ترینر بازی Resident Evil 4

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون ترینر بازی  Resident Evil 4  رو براتون قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد برای دانلود با گیم فور دانلود همراه باشید



گیم پلی بازی

بازیباز، کنترل لیان اس. کندی را به عنوان شخصیت اصلی این بازی در اختیار دارد که البته شخصیت‌های دیگری همچون ایدا وانگ، جک کراوزر، هانک و آلبرت وسکر را نیز در سایر بازی‌های کوتاه و جایزه‌ای موجود در این بازی، می‌تواند دراختیار داشته باشد. دوربین به شکلی روان در پشت شخصیت در حال حرکت، به حرکت درمی‌آید. درهنگام هدف‌گیری، حرکت شخصیت غیرممکن و دوربین نزدیک می‌آید و مطابق با جهت‌گیری حرکت می‌کند. سلاح‌هایی مانند پرتاب‌گر راکت، دارای قابلیت درشت‌نمایی و کوچک‌نمایی نیز هستند تا بازیباز بتواند هدف‌هایی با فاصله زیاد را نیز مورد هدف‌گیری قرار دهد.
از دیگر ویژگی‌های گیم‌پلی این بازی، قابلیت انجام حرکت‌های اکشن، در زمان‌های خاص است. وجود میان پرده‌های بسیار زیبا و قابلیت بازبینی آن‌ها پس از اتمام بازی نیز از ویژگی‌هایی است که در نسخه‌های اصلی پیشین این سری وجود نداشت.
صفحه محتویات بازی که در آن آیتم‌های مختلف ذخیره می‌شود نیز نسبت به نسخه‌های پیشین دچار نوآوری شده و قابلیت افزایش ظرفیت نیز به آن افزوده شده‌است. این نخستین بازی از این سری بود که دارای سیستم جمع‌آوری پول، جواهرات و آیتم و همچنین فروش آیتم‌ها و جواهرات مختلف در جریان داستان اصلی بازی بود. از امتیازات و پول‌های به‌دست آمده می‌توان برای ارتقاء اسلحه‌ها، خرید اسلحه‌های جدید و آیتم‌های گوناگون استفاده کرد.
رزیدنت ایول ۴، نخستین بازی از این سری بود که دشمنان محوری موجود در گیم‌پلی آن، زامبی‌ها نبودند. این مهاجمان که «لوس گانادوس» نام دارند، برخلاف زامبی‌ها که توسط ویروس تی به زامبی تبدیل شده بودند؛ توسط انگل «لاس پلاگاس» به این حالت درآمده‌بودند. وجود سلاح‌های بسیار متنوع که هریک از آن‌ها قابلیت ارتقاء را نیز دارند از دیگر ویژگی‌های برجسته این بازی است. تمام این ویژگی‌ها درکنار داستان جالب و موسیقی متن متمایز خود، این بازی را جزو یکی از کامل‌ترین بازی‌های تاریخ می‌کند. البته تغییر سبک و دگرگونی اساسی در عناصری از آن، باعث رنجیده خاطر شدن طرفداران این سری شد.

داستان بازی

داستان بازی به ۶ سال پس از رویدادهای پس از نابودی شهر راکون مربوط می‌شود. شخصیت اصلی بازی لیان اسکات کندی است که در سری دوم بازی رزیدنت ایول در کنار کلر ردفیلد بود. در پایان آن بازی، لیان اس. کندی مجبور شد تا برای دولت ایالات متحده کار کند. مدتی بعد و پس از ورود به تیم حفاظت از رئیس جمهور ایالات متحده و خانواده‌اش، باید نخستین مأموریت خود را در قالب این مسئولیت جدید انجام دهد. اشلی گراهام، دختر رئیس جمهور آمریکا، توسط گروهی نامشخص ربوده شده‌است. لیان وظیفه دارد او را نجات داده و به وطن بازگرداند. اطلاعات جاسوسی نشان می‌داد که دختری که بسیار شبیه اشلی است در یک دهکده روستایی دیده شده‌است. لیان خود را به این دهکده روستایی بی‌نام در یک قسمت نامشخص در اروپا (در بازی به طور صریح نام اسپانیا نمی‌آید ولی بنابر شواهد به احتمال فوق‌العاده زیاد اسپانیا است) می‌رساند و با پیشبرد داستان مشخص می‌شود که گروهی مذهبی به نام «لوس ایلامینادوس» (به فارسی: برترین روشن‌فکران)، اشلی گراهام را ربوده‌است. این گروه مذهبی، برای گسترش پیروان خود از انگل لاس پلاگاس (به فارسی: آفت و بلا) استفاده می‌کرد. کنترل کامل فکر و رفتار هر موجودی که به این انگل مبتلاست، در اختیار رهبران گروه لوس ایلامینادوس خواهد بود. مبتلایان به این انگل، دیگر یک زامبی نیستند؛ آنها لوس گانادوس نام دارند. اسموند سدلر رهبر اصلی این گروه در سدد بود، تا به این وسیله مذهب خود را گسترش دهد و توازن قدرت در دنیا را از دولت آمریکا گرفته و به خود منتقل کند، به همین دلیل گروه مذهبی او دختر رئیس جمهور آمریکا را ربودند تا با وارد کردن انگل به بدن او، قدرت خودشان را به رخ دولت آمریکا بکشانند. لیان در ادامه با شخصی به نام لوئیس سرا آشنا می‌شود که پیش از این یک پلیس در شهر مادرید بود، اما اینک به عنوان یک دانشمند برای گروه لوس ایلامینادوس کار می‌کند. البته لوئیس از همکاری با این گروه دست می‌کشد و برای نابودی آن، به لیان کمک می‌کند. سرانجام لیان، اشلی را پیدا می‌کند و به همراه او در تلاش برای خروج از آن مکان برمی‌آید. لیان در جریان تلاش خود، تمام پیروان انگلی این مذهب را به همراه رهبرشان نابود کرده و سرانجام با اشلی به سمت وطن برمی‌گردد.
نکته‌های دیگر دربارهٔ داستان این بازی حضور ایدا وانگ و جک کراوزر در بازی است. ایدا همانند داستان رزیدنت ایول ۲ مأموریتی از طرف وسکر داشت. او باید نمونه انگل لاس پلاگاس را برای سازمانی مخفی که برای آن کار می‌کند به دست می‌آورد. او سرانجام موفق به این کار شد؛ پس از نابود شدن سدلر نمونهٔ انگل به دست لیان افتاد اما ایدا با تهدید، آن را از لیان گرفته و سپس فرار می‌کند. جک کراوزر نیز که پیش از این در یک مأموریت در کنار لیان بود، اینک برای سدلر فعالیت می‌کند. او در نهایت پس از چند مبارزه با لیان کشته می‌شود؛ این سرانجام او نبود و کراوزر سرانجام توسط ایدا نابود می‌شود. لوئیس نیز، پس از دراختیار گذاردن قرص‌های مخصوصی به لیان، جان خود را از دست می‌دهد. او به شدت توسط سدلر مجروح شده بود


راهنمای نسخه LinGon

برای فعالسازی از دکمه های  F2وF1  استفاده کنید

اموزش نسخه MrAntiFun

برای فعالستازی از دکمه های F1وF2  استفاده کنید

 


دسته ها : ترینر

  • 14,092 بازدید
  • ۸
  • ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ در ساعت ۵:۲۶ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. عاقا کار نمیکنه ترینرتوت. بعد این رمز فایلو طوری بزارید ک بشه کپی کرد.دردسر دست میکنید!!!۱

    • سلام روز بخیر کاربر گرامی

      جشم این موردتون رو حتما لحاظ خواهیم کرد

      باتشکر

  2. سلام آقا محمد خوبی
    من ترینر ultimate item v1.2 می خواستم برای بازی resident evil 4 می خواستم

    • سلام این مورد برای شما عمل نکرد ؟

  3. سلام ببخشید من مود سه حالت jack krauser می خواستم
    با سلاحش می خواستم krauser s bow اسم سلاحش هست
    با چاقو jack krauser می خواستم

    • سلام بررسی میکنیم درصورت بودن قرار میدیم

      برای رزیدنت اویل هست درسته ؟

  4. سلام من لب تاب دارم و F1&F2 ندارم حالا باید چیکار کنم

    • سلام چنین چیزی میشه ؟ در قسمت بالایی کیبورد هستن ، درضمن اگر هم نبودش میتونید شما یک کیبرد مجزا بگیرید و وصل کنید به لب تابتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *