هک کنسول Playstation 4

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست هک کنسول Playstation 4 رو براتون اماده کردیم که امیدواریم خوشتون بیاد, برای مشاهده این مطلب با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید.



بالاخره و بعد از مدت‌ها، هک کنسول Playstation 4 به صورت نرم افزاری بر روی فریمور ۵٫۰۵ منتشر شد. گروه SpecterDev که قبلا هم قول هک نرم افزاری PS4 را داده بود در تاریخ ۲۸ می ۲۰۱۸ هک Playstation 4 را با کمترین مشکلات ممکن عرضه کرد. از این رو سایت گیم فور دانلود سعی دارد با آموزش قدم به قدم هک کنسول Playstation 4 به شما کاربران عزیز کمک کند تا هیچ مشکلی در اجرا و عملی کردن این هک بر روی کنسول خود مواجه نشوید. شما هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب آموزش هک کنسول Playstation 4 به صورت نرم افزاری بر روی فریمور ۵٫۰۵ را مشاهده کنید


ابتدا قبل از اجرا و شروع هک، باید پیش‌ نیازهای مورد نظر برای هک کنسول Playstation 4 را دانلود کرده و در اختیار داشته باشید. از این رو شما باید فایل‌های زیر را دانلود کنید:

  1. آپدیت ۵٫۰۵ دستگاه Playstation 4 (حتما باید دستگاه شما آپدیت شده به ۵٫۰۵ باشد)
  2. دانلود برنامه Python
  3. دانلود PS4 Exploit برای ویندوز ۶۴ بیتی

حالا بعد از انجام مراحل بالا و همچنین آپدیت بودن دستگاه به آپدیت ۵٫۰۵ ( نه بالاتر نه پایین‌تر ) به روش‌های هک کنسول Playstation 4 می‌پردازیم. تا الانروش های بسیاری برای هک کنسول Playstation 4 منتشر شده است که ما ۲ روش رایج را برایتان قرار میدهیم.


روش اول:

ابتدا PS4 Exploit را دانلود کرده و بعد از اکسترک وارد پوشه دانلود شده شوید. شما فایل ps4-exploit-host که یک فایل CMD است را اجرا کرده؛ بعد از اجرا یک صفحه CMD برای شما باز می‌شود که DNS Server و HTTP Server می‌باشد و در قسمت آخر عبارت « Your DNS IP is » را مشاهده کنید که در کنارش یک آدرس IP نوشته شده. حالا باید سراغ کنسول خودتان بروید و در تنظیمات کنسول وارد بخش Network شوید و بعد از ورود به بخش Set up internet connection، گزینه‌ موجود را به Custom تغییر بدهید. بعد از انجام این تغییر دو قسمت را باید به صورت دستی وارد کنید! اول کنسول صفحه‌ای میاورد و میپرسد که IP خود را وارد کنید. حال شماید باید دستگاه را به اینترنت وصل بکنید و باید به همان اینترنتی وصل کنید که با ps4-exploit-host از آن DNS IP گرفتید. حال باید قسمت IP Address Setting را در حالت گزینه Automatic بگذارید و همچنین گزینه DHCP Host Name را به Do Not Specity تغییر دهید.

در قسمت بعد شما باید وارد DNS Setting شده و بر روی گزینه Manual که میبنید کلیک کنید. حال از شما Primary DNS را میخواهد، شما باید در این قسمت همان IPیی که با ps4-exploit-host بدست آوردید را بزنید. برای مثال ما ۱۰٫۱۰٫۶۷٫۱۸۵ را زدیم. همچنین قسمتی با نام Secondary DNS نیز وجود دارد که پرکردنش الزامی نیست.

حالا باید وارد قسمتی با نام MTU Setting شوید و گزینه آن را بر روی Automatic بگذارید. در قسمت Proxy Server هم گزینه Do Not Use را فعال کنید.

اکنون باید باز وارد Setting شوید و در گزینه User’s Guide/Helpful Info را وارد شوید. در این زمان باید صفحه Playload برای شما نمایان شود و شما باید گزینه ۵٫۰۵ را انتخاب کنید. حالا باید حالت Blocker کنسول خود را روشن کنید تا آپدیت خودکار فریمور غیرفعال شود و برای هک مشکلی پیش نیاید. حالا باید گزینه Mira را بزنید تا عمل هک کنسول Playstation 4 انجام شود.

در مرحله آخر بعد اتمام هک کنسول Playstation 4 شما با متن You’re all set! مواجه می‌شوید که در آن لحظه با زدن دکمه PS Button از صفحه خارج شده و وارد قسمت Debug Setting که در Setting موجود است شوید. حال کنسول شما هک شده و میتوانید تمام بازی‌های قابل اجرا بر این هک را تجربه کنید.


روش دوم:

در این روش شما با استفاده از مرورگر شروع به هک کنسول Playstation 4 خواهید کرد! شما در عمل Exploit باید مانند روش اول بروید و سپس Payload مرورگر رو آنجکت کنید! حالا بعد از فعال شدن مرورگر دستگاه، باید این آدرس را در مرورگر کنسول خود کپی کنید؛ بعد از کپی شما با فریمورهای مختلف روبرو می‌شوید که فریمور ۵٫۰۵ رو میزنید و بعد باز شدن صفحه جدید گزینه Hen+Mira رو میزنید. حالا مثل قبل منتظر میمونید تا You’re all set! نشون داده بشه و تمام!


نکات بسیار مهم در هک کنسول Playstation 4:

  1. اگر فریمور کنسول شما پایین‌تر از ۵٫۰۵ است به ۵٫۰۵ آپدیت کنید و لینک دانلود این فریمور در ابتدا پست قرار داده شده. اگر بالاتر از ۵٫۰۵ است که هیچ کاری نمیتوانید بکنید و یا باید منتظر بمانید تا هک مخصوص آن فریمور منتشر شود یا روشی برای دانگرید فریمور و نصب فریمورهای قدیمی‌تر!
  2. تمام بازی‌های هکی بر روی هارد اینترنال یعنی در خود کنسول است بهتر است نصب شوند و در فضای اکسترنال نصب و اجرای آن ۱۰۰% نیست!
  3. برای نصب آپدیت ۵٫۰۵ اگر فریمور قدیمی دارید، آپدیت را دانلود کنید و بعد از اکسترک فایل‌ اصلی آن را داخل پوشه‌ای که قبلا با نام PS4/UPDATE ساخته‌اید انتقال دهید. حال این پوشه را در فلشی که فرمت آن FAT32 است ریخته و به ادامه کار بپردازید. فلش را به کنسول بزنید و کنسول را روشن کنید و اتصال اینترنت را کاملا قطع کنید و مطمئن باشید Blocker که مربوط دریافت آپدیت خودکار دستگاه می‌باشد غیرفعال است. حال وارد قسمت Setting و System Software Update شده و بگذارید کنسول شما آپدیت را شناسایی و نصب کند.

اگر در هک کردن کنسول با توضیحات فوق بازهم به مشکل برخوردید و یا با خطایی مواجه شدید که در متن نوشته نمیبینید، در بخش نظرات اعلام نمایید تا به شما کمک کنیم. امیدواریم درهک کنسول Playstation 4 به شما گیمرهای عزیز کمک کرده باشیم.


دسته ها : مقاله اموزش

  • 7,601 بازدید
  • ۴
  • ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ در ساعت ۸:۰۰ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
منبع : گیم پیسی ام ام-نوین

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. سلام یه سوال مهم دارم… میشه بعد از کپی خور کردنش بعد تموم کردن بازی ها به حالت قبلی اورجینال خور برش گردوند

    • سلام خیر

  2. ممنون از سایت عالیتون خیلی اموزش خوبی بود لطفا بقیه کنسول هارم بزارید اموزشش رو

    • سلام امیر جان
      حتما اموزش هک بقیه کنسول هارم قرار خواهیم داد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *