان‌هایی مشابه به ساخت و ساز با هم مشغول خواهند شد.

فیل الیوت (Phil Elliott) مدیر انتشارات مستقل در اسکوئر انیکس وست (Square Enix West) در این زمینه افزود:

برای عناوینی همچون Boundless که به جامعه‌ای برای گسترش مداوم جهان در حال رشد خود متکی است، فراهم آوردن این امکان که تمام بازیکنان در هر کجای دنیا و برروی هر پلتفرمی، به تجربه بازی با همدیگر بپردازند، بسیار حیاتی است. یکی از جنبه‌های بسیار مهم Boundless این است که هر مسیری را انتخاب کنید و هر نقشی را تجربه کنید، آن را در یک جهان واحد و بدون اشتراک که کاملا بازیکن محور است انجام می‌دهید و این بدان معناست که اعمال شما مفهومی در پی دارند.

در ادامه جهت آشنایی بیشتر شما با بازی توضیحات در مورد آن ارائه شده است:

جستجوگر؟ سازنده؟ شکارچی؟ تاجر؟ مخترع؟

تلاش کنید تا جایگاه خود را در محیط سندباکس و جهان باز عظیم Boundless کشف کنید. قبل از شکار موجوداتی نایاب در یک جهان، شاهد طلوع خورشید در جهانی دیگر باشید. غارهای تاریک را به تنهایی کاوش کنید و یا به همراه دوستانتان یک امپراطوری را شکل دهید. برای دستیابی به منابع آن‌ها را استخراج و خرید و فروش کنید و یا برای آن‌ها بجنگید.

آیا خواهید توانست که تکنولوژی‌های نایاب و منحصر به فرد Oort را کشف کنید؟ آیا یک مغازه خواهید ساخت، گنجینه‌های خود را خواهید فروخت و اختراعاتی جالب را ثبت خواهید کرد؟ آیا برای پیوستن به دسته‌های حماسی شکار، به دست آوردن سرزمین خود و یا جستجو برای جهان‌های جدید مشتاق خواهید بود؟ تمام کارهایی که انجام می‌دهید در جهانی که دائم در حال تغییر است، اثر خواهد گذاشت. یک پورتال باز کرده و دسترسی خود به جهان را در حین شکل دادن به جایگاه خود، گسترش دهید و تبدیل به Boundless شوید.


دسته ها : مقاله ویدیو گیم

  • 3,254 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ در ساعت ۹:۳۷ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
منبع : گیم

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *