به نام خدا

GAME-PC-MM.IR

سلام خدمت دوستان گل سایت GAME-PC-MM.IR امروز براتون اموزش بازی وارکرافت رو به صورت تصویری اماده کردیم امیدوارم خوشتون بیاد باما تا اخر این اموزش همراه باشید

آموزش تصویری بازی دوتا | وارکرفت

در ابتدا بعد از تهیه بازی وارکرفت آن را نصب کنید (نصب این نرم افزار بسیار آسان است و نیازی نیست در این بخش به آن بپردازیم). وارد بازی شوید . صفحه اول بازی به صورت زیر است :

در این صفحه گزینه هایی را مشاهده می کنید برای تنظیمات تصویر و صدا گزینه Options را بزنید وارد صفحه زیر شوید:

در این صفحه سه تا گزینه دیده می شود

Gameplay
Video
Sound

گزینه اول تنظیمات بازی است بر روی این گزینه کلید کنید وارد صفحه زیر می شوید:

در اینجا می توانید هر جور که دوست دارید بازی را انجام بدید می توانید تنظیمات را اعمال کنید از جمله سرعت حرکت موس در مپ را می توانید تنظیم کنید و هم چنین می توانید با زدن گزینه Disable موس را در صفحه مپ غیر فعال کنید و سایر گزینه ها که می توانید خودتان امتحان کنید.

اما گزینه بعدی Video بر روی این گزینه کلید کنید صفحه زیر براتون باز می شه:

در اینجا هم می توانید تنظیمات صفحه نمایش خود را اعمال کنید از جمله نور تصویر گزینه Lights یا رزولوشن تصویر و …

گزینه سوم Sound است با زدن این گزینه وارد تصویر زیر می شوید:

در اینجا می توانید به تنظیمات صدا دسترسی داشته باشید خودتان امتحان کنید.

اما گزینه دیگر صفحه اصلی Credits است با زدن این گزینه فیلمی از بازی وارکرافت براتون پخش خواهد شد.

گزینه بعدی صفحه اصلی گزینه Singlplayer است بر روی این گزینه کلیک کنید صفخه زیر ظاهر می شود.

در این صفحه گزینه های زیر را مشاهده می کنید:

Campaign
Load Saved Game
View Replay
Custom Campaign
Custom Game

گزینه Campaign بازی مرحله ای وارکرفت است شما می توانید با وارد شدن به این گزینه وارد بازی مرحله ای شوید و خیلی جذاب است توصیه می کنم حتما این مراحل را بازی کنید .

گزینه Load Save Game : در وارکرفت و بازی آفلاین شما می توانید بازی های خود را ذخیره کنید و بعدا دوباره به ادامه آن بپردازید برای ذخیره کردن بازی در صفحه اصلی مپ بازی گزینه Save Game در نظر گرفته شده است.

گزینه View Replay فیلم بازی ها در وارکرافت به صورت خود کار به تعداد محدود ذخیره می شوند با زدن این گزینه وارد پوشه فیلم بازی ها می شوید.

در اینجا با انتخاب مسیرذخیره فیلم بازی شما می توانید دوباره به بازی خود نگاه کنید . این یک راه خوب برای شناسایی نقاط ضعف و قدرت خود و سایر بازیکنان است در آموزش های بعدی حتما به این موارد بیشتر اهمیت خواهیم داد.

گزینه Custom Campaign و Custom Game را خودتان امتحان کنید چیز خاصی نیست(من هر جا که می گم خودتان امتحان کنید به خاطر اینه که شما هم فعال باششد و تجربه کنید)

اما گزینه اصلی و مهم که ما از طریق آن وارد بازی دوتا خواهیم شد گزینه Local Area Network است این گزینه را کلید کنید و وارد مراحل ساخت بازی دوتا شوید:

مرحله اول:

در اینجا شما یک نام برای خود در محل Player Name وارد کنید سپس گزینه Create Game را در پایین بزنید وارد صفحه زیر می شوید:

در این صفحه شما باید یک مپ دوتا برای وارد شدن به بازی دوتا انتخاب کنید نقطه اصلی درمورد بازی آفلاین این است که شما حتما باید مپی را انتخاب کنید که Al داشته باشدبه تصویر بالا دقت کنید.(در مورد مپ های دوتا حتما هم لینک دانلود براشون گذاشته خواهدد شد و هم توضیحات کافی از آن ها)

بعد از انتخاب یکی از مپ های Al دوتا وارد صفحه زیر می شوید:

با ورود به این صفحه دو گروه ۵ نفره ملاحضه می کنید گروه شما بالاست(the sentinel) و گروه دشمن هم پایین (the Scourge) در اینجا شما می توانید برای خود ۴ یار انتخاب کنید (چون شما دارید به صورت آفلاین بازی می کنید یارای شما و همچنین دشمنانتان را کامپیوتر هدایت می کند) یا به تعدادی که خودتان دوست دارید (از ۴ تا بیشتر نمی توانید) و هم چنین دشمنانتا را باید انتخاب کنید ،موقع انتخاب شما می توانید سطح بازیکنان را نیز تعیین کنید ، این کار را بر اساس توانایی خود انتخاب کنید بهتر ایت از سطح آسان شروع کنید.گزینه open را بزنید سطوح دیده می شوند:

بعد از انتخاب یاران و دشمنان بر روی Start کلیک کنید مطابق شکل شمارش برای ورود به بازی آغاز می شود:

شما وارد بازی دوتا می شوید:

همان طور که در تصویر می بینید سه دسته خانه وجود دارد در هر یک از خانه ها تعدادی هیرو (قهرمان یا پهلوان ) وجود دارد که شما یکی از این ها را انتخاب می کنید در آموزشهای بعدی من تمام این هیرو ها را تک به تک بهتون آموزش خواهم داد من در اینجا هیروی Morphling را انتخاب می کنم . دقت کنید با حرکت موس روی هر یک از این هیرو ها اطلاعاتی از قدرتشان را شما مشاهده می کنید به شکل توجه کنید :

این اطلاعات هیروی morphring است.

با انتخاب هیرو وارد بیس خودم می شم به شکل توجه کنید:

اموزش کامل نیز به صورت تصویر اسلایدی هم برای شما اماده کردیم می توانید مشاهده فرمایید.

[metaslider id=842]

منتظر اموزش های بعدی سایت GAME-PC-MM.IRباشید.

انتشار توسط تیم GAME-PC-MM.IR
کپی با ذکر ادرس سایت مجاز می باشد.
موفق باشید.


دسته ها : اموزش

  • 9,364 بازدید
  • ۱
  • ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ در ساعت ۰:۵۶ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. سلام زبان بازی من روسی هستش چطوری عوضش
    کنم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *