۱۰ تا از بهترین فیلمهایی که بر اساس بازی ساخته شده اند

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون مقاله ای در مورد ۱۰ تا از بهترین فیلم هایی که بر اساس بازی ساخته شده اند بپردازیم امیدوارم از این مقاله لذت ببرید برای مشاهده این مطلب با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید



Assassins Creed



به نظر میرسد که اساسین کرید برای اولین بار به عنوان یک سینمایی برگرفته از بازی مورد توجه همه قرار گرفت اما برخی آنرا سینماییِ عجیب و غریب و فقط برای یک سری از مخاطبان خاص توصیف کردند.اساسین کرید تلاش کرد تا همه را به یک مبارزه ابدی خشن بین تمپلار ها و کرید ها دعوت کند.
مایکل فاسبندر.ماریون کوتیار ومایکل کی ویلیامز از بازیگران اساسین کرید بودند و این نشان میداد که فیلم از لحاظ ستارگان سینما کمبودی ندارد و این باعث شد که فیلم واقعی تر و تاثیرگذارتر به نظر برسد.فیلم ماجراجویی انیموس قرن پانزده هجری در اسپانیا را روایت و سبک پارکور سنگینی را اجرا میکند که نسبت به فیلم های دیگر بیش از حد استفاده شده.ممکن است این سینمایی برخی از طرفداران این مجموعه و فیلمسازان را ناامید کرده باشد اما به دیگران این فرصت را میدهد تا با این سری اوج بگیرند بیش ازآنکه حتی تصورش را کنند.


Warcreaft


 

وارکرافت فقط برای هالیوود جا افتاده بود.اگر ارباب حلقه ها را کنار بگذاریم بلیزارد در فیلمهای تاج گذاری با عظمت فراوانی درخشید و همه اینها تحت حمایت دائمی دانکن جونز محبوب است.
البته این بهترین فیلم برگرفته از بازی در تاریخ نیست با وجود اینکه روی هم ۴۳۳ میلیون دلار هزینه داشت به دنیای وارکرافت یک پایه برای ایستادن و زیبا نشان داده شدنش داد.
این فیلم در لیست ما نسبت به هم گروهی هایش سقوط میکند اما هنوز هم در فیلم های برگرفته از بازی های رایانه ای بینظیر است. این فیلمی است که از شانس استفاده نمیکند بودجه عظیمی را به یک کارگردان حرفه ای واگذار میکند و اجازه میدهد تا دنیا را به شورش تبدیل کند.


Mortal Kombat


این لیست بدون خاطره دهه نود میلادی (نوستالژی) به طور وحشتناکی ناقص میشود
مورتال کمبات یک فیلم بزرگ نیست حقیقتا با زیر سیبیلی هم رد نمیشود بخاطر همین در آخر لیست ما قرار میگیرد.در نقدهایی که به فیلم وارد شده صحنه پردازی و جلوه های ویژه خوب ولی دیالوگ های بسیار ضعیف بازیگران و کمبود خشونت نسبت به بازی باعث افت فیلم شد .
اما این فیلم آنقدرها هم بد نیست و پر از مبارزات شگفت انگیز و صادقانه است که لحظات خنده داری هم دارد البته در اواسط داستان حتی خود بازیگران هم نمیدانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.


Angry Birds Movie

 


عجله نکنید. شاید فکر کنید فیلم هایی که بر اساس بازی ساخته شده اند فقط میتوانند یک داستان جنگی را روایت کنند اما پرندگان خشمگین پادزهری عالی برای این نتیجه است اما مخاطب این فیلم فقط ما نیستیم و شما نمیتوانید کودکان رامجبور کنید نود دقیقه را به تماشا کردن آن بنشینند بعلاوه اینکه تولید کنندگان به طور موفقیت آمیزی شخصیت های واقعی را در داستان آورده اند.
البته این همه ماجرا نیست حتی اسپونگ باب چند شوخی بزرگسالانه دارد و میتوانید طنز توالتی را ببینید البته اگر شما انتظار ادیسی ۲۰۰۱ را دارید پس این فیلم برای شما مناسب نیست اما این یکی از بهترین فیلمهای تاریخ بازیهای ویدیویی است چراکه جرات آن را پیدا میکند که کمی تنوع و رنگ را به روند کار اضافه کند درحالیکه سعی میکند چیزی را برای همه ایجاد کند.


Prince of Persia


جک جیلنهال نقش یک مرد ایرانی را بازی میکند شاید شما نتوانید شن های زمان(نام فیلم) را به عنوان یک فیلم فوق العاده چندین و چند بار ببینید اما قطعا یکی از فیلم های قابل قبولی است که بر اساس بازی رایانه ای ساخته شده است.او نقش یک ولیعهد را بازی میکند و به نظر میرسد در نقش خود به عنوان شاهزاده یا ولیعهد بخوبی ظاهر میشود
اگرچه فیلم بخش کوچکی از بازی را به نمایش میگذارد و جیلنهال نیز فقط میتواند برخی از ویژگیهای بازی را برای مدت طولانی نگه دارد.اما حداقل لحظاتی فوق العاده دوست داشتنی با تپش قلب تماشاچیان را به همراه دارد.حتی میشود هنگام اوقات فراغت خود در یک روز این فیلم را دوبار ببینیم.


Ratchet and Clank


علی رغم اینکه فقط در سال ۲۰۱۶ منتشر شد به نظر میرسید که دو شخصیت راتچت و کلانک در آغاز فیلم فراموش شده اند.بله آنهارا از دست داده و با گزینه های ریخته گری عجیب و غریب بسته شده بود. اما خیلی هم بد نشد که یک داستان منحصر به فرد بر روی دو پای خودش بایستد
البته ممکن است حس کنید که این انیمیشن فاقد جذابیت و حس طنزگونه مثل نسخه پلتفرم پلی استیشن را دارد و قطعا مانند سایر انیمیشن های پیکسار سطح استانداردی ندارد و همچنین ۹۰ دقیقه زمان طول میکشد.
در کل راتچت و کلانک یک فیلم خانوادگی-دوستانه است که میتواند سرگرم کننده باشد.


Tomb Raider


پس از ردپاها در سال ۲۰۱۳ تامب رایدر دوباره بر روی پرده سینماها به نمایش گذاشته میشود درحالیکه با توجه به انتقادها این فیلم کاملا سبک اکشن فوق العاده ندارد اما یک محصول خوشایند برای یکی از بهترین بازیهای نسل خود میباشد.
لارا کرافت(آلیسیا ویکاندر)، فرزند مستقل و مستبد ماجراجوی گمشده لرد ریچارد کرافت، باید از توانایی‌هاش فراتر از حد استفاده کند و به جزیره‌ای مرموز برود تا پدرش را که در آنجا ناپدید شده است‌، پیدا کند.فیلم پر از صحنه‌های اکشن شلیک با تیر و کمان و مبارزه با ارواح باستانی است اما بیشتر بخش‌های آن در یک مقیاس انسانی قابل‌باور قرارگرفته است که به طرز ماهرانه‌ای درخور ستارگانش طراحی شده است.


Resident Evil



اقامتگاه شیطان شامل فیلم های بسیار زیادی است این برای ما مشکل است که کدام را به عنوان بهترین و اصل فیلم برای این لیست انتخاب کنیم.این خیلی ساده است که با شنیدن اسم رزیدنت اویل(اقامتگاه شیطان)همه یاد بازیهای کامپیوتری معروفی می افتند که بیش از ده سال از ورودش به دنیای بازیها میگذرد.
این عنوان به اندازه کافی در دنیای گیم محبوب بوده.تصور ساخته شدن فیلم آن هم راحت بود و این اتفاق در سال ۲۰۰۲ به وقوع پیوست که به عنوان اولین تجربه قدم به قدم برای فیلم های بعدی خیلی خوب بود.
فیلم های برگرفته از بازیهای دیگر بهتر هستند اما این بازی جرقه همه چیز را زد.میلا یوویچ در نقش آلیس بازیگر استثنایی است و مجموعه های اقامتگاه شیطان به سرعت با او وارد بازار شدند البته قهرمان بازی به مدت طولانی هم عواقب هایی را بهمراه دارد همانطور که در مرد آهنی اونجرز هم دیده میشود.به هر حال ارزشش را دارد تا چندبار این فیلم را تماشا کنیم.


Silent Hill


مطمئنا این محصول قدیمی و غیر واقعی است اما هنوز ترس و لرز را با خودش دارد. قطعا جایگاه سایلنت هیل در این لیست نسبت به فیلمهای دیگر مناسب است.
تپه خاموش شاید نتوانست با همتایانش در رده ترس رقابت کند اما تلاشش برای ساخت فیلمی بر اساس بازی سایلنت هیل به اندازه کافی خوب بود
تپه خاموش » عنوان یک بازی کامپیوتری ترسناک بسیار محبوب است که دارای تم روانشناسانه است. داستانهایی که در بازی « تپه خاموش » روایت می شد، چنان دارای پرداخت قدرتمندی بودند که از همان ابتدا تمامی طرفدرانش منتظر عرضه یک فیلم سینمایی براساس آن بودند که این اتفاق به وقوع پیوست.علی رغم کم کاری های آشکاری که در آن به چشم می خورد، توانست رضایت نسبی سینمایی ها و البته طرفداران دنیای بازی را به همراه داشته باشد.


Final Fantasy:The Spirits Within


ارواح درون نباید کاری کنند. با لاف زدن فعالان هالیوودی که فقط بلدند پول جمع کنند.با نگاهی به این انیمیشن پر هزینه و تکنیکی میتوان فهمید که کارگردان تمرکز خودش را نیز بر روی داستان گذاشته که باعث شد کاملا محبوب واقع شود.
به نوعی فاینال فانتزی یکی از بهترین فیلم هایی است که بر اساس بازی ساخته شده است ممکن است در حال حاضر کمی بی بار باشد اما در آن زمان ارواح درون یک معجزه واقعی بود.در این فیلم داستان دو دانشمند روایت میشود که تلاش میکنند زمین را از شر یک فرقه بیگانه افسانه ای به نام فانتوم ها نجات دهند.البته در دوره‌ای که این فیلم ساخته شد با وجود تمام هزینه‌هایی که انجام شد تکنولوژی کافی برای ساخت شخصیت‌های انیمیشن تماما واقعی وجود نداشت. به همین دلیل چشم‌های شخصیت‌های داخل فیلم حالتی مرده و وحشت‌زده دارند


امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید


دسته ها : سمپ مقاله

  • 3,751 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ در ساعت ۷:۱۹ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *