ترینر بازی Injustice 2

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون ترینر بازی Injustice 2  رو اماده کردیم که امیدواریم خوشتون بیاد برای دانلود با گیم فور دانلود همراه باشید



بی‌عدالتی ۲  یک بازی ویدئویی در سبک مبارزه‌ای است که توسط ندررلم استودیوز ساخته شده است و بوسیلهٔ وارنر برادرز. اینتراکتیو انترتینمنت در مه ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد. همچنین نسخه مایکروسافت ویندوز این بازی در نوامبر ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفت. این بازی دنباله‌ای بر بازی بی‌عدالتی: خدایان میان ما در سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود. همانند قسمت پیشین، یک نسخه به صورت اپ موبایل نیز برای سیستم عامل‌های آی‌اواس و اندروید عرضه شد.

داستان بی‌عدالتی ۲ حول محور شخصیت بتمن و تلاش او برای بازگرداندن جامعه پس از سقوط سازمان سوپرمن است؛ اگرچه با ورود گروه شرور بزرگ تازه تشکیل شده‌ای با عنوان انجمن سری و همچنین شخصیت برین‌نیاک، بتمن مجبور به آزاد نمودن سوپرمن زندانی برای کمک کردن در مقابل این تهدیدات شد. بازی مورد تحسین منتقدین قرار گرفت که داستان بازی، عرضه، مکانیک بهبود یافته روند بازی، محتوای بسیار زیاد موجود در بازی، و سیستم سفارشی‌سازی شخصیت‌ها را ستایش کردند.


روند بازی

بی‌عدالتی ۲ یک بازی ویدئویی به سبک مبارزه‌ای است که در آن بازیکنان به صورت یک به یک و با در اختیار گرفتن شخصیت‌هایی از دنیای دی‌سی و دیگر فرنچایزهای شخص ثالث با یکدیگر به رقابت و مبارزه می‌پردازند. بازیکنان باید با استفاده از ترکیب‌های مختلفی از کلیدهای جهت و دکمه‌های فشاری به اجرای حملات اولیه، حرکات ویژه و کمبو بپردازند و سعی در آسیب رساندن به حریف و در نهایت ناک‌اوت او دست پیدا کنند. بی‌عدالتی ۲ بسیاری از مکانیک‌های روند بازی از نسخه بی‌عدالتی: خدایان میان ما را حفظ کرده است که از آن می‌توان به تعامل با محیط اطراف، تغییر مراحل حین مبارزه و ویژگی‌های منحصر به فرد هر شخصیت اشاره کرد.

اموزش نسخه FLiNG

FLiNG نام یکی از دو گروه معتبر سازنده ترینر می باشد که ترینرهای آن بدون هیچ مشکلی اجرا می شوند
و رمزهای آن با دکمه های Numpadفعال می شوند


دسته ها : ترینر

  • 4,314 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ در ساعت ۳:۰۵ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : ندررلم استودیوز
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *