لیست کامل بازی‎های PS Classic اعلام شد

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست لیست کامل بازی‎های PS Classic که به تازگی اعلام شده است رو براتون اماده کردیم در ادامه با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید.


لیست کامل بازی‎های PS Classic اعلام شد


چندی پیش بود که سونی کنسول PS Classic را معرفی کرد که در واقع همان کنسول پلی‎استیشن ۱ ولی در سایزی کوچک‎تر است. حال این شرکت از لیست کامل ۲۰ عنوانی که از پیش بر روی این کنسول نصب شده‎اند را اعلام کرده است که البته چندی از قبل در مورد وجود عناوینی چون Final Fantasy VII، Tekken 3 و Wild Arms اطلاع داشتیم. 

به گزارش وبسایت GamingBolt، عناوین جالب و ارزشمندی در این لیست به چشم می‎خورند. از نمونه آنان، می‎توان به Metal Gear Solid اشاره کرد. غیر از این عنوان، بازی‎های معروف و ارزشمندی چون Resident Evil Director’s Cut، نسخه اول بازی Grand Theft Auto و عناوین دیگری Oddworld: Abe’s Oddysee و Tom Clancy’s Rainbow Six در کنسول PS Classic لحاظ شده‎اند.


کنسول PS Classic ارزشمند و خاطره‎انگیز به نظر می‎رسد

 

بازی‎های ارزشمند و First Party سونی نیز در این لیست به چشم می‎خورند که از می‎شود گفت اثری چون Syphon Filter یکی از هیجان‎انگیزترین‎هایش باشد. غیر از آن، آثار دیگری چون Twisted Metal و Destruction Derby and Ridge Racer Type 4 نیز در کنسول PS Classic وجود دارند که می‎توانند برای طرفداران و علاقمندان خاص خود هیجان‎انگیز و جذاب واقع شوند. در زیر می‎توانید لیست ذکر شده را مشاهده کنید:

 

  1. Battle Arena Toshinden
  1. Cool Boarders 2
  2. Destruction Derby
  3. Final Fantasy VII
  4. Grand Theft Auto
  5. Intelligent Qube
  6. Jumping Flash!
  7. Metal Gear Solid
  8. Mr. Driller
  9. Oddworld: Abe’s Oddysee
  10. Rayman
  11. Resident Evil Director’s Cut
  12. Revelations: Persona
  13. Ridge Racer Type 4
  14. Super Puzzle Fighter II Turbo
  15. Syphon Filter
  16. Tekken 3
  17. Tom Clancy’s Rainbow Six
  18. Twisted Metal
  • Wild Arms

همانطور که مشاهده می‎کنید، این لیست بازی‎های ارزشمند و خاطره‎انگیزی را در خود جای داده است و قطعاً می‎تواند بر روی فروش کنسول PS Classic تاثیر فراوانی بگذارد. البته توجه داشته باشید که این لیست در تمامی مناطق یکسان نخواهد بود و بسته به منطقه تغییراتی در عناوین لحاظ شده در این کنسول اعمال خواهد شد.

 


برچسب ها :
دسته ها : مقاله اخبار

  • 3,490 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ در ساعت ۸:۰۰ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
منبع : گیم پیسی ام ام

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *