به نام خدا

GAME-PC-MM.IR

سلام خدمت دوستان گل و عزیز سایت GAME-PC-MM.IR امروز اموزش نصب مود رو براتون اماده کردیم که با این اموزش میتونید تمامی مود های بازی GTA V رو به راحتی نصب و احرا نمایید امیدوارم خوشتون بیاد.

باما همراه باشید

خب دوستان نصب مد در gta v خیلی سادست

به این صورت که ما نصب مد و افزونه و امکانات رو در ۲ دسته تقسیم میکنیم.

۱ مد هایی با نصب سریع در محل نصب بازی یا در پوشه scripts
۲ مد هایی که باید جایگزینشون کرد یا به عبارتی اونها رو ریپلیس کرد، البته با نرم افزار

• همین بود فقط؛ خیلی ساده و راحت، ولی متاسفانه بعضی جا ها این آموزشو خیلی سخت کردن. (در ادامه توضیحات دقیق تری است که شما را بهتر با نصب مد اشنا می کند.)

(۱ در دسته اول پیش نیاز های ما معمولا هستند که البته اونها رو برای دانلود قرار دادیم، (برای دانلود افزونه کلیک کنید) اما بعضی وقت ها به افزونه های کوچک تری هم نیازمندیم که آنها را در پست مد مورد نظر قرار خواهیم داد. مثلا افزونه ی .

برای نصب مد های این دسته ابتدا باید پوشه ای به نام scripts در محل نصب بازی (دقت کنید محل نصب بازی) ایجاد کنید و سپس فایل هایی را که دارای پسوند .هستند را در پوشه ی ریخت، اما اگر مد مورد نظر ما پسوند .نداشت قطعا .است و باید آن را در محل نصب بازی ریخت. (دقت کنید محل نصب بازی)

۲) اما دسته ی دوم از مد ها به نرم افزار OpenIV احتیاج دارند،

در حقیقت کار اصلی این نرم افزار وارد شدن به سورس های gta v است و بعد از آن ادیت کردن آنها یا ریختن ادیت های مد نظر ما به جا آنها (ریپلیس کردن)

معمولا افزونه هایی که در این خصوص ارائه می شوند چیز های هستند که در بازی بیش تر استفاده می شودند مثلا تفنگ ها، ماشین ها و …

برای نصب مد به این روش، ابتدا باید مد مورد نظر را دانلود کنید و سپس نرم افزار OpenIV را دانلود کنید و بعد گزینه ی ادیت مد را از بالای صفحه نرم افزار فعال کرده و بعد به مسیر مورد نظر رفته و فایل ها را جایگزین نمایید.

امیدوارم این مطلب به براتون مفید بوده باشه

انتشار توسط تیم GAME-PC-MM.IR
کپی با ذکر ادرس سایت مجاز می باشد.


دسته ها : اموزش

  • 7,310 بازدید
  • ۲
  • ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ در ساعت ۲:۱۲ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. با سلام خدمت ادمین جان
    در این مطلب اصلا در مورد فعال شدن مود
    های اسکریپت چیزی ننوشتید لطفا اگه
    میشه در مورد فعال کردنشون هم بنویسید
    با تشکر🙋.

    • سلام دوست عزیز توضیح داده شده اند که چه مواردی را باید عمل کنید در ضمن هر پستی که نیاز به نصب مود داشته باشه توی همون پست توضیح کامل داده شده این پست جنبه کلی تعریف و نصب مود رو داره

      موفق باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *