GAME-PC-MM.IR
GAME4DOWNLOAD.IR



دانلود ترینر بازی Crysis 3


سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون ترینر های بازی Crysis 3 رو براتون اماده کردیم و قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد برای دانلود با گیم فور دانلود همراه باشید

برای بزرگ نمایی روی عکس کلیک کنید

راهنمای عمومی استفاده از ترینر بازی‌ها

» پس از دانلود ترینر را از حالت فشرده خارج کنید (کافیست فایل exe. دانلود شده را اجرا و روی دکمه Extract کلیک کنید تا عملیات استخراج به صورت خودکار آغاز گردد).
» فایل ترینر بدست آمده از اکسترکت را در محل نصب بازی Copy کنید (جهت عملکرد صحیح ترینر).
» ترینر را اجرا و عدد مواردی را که می‌خواهید در بازی اعمال شود به خاطر بسپارید،سپس بازی را نیز اجرا و وارد محیط بازی شوید.
» عددهایی را که قبلا به خاطر سپرده‌اید را وارد کنید تا تقلب مورد نظر شما در بازی اعمال شود همانند (جان بی‌نهایت، مهمات بی‌نهایت و …).
نکاتی در مورد استفاده از ترینرها:
» برخی از ترینرها، بعد از اجرایشان موارد تقلب قابل مشاهده نیست برای دانستن موارد تقلب می‌توانید دکمه info یا در قسمتی از محیط ترینر راست کلیک کرده و گزینه info را انتخاب کنید (این مورد در مواردی خاص مشاهده می‌شود).
» برخی از ترینرها،بعد از اجرای بازی برای اعمال تقلب نیاز به فعال سازی ترینر دارند که در بیشتر موارد با دکمه‌های Home و F1 کیبورد فعال می‌شوند (این مورد در مواردی خاص مشاهده می‌شود).
» در تمامی ترینرها منظور از عبارت NUMPAD همان اعداد ماشین حساب کیبورد شماست (عددهای سمت راست کیبورد).
» اکثر ترینرها توسط آنتی ویروس‌ها به عنوان ویروس شناخته می‌شوند، نگران نباشید! (می‌توانید قبل از اجرای ترینر آنتی ویروس خود را غیرفعال یا بسته به نوع آنتی ویروستون فایل ترینر رو ایمن معرفی کنید).
» تمامی ترینرها برای بخش تک نفره (آفلاین) بازی طراحی و ساخته می‌شوند و در بخش مولتی پلیر (آنلاین) کارایی ندارند.

[wpdatatable id=105]


دسته ها : ترینر

  • 4,475 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۱/۳۰ در ساعت ۷:۱۲ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *