به نام خدا

GAME-PC-MM.IR

سلام خدمت دوستان عزیز و گل سایت GAME-PC-MM.IR امروز براتون ۱۰تا از بهترین تر فندهای کالاف دیوتی رو اماده کردیم که امیدوارم خهوشتون بیاد

اگرچه بخش چند نفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare نسبت به بازی Black Ops 3 تغییراتی داشته، اما این تغییرات، باعث تحول این بخش نشده است، اما با این وجود، ویژگی‌های جدید بازی باعث شده تا این بخش، با آن چه که می‌شناسید، تفاوت‌هایی داشته باشد. به همین دلیل، در ادامه ۱۰ ترفند ساده را مرور می‌کنیم که شما را با بخش چند نفره بازی Call of Duty: Infinite Warfare آشنا خواهند کرد.

مهارت در دویدن روی دیوار، تکل رفتن و پرش دوگانه در این بازی بسیار حیاتی هستند و توانایی شما را در گشت و گذار در محیط به مقدار زیادی افزایش می‌دهند که باعث می‌شود تا دشمنان نتوانند شما را به راحتی مورد هدف قرار دهند. برای مثال، دویدن روی دیوار و سپس پریدن ممکن است باعث شود تا از آتش دشمن فرار کنید و تکل کردن برای آن که به سرعت پشت کاور مخفی شوید، بسیار کاربردی است. با حوصله و دقت به تأثیر این حرکات در بازی خود توجه کنید، زیرا اگر بی‌محابا باشید، این حرکات به ضرر شما تمام خواهند شد.

همیشه سعی کنید نیم نگاهی به رادار خود داشته باشید. شاید به نظر این کار خیلی پیش پا افتاده به نظر برسد، اما بسیاری از تازه‌کاران این کار را فراموش می‌کنند. رادار وسیله بسیار خوبی برای پیدا کردن موقعیت دوستان و دشمنان شماست.

بازی Infinite Warfare سیستم کلاس‌بندی جدیدی به نام Combat Rigs دارد که کلاس‌هایی مخصوص با اسلحه و توانایی‌های منحصر بفرد خود هستند. سعی می‌کنیم خیلی کوتاه آن‌ها را به شما معرفی کنیم:

– FTL: کلاسی مناسب افرادی که به مخفی ‌کاری علاقه دارند.

– Merc: کلاسی ایده‌آل برای آن‌هایی که تدافعی بازی می‌کنند. این کلاس توانایی آن را دارد که دشمن را زیر آتش زمین‌گیر کند.

Warfighter: کلاسی متعادل برای کسانی که به مدل کلاسیک بازی‌های Call of Duty، دویدن و تیراندازی علاقه دارند.

– Stryker: یک کلاس پشتیبانی که مقدار قابل توجهی آسیب را در سطح زیادی وارد می‌کند.

– Phantom: کلاس تک‌تیرانداز با دسترسی به اسلحه دوربرد و ابزار پنهان شدن

– Synaptic: کلاسی با سرعت بالا و مناسب نبرد از فواصل نزدیک

با وجود شش کلاس در بخش چند نفره، احتمالا خیلی زود یکی را انتخاب کرده و تنها با آن کلاس کار می‌کنید. اما همانطور که گفتیم، هر کلاس، اسلحه و توانایی‌های منحصر بفرد خود را دارد که برای سبک‌های مختلف مناسب هستند. شاید با کلاس‌های دیگر راحت نباشید، اما آن‌ها را امتحان کنید. آشنایی با کلاس‌های بازی باعث می‌شود تا کیفیت بازی شما بالا برود، زیرا نه تنها می‌دانید که چگونه با هر کدام بازی کنید، بلکه می‌دانید چگونه علیه هر کدام مبارزه کنید.

در بخش چند نفره، با ارز درون بازی که با نام Keys شناسایی می‌شود، آشنا می‌شوید. از این ارز برای خرید تجهیزات کمکی استفاده می‌کنید که جعبه‌هایی حاوی محتویات تصادفی هستند و شامل اسلحه‌های پروتوتایپ، آیتم‌های combat rigs و رنگ‌های شخصی سازی می‌شوند. تجهیزات کمکی را می‌توانید در دو بخش چند نفره و زامبی‌ها خریداری کنید اما دقت کنید که در بخش زامبی‌ها، یکی از آیتم‌های این جعبه‌ها، با کارت‌های بخش زامبی تعویض می‌شود. اگر به بخش زامبی‌ها علاقه‌ای ندارید، از Keys فقط در بخش چند نفره استفاده کنید و آن‌ها را هدر ندهید.


یکی از بخش‌های جدیدی Call of Duty در Infinite Warfare، تیم‌های مأموریتی یا Mission Teams هستند. این گروه‌های ویژه به شما اهدافی می‌دهند تا در یک مسابقه انجام دهید. انجام این مأموریت‌ها به شما ویژگی، رنگ برای combat rigs و سلاح‌های آزمایشی می‌دهند که هر کدام مختص تیم شما هستند. پس هر زمان که توانستید، مأموریت‌های تیمی را انجام دهید زیرا پاداشی که می‌گیرید، ارزش وقتی را که می‌گذارید، خواهد داشت.

بر خلاف بازی‌های گذشته Call of Duty، در Infinite Warfare می‌توانید با دست چپ نارنجک پرتاب کنید، پس هنگام پرتاب نارنجک، می‌توانید با دست راست به شلیک کردن ادامه دهید. از این ویژگی جدید استفاده کنید زیرا راهی مناسب برای محافظت، هنگام پرتاب نارنجک است، مخصوصا زمانی که هیچ کاوری برای مخفی شدن ندارید.

اسلحه پروتوتایپ، برخی از قوی‌ترین اسلحه درون بازی را تشکیل می‌دهند پس بهتر است آن‌ها را جمع‌آوری کنید. همانند اسلحه درون بازی Destiny، آن‌ها نیز به چهار دسته رایج، نادر، افسانه‌ای و حماسی تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید این اسلحه را با استفاده از غنایم یا Salvage (که در طول بازی یا با معامله به دست‌می‌آورید) بسازید یا از جبعه تجهیزات و افزایش سطح تیم خود به دست آورید.

هنگام بازی کردن بخش Defender، به زمان بازی توجه کنید. بسته به موقعیت و مکان شما در نقشه، زمان بازی می‌تواند بهترین اقدام را به شما پیشنهاد کند. برای مثال، اگر زمان بازی تقریبا تمام باشد و دشمن به همراه توپ، از شما فاصله زیادی داشته باشد، به جای تعقیب دشمن، به دنبال محل بعدی پدیدار شدن توپ باشید. این کار در اجرای استراتژی در جریان مسابقه، کمک شایانی به شما می‌کند و لازم نیست بی ‌هدف به دنبال توپ باشید.

پس از این که در بخش Defender توپ را به دست آوردید، از این که یک گوشی مخفی شوید، شرمگین نباشید. لازم نیست به فکر خودنمایی باشید. اکثر اوقات بهتر است که یک گوشه مخفی شده تا زمان بازی تمام شود. اگر نتوانستید مکان مناسبی پیدا کنید، با هم‌تیمی‌های خود بمانید و از دشمن دور شوید.

امیدوارم خوشتون اومده باشه

انتشار توسط تیم GAME-PC-MM.IR
کپی با ذکر ادرس سایت مجاز می باشد.


دسته ها : اموزش

  • 3,893 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۶/۱۲/۱۰ در ساعت ۹:۵۰ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *