سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست مقاله ای رو اماده کردیم که شرکت بازی سازی موفق و بزرگ Rockstar Games بعد از انتشار بازی موفق Red Dead Redempion 2 در اینده چه برنامه هایی خواهد داشت یک کاربر Reddit اطلاعاتی از برنامه های راکستار برای انتشار GTA VI و Bully ۲ منتشر کرد کرد برای مشاهده این مطلب با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید.


انتشار GTA VI و Bully 2 منتشر کرد


عنوان Red Dead Redempion 2 آخرین ساخته Rockstar Games است، این عنوان نه تنها همه انتظارات را برآورده کرد بلکه فرا تر از حد تصور ظاهر شد، حال سوالی که برای همه ما به وجود می آید این است که راکستار بعد از انتشار RDR 2 چه برنامه این برای سال های آینده دارد؟ کاربری در ردیت با ادعا این که یکی از دوستانش که در کمپانی راکستار فعالیت می کند اطلاعاتی از برنامه های آینده این شرکت فاش کرده است.

این کاربر ادعا میکند که عنوان RDR 2 قرار است تا سال ۲۰۲۰ ریمستر شود و در کنار نسخه PC هم زمان با انتشار کنسول های نسل هشتمی منتشر شود، با توجه به قدرت کنسول های نسل بعدی ویژگی های جدیدی به RDR 2 اضافه خواهد شد، او در ادامه به بازی Bully 2 اشاره کرده و میگوید Rockstar سال ها است که بر روی این عنوان کار میکند، و ابتدای سال ۲۰۲۰ را برای انتشار آن درنظر گرفته است، دنیای این بازی به اندازه دیگر بازی ها راکستار بزرگ نیست و فقط کمی از نسخه اول بزرگ تر است.

و در نهایت نسخه جدید سری GTA که این کاربر ادعا میکند در مراحل اولیه ساخت خود وجود دارد و بعد از انتشار Bully ۲ تمرکز راکستار بر روی این عنوان خواهد بود، نسخه جدید GTA قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود اما احتمال انتشار آن در سال ۲۰۲۴ نیز وجود دارد.
با توجه به این که این اطلاعات توسط یک کاربر منتشر شده تا زمانی که راکستار اطلاعاتی را منتشر نکرده چندان نمیتوان به آن اعتماد کرد.


دسته ها : مقاله اخبار

  • 3,950 بازدید
  • ۱
  • ۱۳۹۷/۰۸/۰۸ در ساعت ۶:۱۷ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
منبع : گیم پیسی ام ام

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. اگر کاربران عزیز می خواهید بازی را انلاین کنید به ایدی @DeejMoeid

    پیام دهید یا در گوشی یادر کامپیوتر یا در لب تاب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *