آموزش هک کنسول Nintendo Switch

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست آموزش هک کنسول Nintendo Switch رو براتون اماده کردیم که امیدواریم خوشتون بیاد . برای مشاهده این مطلب با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید


آموزش هک کنسول Nintendo Switch


بعد از کنسول PS4, این بار با آموزش هک کنسول Nintendo Switch در خدمت شما عزیزان در سایت گیم پیسی ام ام می‌باشیم. در میان کنسول‌های نسل هشتمی در حال حاضر هنوز Xbox One هک نشده است و با این روند هک کردن کنسول‌ها، بعید به نظر نمیرسد که سیستم امنیتی مایکروسافت نیز در مقابل هکرها دوام زیادی بیاورد. این کنسول از زمان انتشارش که ۳ مارچ ۲۰۱۷ بود تا الان چیزی حدود ۲۰ میلیون نسخه فروخته است و واقعا رکورد فوق‌العاده‌ای برای شرکت نینتندو به حساب می‌آید. شما عزیزان و دارندگان کنسول Nintendo Switch اگر مایل به هک و تجربه رایگان بازی خود هستید، هم اکنون میتوانید آموزش هک کنسول Nintendo Switch را در گیم فور  دانلود مشاهده کنید

ابتدا قبل از اجرا و شروع هک، باید پیش‌ نیازهای مورد نظر برای هک کنسول Nintendo Switch را دانلود کرده و در اختیار داشته باشید. از این رو شما باید فایل‌های زیر را دانلود کنید:

  1. دانلود فایل ReiNX
  2. دانلود برنامه TegraRcmGUI
  3. دانلود SD Files

برنامه های بالا را دانلود کنید و حال دوباره به آموزش برگردید. شما یک سری موارد برای هک کردن کنسول هم نیاز دارید که شامل:

  1. کابل تایپ سی ( Type-C )
  2. کارت حافظه
  3. جیگ ( حتما باید تهیه شود )

کارت حافظه خود را درون کنسول قرار دهید و سپس دستگاه خود را به آخرین آپدیت که ۵٫۱ است ارتقا دهید. دقت کنید حتما باید این کار را انجام دهید تا بتوانید عملیات هک را کامل کنید. مرحله بعدی و مهمترین قسمت بردن کنسول به حالت RCM است. برای این کار ابتدا باید دکمه باید دکمه پاور کنسول رو نگه دارید و سپس از منو گزینه Power Off را بزنید. بعد از خاموش کردن کارت حافظه رو از کنسول بکنید و به کامپیوتر خود وصل کنید، سپس باید محتویات SD Files را داخل کارت ریخته و دوباره به کنسول وصل کنید. حال جیگ را به Joy Con سمت راست کنسول خود وصل نمایید. حال دکمه + و دکمه پاور را با هم نگه دارید تا وارد منو Boot شوید. حال اگر بعد از وارد شدن به Boot لوگوی Nintendo را مشاهده نکردید شما کار را تا اینجا درست انجام داده‌اید و اگر لوگو را مشاهده کردید بدانید که یک جای کار را اشتباه کرده‌اید.

حال باید Payload را Inject کنید. شما باید فایل پی لود را دانلود کرده و با کمک نرم افزار TegraRcmGUI در حالت RCM به کنسول انتقال دهید. شما ابتدا با کابل Type C کنسول خودتون رو به پی سی وصل کنیدو سپس TegraRcmGUI دانلود و اجرا کرده و حالا به تب Setting رفته و فایل دانلودی ReiNX.bin را انتخاب نمایید و سپس گزینه Inject Payload را بزنید. حالا اگر کنسول را نگاه کنید نوشته هایی را مشاهده میکنید که باید با دکمه های + و – فریمور مورد نظر را با دکمه پاور انتخاب کرده و بعد از انتخاب کنسول شما Restart می‌شود.

 


دسته ها : اموزش

  • 7,138 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۲ در ساعت ۸:۰۰ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
شرکت سازنده : Nintendo Switch
منبع : گیم پیسی ام ام-نوین

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *