به نام خدا

GAME-PC-MM.IR

تیم گیم پیسی ام ام امروز برای شما اخرین ورژن سمپ 0.38 رو اماده کرده. در ادامه مطلب نیز اخرین اتفاقات این نسخه رو ما نمایش دادیم با ما همراه باشید.

آموزش نصب :

1_بازی رو نصب کنید

2_ نرم افزار رو دانلود کنید.

3_ قبل از نصب برنامه به محل نصب بازی برید و اسمه بازی رو به gta_sa تغییر بدید و اگه همین بود به مرحله ی بعد برید.

4_نرم افزار رو باز کنید و مراحل نصب رو بگذرونید و تو قسمته Browse آدرس دقیق محل نصب gta رو میدید تا install باز بشه.

5_ بعد نصب نرم افزار از محله بازی SAMP رو باز میکنید. اگه میخوایید تو سرورهای ایرانی بازی کنید علامته تیک که بالای نرم افزاره میزنید و از اینجا آی پی سرور مورد نظرتون رو کپی میکنید و توی کادری که باز شده پیست میکنید و اوکی میکنید. سرور به لیست اضافه میشه و با دوبار کلیک روی سرور، وارد بازی میشه.

برای بازی کردن تو سرورهای خارجی هم در قسمته پایینه نرم افزار گزینه های internet و host سرورهای خارجی رو براتون میاره.

نسخه 0.3.8 SA-MP از مدل های سفارشی طرف سرور استفاده خواهد کرد. در حال حاضر اشیاء سفارشی و پوسته های سفارشی پخش شده پشتیبانی می شوند، با انواع بیشتر برنامه ریزی شده برای آینده. از آنجا که این ویژگی به طور بالقوه یک محدوده بزرگ برای برخی از سرورها دارد، 0.3.8 در اوایل به RC قرار می گیرد. این به صاحبان سرور مقدار زیادی زمان برای برنامه ریزی می دهد. این ویژگی های جدید، زمان زیادی را برای رسمیت می گذرانند، پس لطفا با صبور باشید این نسخه آزمایشی است.

اگرچه چندین ویژگی امنیتی جدید مرتبط با مدل های سفارشی وجود دارد، اما در ساخت فعلی هنوز فعال نشده اند. فقط از نسخه RC در سرورهایی که اعتماد دارید استفاده کنید زیرا ممکن است معایب امنیتی ناشناخته در فرمت های مدل GTA وجود داشته باشد.

به روز رسانی ها:

SA-MP 0.3.8 RC4-4 بهروزرسانی مشتری (اختیاری)

– RC4-4 همانند RC4-3 است، اگر چه پیغام “Server timer wrapped” را حذف می کند که به اشتباه منجر شد. پس از انجام برخی آزمایشات، متوجه شدم که در بسته بندی تایمر، هیچ تاثیری در بازی وجود ندارد.

SA-MP 0.3.8 RC4-3 بهروزرسانی مشتری (اختیاری)

– اکتورها وقتی که در هدف قرار می گیرند عمل ‘handsup’ انجام نمی شود.
– محدودیت های تایمر بازی را برای رفع اشکالات داخلی دوربین محدود می کند، هرچند خطر بسته شدن تایمر را افزایش می دهد.
– شما باید قادر به استفاده از txds های دانلود شده به عنوان راهنماهای textdraw با استفاده از برچسب mdl-ID: texturename باشد. هر کجا که ‘ID ‘هست دارای یک مدل اضافه شده با AddSimpleModel است.
سیستم textdraw به احتمال زیاد در RC های آینده ارتقا پیدا می کند، دارای ویژگی هایی شبیه به MaterialText است، بنابراین من توصیه می کنم در برابر استفاده از بافت های دانلود شده برای پیام های متنی توصیه شود.
– حداکثر اسلات فیلد مشتری از 100 به 200 افزایش یافته است.
– txd معتبر , textures های بیشتر از طول یا عرض 2048 پیکسل را قبول نمی کند.
– خروجی خودرو باید به درستی بر روی اشیاء ایجاد شده توسط سرور کار کند.

SA-MP 0.3.8 RC4-2 بهروزرسانی مشتری

– هنگام بارگذاری اثر 2D از مدل دانلود شده، مشتری فقط لامپ ها و پله برقی را بارگیری می کند. تمام ذرات بازی در حال حاضر در SA-MP به عنوان اشیا جداگانه در دسترس هستند.

SA-MP 0.3.8 RC4-1 به روز رسانی مشتری / سرور (اختیاری)

– هنگام بارگیری از یک URL خراب، مشتری یک خطای HTTP را به جای «bad checksum» نشان می دهد.
– رفع اشکال سرور: اگر RedirectDownload () همراه با اسکریپت 1 بازگشت در OnPlayerRequestDownload نامیده شود، مشتری نمی داند کدام روش دانلود استفاده کند.
– هنگامی که SetSpawnInfo با یک پوسته سفارشی استفاده می شود، پوسته سفارشی به 0 تنظیم نمی شود.

SA-MP 0.3.8 RC4 بروزرسانی مشتری / سرور

– اضافه کردن پشتیبانی از تغییر مسیر URL برای بارگذاری مدل / بافت است، بدین معنی که شما می توانید دریافت کنید در سرور وب به جای ارسال آنها از طریق سرور SA-MP. دانلود URL مشتری با استفاده از libcurl نسخه 7.57.0 با پشتیبانی از http، https و zlib (gzip) انجام می شود.
– اگر شما نیاز به یک پروکسی سرور برای دانلود بیش از http، یک آدرس پروکسی را می توان در پنجره ابزار> تنظیمات مرورگر سرور SA-MP وارد کنید.
– اضافه کردن توابع مختلف پیاده روی برای مقابله با تغییر مسیر دانلود. برای اطلاعات بیشتر dl_redirect.pwn filtercript را ببینید.
– تابع GetPlayerCustomSkin () را اضافه می کند.
هنگامی که SetPlayerSkin برای تنظیم یک پوست سفارشی (دانلود شده از سرور) استفاده می شود، GetPlayerSkin پوست پایه (از بازی)، پوست ID سفارشی را باز می کند. در عوض شما باید از GetPlayerCustomSkin برای دریافت شناسه سفارشی پوست استفاده کنید. مشتری و سرور SA-MP فرض می کنند که دانلود ممکن است ناکام باشد یا اینکه مدل های سفارشی ممکن است بار نتوانند بارگذاری شوند و در این صورت پوست پایه ای که در AddCharModel استفاده می شود هنوز پوست اصلی است.

کد:
کد
forward OnPlayerRequestDownload(playerid, type, crc); // called when the player requests a download

کد:

کد:

native FindModelFileNameFromCRC(crc, retstr[], retstr_size);
native FindTextureFileNameFromCRC(crc, retstr[], retstr_size);
native RedirectDownload(playerid, url[]);

کد:
کد:

native GetPlayerCustomSkin(playerid);

GetPlayerCustomSkin بومی (پخش کننده)؛

SA-MP 0.3.8 RC3-4 به روز رسانی مشتری

– “FreeTXDs” از صفحه نمایش F5 حذف شد زیرا برخی از بازیکنان کرش می خوردند.

SA-MP 0.3.8 RC3-3 به روز رسانی مشتری

– اعتبار سنجی dff / txd بیشتر

SA-MP 0.3.8 RC3-2 بهروزرسانی مشتری

– کد تخلیه مدل سفارشی اضافه شده در RC3 سبب ایجاد کرش برای برخی افراد شده است و در حال حاضر غیر فعال شده است.

SA-MP 0.3.8 RC3-1 بهروزرسانی مشتری

– خواننده DF قادر به افزودن پوسته در برخی از پوسته ها نیست.

SA-MP 0.3.8 RC3 بروزرسانی مشتری / سرور

– اولین لایه چک های امنیتی را برای بارگیری فایل های مدل / بافت اضافه می کند. ویژگی های امنیتی بیشتر به عنوان پیشرفت دوره 0.3.8 RC اضافه می شود. در حال حاضر تنها سرورهایی که در آن به مالک سرور اعتماد می کنید، پیوستن.
– اکنون می توانید محل پوشه کش مدل را با استفاده از منوی Tools> Settings در مرورگر سرور SA-MP تغییر دهید.
– اشیاء ایجاد شده از مدل های بارگیری شده از سرور، پس از حذف آنها از حافظه آزاد می شوند.
– فشرده سازی داده ها را به فایل های دانلود اضافه می کند. توجه: بارگیری با هزاران فایل کوچک هنوز می تواند کند باشد.

SA-MP 0.3.8 RC2 به روز رسانی مشتری / سرور

– MAX_OBJECTS به 2000 افزایش یافته است.
– رفع هود اسنایپر به درستی عمل نمی کرد.
– در RC1، SelectObject اطلاعات مربوط به برخورد با اشکال را نشان داده و اگر اطلاعات در دسترس نبود، کرش خواهد خورد.
– رفع تصادفی مدل ped model که باعث رفع کرش برخی از بازیکنان RC3 0.3.8 شد
– مفهوم کش ‘محلی’ را اضافه می کند تا اجتناب نکنید

– پشتیبانی از اشیاء در مدل های سفارشی را اضافه می کند.
– AddCharModel / AddSimpleModel هم اکنون می توان از pawn نام برد. در حال حاضر هیچ محدودیتی وجود ندارد که بتوانید این عملکردها را فراخوانی کنید، اما باید بدانید که اگر شما آنها را در OnFilterScriptInit / OnGameModeInit قرار ندهید، خطر وجود دارد که برخی از بازیکنان که در حال حاضر در سرور هستند ممکن است مدلها را دانلود نکرده باشند.

کد:

کد:

native AddCharModel(baseid, newid, dffname[], txdname[]);
native AddSimpleModel(virtualworld, baseid, newid, dffname[], txdname[]);
native AddSimpleModelTimed(virtualworld, baseid, newid, dffname[], txdname[], timeon, timeoff);

چگونه مدل های سفارشی در SA-MP کار می کنند؟

مدل های سفارشی با سرور SA-MP، معمولا در پوشه ‘models’ ذخیره می شوند. هنگامی که یک بازیکن متصل می شود، آنها لیستی از تمام مدل های استفاده شده توسط سرور را ارائه می دهند. بازیکنان مدل ها را به صورت مورد نیاز دانلود می کنند و توسط CRC در یک پوشه “cache” ذخیره می شوند. هر سرور که بازیکن را به آن متصل می کند دارای یک حافظه جداگانه است. کشه محلی زیر زیر است: Documents \ GTA San Andreas User Files \ SAMP \ cache و بعد IP.Port سرور.

برای پوسته های سفارشی بازیکن، بازیکن تمام این ها را در ابتدای بازی دانلود می کند، زیرا بازی برای بارگذاری پوسته ها نمی تواند متوقف شود. برای اشیاء متصل به بازیکن مانند لوازم جانبی، این نیز باید در ابتدا نیز دانلود شود. برای دنیای اشیاء، این بسته ها بسته به اینکه چه دنیای مجازی هستند، آنها را دانلود می کنند. به این معنا که ممکن است دنیای سفارشی را داشته باشید که بازیکن مجبور نیست آن را بارگیری کند تا وارد دنیای مجازی شود.

فرمت مدل

فرمت پوست همان فرمت معمولی بازی است. مدلهای شیء نیاز به برخوردی که به DFF متصل است، و این برخورد باید با استفاده از ابزار kdff متصل شود.

ابزار مدل سازی اصلی برای GTA: SA برای 3dsmax نوشته شده است، اگر چه برخی از ابزارهای موجود برای مخلوط کن نیز وجود دارد. من یک آموزش صادرات مخلوط کن کوتاه را در اینجا ارائه کرده ام.

تعریف مدل های سفارشی در فایل artconfig.txt

مدل های سفارشی در حال حاضر در فایل artconfig.txt سرور تعریف شده است. Line AddCharModel برای افزودن یک مدل جدید بازیکن مورد استفاده قرار می گیرد و AddSimpleModel برای تعیین یک شیء سفارشی استفاده می شود که شامل هر دو object و اشیاء جهان است که به بازیکنان به عنوان لوازم جانبی متصل می شوند.

نقل قول:
محدوده استفاده از پوسته پخش کننده: 20000 تا 30000 (10000 اسلات)
اشیاء از شناسه های منفی استفاده می کنند: -1000 تا -30000 (29000 اسلات)
رفع سایر موارد از 0.3.7

رح کلی رادار باید در رزولوشن های صفحه نمایش مناسب باشد.
– اشکال معرفی شده به PlayerPlaySound با صدا ID 0 باید ثابت شود.
– بازیگران باید اکنون قادر به چرخش دوباره باشند

[metaslider id=484]

باکس دانلود

مشخصات:
فرمت:RAR
حجم فایل:14.21مگابایت
منبع:گیم پیسی ام ام
رمز فایل:game-pc-mm.ir
دانلود فایل با لینک مستقیم

([ratings])


دسته ها : اموزش برنامه سمپ

  • 7,512 بازدید
  • 8
  • 1396/11/20 در ساعت 11:08 قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. سلام متشکرم از آموزش خوبتون اگه سرور پابجی هست میشه بگید متشکرم

    • سلام
      خواهش میکنم

      سرور پابجی فک کنم داخل اینترنت جستجو کنید براتون میاره راحت

  2. بچه ها لیست سرورهای سمپمون افتتاح شد
    بیاید

    • سلام
      موفق باشید

  3. سلام من وقتی می خواهم به سروری وصل شوم وقتی کانکت را میزنم صفحه سفیدی باز میشه نه فرمی میاد نه چیز دیگه ای
    منا راهنمایی کنید

    • سلام باید ابتدا ثبت نام کنید
      یک بار سیستم را ریست کنید

  4. چرا من هرچقدر مسیر نصب فایل رو بهش
    میدم پیدا نمیکنه؟؟؟

    • سلام باید خود مسیر پوشه بازیرو برید نه خود بازیو از طریق پوشه بازی برسید به خود بازی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *