۱۵ نکته‌ که درباره بازی Red Dead Redemption 2 باید بدانید

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست ۱۵ نکته‌ که درباره بازی Red Dead Redemption 2 باید بدانید رو ما براتون اماده کردیم که امیدواریم خوشتون بیاد, برای خوندن این مطلب با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید.


۱۵ نکته‌ که درباره بازی Red Dead Redemption 2 باید بدانید


تقریباً چیزی تا انتشار یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال جاری یا شاید هم بزرگ‌ترین بازی سال، نمانده است. استودیوی راکستار در سال ۲۰۱۰ میلادی موفق شد با بازی Red Dead Redemption جهان را شوکه کند. این بازی مطمئناً یکی از بی‌نقص‌ترین عناوین نسل گذشته بود و همین نکته به تنهایی باعث می‌شود طرفداران برای Red Dead 2 شوق و اشتیاق وصف ناپذیری داشته باشند. حال که همه خود را برای تجربه‌ی یک جهان بزرگ در غرب وحشی آماده می‌کنند، بیایید نگاهی بیندازیم به مهم‌ترین اطلاعاتی که بهتر است قبل از خرید بازی Red Dead Redemption 2 درباره‌ی آن بدانید.


۱۵ نکته‌ی مهم بازی Red Dead Redemption 2


فضا

 

ممکن است عدد ۲ در مقابل نام این بازی شما را گول بزند. درست است که بازی Red Dead Redemption 2 دنباله‌ی نسخه‌ی قبلی آن است اما اتفاقات این بازی از نظر خط زمانی، قبل از نسخه‌ی اول بازی Red Dead Redemption جریان دارد. این بازی شما را به سال ۱۸۹۹ خواهد برد. این یعنی ۱۲ سال قبل از شروع نسخه‌ی اول آن. در شروع بازی به نظر می‌رسد گروه خلافکاری van der Linde که در حال انجام یک سرقت در شهر Blackwater باشند، اما تلاش آن‌ها شکست می‌خورد و آنان مجبور می‌شوند برای فرار از چنگ قانون به مرزهای آمریکا فرار کنند و افسران قانون و جایزه بگیران نیز به دنبال آن‌ها می‌روند.

 

گروه خلافکاری Van der Linde

 

طبق گفته‌های استودیوی راکستار، مخاطبان در بازی Red Dead Redemption 2 شاهد نقطه‌ی اوج بدنامی گروه خلافکاری «داچ» خواهند بود. همچنین این نقطه، شروع لحظه‌ای است که همه چیز برای این گروه از دست خواهد رفت. این موضوع که آنان دائماً در حال گریز از قانون و فرار هستند مطمئناً شرایط ساده‌ای را برای آنان ایجاد نخواهد کرد و در این بازی مخاطبان شاهد نزاع درونی و عوامل دیگری خواهند بود که باعث از هم پاشیده شدن این گروه خلافکاری بدنام خواهد شد.

 

 

آرتور مورگان

 

در نسخه‌ی اول این مجموعه مخاطبان با شخصیت محبوب «جان مارستون» آشنا شدند و ارتباط خوبی با او برقرار کردند. شخصیت اصلی بازی Red Dead Redemption 2 «آرتور مورگان» خواهد بود. او نیز مانند جان، عضو گروه خلافکاری van der Linde است. در واقع او یکی از بازوهای اصلی داچ (رئیس گروه) است و به نظر می‌رسد نقشی اساسی در کمک به افراد گروهش برای زنده و سلامت نگه داشتن آن‌ها داشته باشد. نکته‌ی جالب اینجاست که با وجود این که آرتور نقشی اساسی و تعیین کننده در گروه van der Linde داشته است اما نام او حتی یک بار نیز در نسخه‌ی اول بازی Red Dead Redemption آورده نمی‌شود. همین نکته باعث برانگیختگی حس کنجکاوی بسیاری در مخاطبان شده است.

 

جان مارستون

 

البته‌ی بازی کردن به جای شخصیت آرتور مورگان به این معنی نیست که نمی‌توانیم جان مارستون را در بازی ببینیم. با توجه به این نکته که در بازی Red Dead Redemption 2 توجه و تمرکز زیادی بر روی گروه خلافکاری van der Linde قرار گرفته است، منطقی به نظر می‌رسد که جان مارستون، که او هم یکی از افراد برجسته‌ی داچ بود، در داستان بازی نقش آفرینی کند. استودیوی راکستار تأیید کرده است که جان مارستون در بازی Red Dead 2 به عنوان یک شخصیت غیر قابل بازی (NPC) ظاهر خواهد شد.

در نمایش‌ها و تریلرهایی که از بازی منتشر شده است نیز صحنه‌هایی از حضور او در بازی را دیده‌ایم اما اینکه اهمیت نقش او در داستان بازی تا چه حدی است و به طور کلی حضور او در این بازی تا چه اندازه پر رنگ خواهد بود، سؤالی است که همواره ذهن طرفداران وجود داشته است و برای یافتن پاسخ آن راهی جز صبر نیست.

 

شخصیت‌هایی که در نسخه‌ی اول حضور داشتند


 

مسلماً جان مارستون تنها شخصیت بازی Red Dead 2 نخواهد بود که در نسخه‌ی قبلی آن نیز حضور داشت. با توجه به اینکه جریانات این بازی در زمان قبل از نسخه‌ی اول آن اتفاق می‌افتد، این موضوع منطقی است. چندین شخصیت دیگر نیز از نسخه اول این بازی در آن حضور خواهند داشت که حضور برخی از آنان از جمله Uncle، Abigail و Jack توسط استودیوی راکستار تأیید شده است. همچنین واضح است که شخصیت‌های اصلی دیگری که در رأس آنان داچ قرار دارد و کسانی مثل «Bill Williamson» و «Javier Escuella» نیز در این بازی نقش خواهند داشت.

 

شخصیت‌های جدید


 

بازی Red Dead Redemption 2 تنها دیداری دوباره با شخصیت‌های قدیمی و کهنه نخواهد بود. در این بازی شخصیت‌های جدید بسیاری نیز نقشی اساسی در پیش برد داستان آن ایفا خواهند کرد. البته به جز آرتور مورگان، استودیوی راکستار حضور چندین شخصیت جدید دیگر در بازی را به صورت رسمی تأیید کرده است. «Hosea Mathews» یکی از نزدیک‌ترین دوستان داچ و دست راست اوست. او استاد حقه بازی و دزدی جنتلمن است. «Sadie Adler» هفت تیر کش؛ یک بیوه‌ی بی رحم که به دنبال انتقام خون شوهرش است. «Reverend Swanson»، یک کشیش سابق که اکنون درگیر مسائل دیگری شده است. و شخصیت‌های بسیار دیگر. مطمئناً گروه در خلافکاری van der Linde انواع و اقسام افراد جالب و متنوع را می‌توان یافت.


شخصیت‌های غیر قابل بازی پویا (DYNAMIC NPCs)


از لحاظ بخش گیمپلی، مهم‌ترین ویژگی‌ای که تا کنون استودیوی راکستار برای ایجاد شوق و هیجان در مخاطبان بر روی آن مانور داده است، NPC های پویا هستند. هرچند آرتور مورگان خصوصیات اخلاقی ثابتی دارد اما بازیکنان می‌توانند نحوه‌ی تعامل با شخصیت‌های غیر قابل بازی را خود انتخاب کنند و این موضوع باعث شهرت یا بدنامی آرتور مورگان در بین مردم خواهد شد. برای مثال آرتور می‌تواند برای فرار از شرایط بحرانی با افسران قانون مذاکره کند، می‌تواند با صحبت کردن از برخی موقعیت‌هاخلاص شود، می‌تواند انتخاب کند که در برخی شرایط خاص مداخله کند یا خیر و تمام این تصمیمات مشخص خواهد کرد که رفتار NPC ها با او چگونه خواهد بود


مکانیک‌های اسب سواری


 

وفاداری اسب (بله این هم یکی از مکانیک‌های گیم پلی بازی Red Dead 2 است) در این بازی نقشی اساسی ایفا خواهد کرد. بازیکن باید به رابطه‌ی میان آرتور و اسب‌هایش توجه کند. برای ایجاد رابطه‌ی بهتر میان آرتور و اسب‌هایش بازیکنان می‌توانند زمان بیشتری را صرف یک اسب کنند یا با او به خوبی رفتار کنند. این موضوع در عوض باعث خواهد شد که بتوانید اسبتان را بهتر کنترل کنید و اسبتان در شرایط متفاوت، به فرمان‌های مختلف شما پاسخ دهد. همچنین اسبتان نقشی اساسی در ذخیره سازی آیتم‌ها و چیزهای دیگری مثل جابجایی لاشه‌ی حیواناتی که شکار کرده‌اید و حمل سلاح‌های اضافی خواهد داشت. پس اگر در هر جایی احساس کردید که به وسایلی نیاز دارید که همراه آرتور نیست بهتر است به یاد داشته باشید که اسبتان را کجا رها کرده‌اید.


کمپ


 

گروه خلافکاری van der Linde با استفاده از کمپ‌ می‌توانند به کارهای خود و بقا ادامه دهند. دلایل زیادی وجود دارد که بازیکنان باید از کمپ استفاده کنند. بازیکنان در کمپ می‌توانند روابط حسنه‌ای (یا حتی روابط دشمنانه) با اعضای دیگر گروه داچ برقرار کنند. همچنین با استفاده از کمپ بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی دریافت کنند یا در فعالیت‌های جانبی شرکت کنند. البته با توجه به این موضوع که گروه خلافکاری van der Linde در تمام طول بازی در حال فرار از دست قانون است. ممکن است مکان کمپ به طور مداوم تغییر یابد.


سیستم MORALE در بازی


حفاظت از کمپ و اطمینان از اینکه آذوقه‌ی کافی در آن وجود دارد یکی از بخش‌های اصلی گیمبلی بازی Red Dead Redemption 2 است. هر شخصیت غیر قابل بازی در این عنوان، وظایف و فعالیت‌های مخصوص خود را در این گروه بر عهده  دارد اما آرتور خود می‌تواند انتخاب کند که در کدام یک از این فعالیت‌ها شرکت کرده و با اعضای گروه همکاری کند. اگر او در هر یک از این فعالیت‌ها با اعضای گروه همکاری کند، علاوه بر دریافت جایزه باعث بهبود روابط آرتور با اعضای گروه خواهد شد. این سیستم کمی مشابه سیستم وفاداری به مأموریت در بازی Mass Effect 2 است اما تفاوت‌های جزئی‌ای با آن دارد.


شکار


مطمئناً یکی از آذوقه‌های اصلی که کمپ همیشه به آن نیاز دارد غذاست. شکار حیوانات در مجموعه‌ی Red Dead Redemption مکانیک جدیدی نیست اما به نظر می‌رسد این بار اهمیت این فعالیت بیش از ‌پیش افزایش یافته باشد. نکته‌ی جدیدی که به بازی اضافه شده است این است که لاشه‌ی حیواناتی که شکار می‌کنید به مرور زمان فاسد خواهد شد و اگر اجازه بدهید مدت زیادی این لاشه در اختیارتان باشد ممکن است نتوانید از آن استفاده کنید و بهتر است بعد از شکار، هرچه سریع‌تر به کمپ خود باز گردید.


معامله


مطمئناً تمام شکارهایی که انجام می‌دهید صرف تأمین غذای افراد کمپ نخواهد شد. اگر بخواهید می‌توانید با شکار، شرایط اقتصادی خود را نیز بهبود دهید. به عنوان مثال می‌توانید از پوست حیواناتی که شکار می‌کنید نیز استفاده کنید و آن‌ها را در تمام فروشگاه‌هایی که در بازی با آن‌ها روبرو می‌شوید، معامله کنید. از غذاخوری‌ها گرفته تا سلاح فروشی‌ها و دیگر مغازه‌ها. می‌توانید از این کار برای ارتقای تجهیزات دیگر خودتان استفاده کنید.


ماموریت‌های جانبی


یکی دیگر از مواردی که استودیوی راکستار برای تبلیغ بازی خود و ایجاد شور و اشتیاق در مخاطبان، از آن استفاده کرده است. فعالیت‌های جانبی و ماهیت این فعالیت‌هاست. بازی‌های راکستار به خصوص مجموعه‌ی Grand Theft Auto به ضعف جزئی در بخش مأموریت‌های جانبی شناخته شده‌اند. اما این بار با بازی Red Dead Redemption 2 این استودیو قصد دارد این مسئله به یکی از نقاط قوت این بازی تبدیل شود. مأموریت‌های جانبی در این بازی با داستان اصلی تعامل خواهند داشت. این موضوعی است که بازی‌های جهان باز اخیراً بر روی آن تأکید بسیاری داشته‌اند و اکثر آن‌ها موفق نشده‌اند آن طور که باید در این بخش بدرخشند. اگر تنها یک استودیو وجود داشته باشد که بتواند به نحو احسن از پس این موضوع بر بیاید آن استودیوی راکستار است.


جهان بازی


یکی از نقاط قوت بازی Red Dead Redemption فضا و محیط این بازی بود. این جهان باعث هیجان و تعجب بسیاری از مردم شد و همچنین توانست زیبایی‌های بصری فوق العاده و چشم اندازی وسیع و گسترده از غرب وحشی را به نمایش گذارد. بازی Red Dead Redemption 2 قصد دارد علاوه بر ارائه‌ی تمام این موارد، با ارائه‌ی جهانی تعاملی‌تر و عمیق‌تر، از نسخه‌ی قبلی این بازی نیز فراتر رود. بر طبق چیزهایی که تا کنون از جهان این بازی دیده‌ایم، به نظر می‌رسد که این جهان دارای چندین سیستم و مکانیک مختلف باشد که با هماهنگی یکدیگر کار می‌کنند، از سیستم آب و هوای بازی گرفته تا شخصیت‌های غیر قابل بازی و طبیعت وحشی آن. این بازی مطمئناً برای ارائه‌ی جهانی پیوسته و جامع و هماهنگ چیزهای بسیار بیشتری در آستین خود دارد.


نقشه


هرچند اعداد و ارقام دقیقی در خصوص بزرگی و مساحت نقشه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 وجود ندارد اما حدس می‌زنیم که این نقشه قرار است بسیار بزرگ باشد چرا که از استودیوی راکستار چیزی کمتر از این انتظار نمی‌رود. هرچند نکته‌ی جالب اینجاست که استودیوی راکستار قبلاً اعلام کرده بود که بازی Red Dead 2 احتمالاً بزرگ‌ترین جهانی را خواهد داشت که این استودیو تا به حال ساخته است. دوباره تأکید می‌کنیم که تا کنون حرفی از اعداد و ارقام زده نشده است و ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که برخلاف بازی‌های جهان بازی مثل Grand Theft Auto، در این بازی وسایل حمل و نقل، امکان جابجایی‌های سریع را فراهم نمی‌کنند و سرعت جابجایی در بازی ممکن است کمی آهسته‌تر باشد و این موضوع به خودی خود ممکن است باعث شود نقشه‌ی بازی Red Dead Redemption 2 کمی بزرگ‌تر به نظر برسد.


دسته ها : مقاله اخبار

  • 3,382 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۷/۱۹ در ساعت ۴:۰۰ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
شرکت سازنده : راک استار گیمز
سیستم عامل : استیشن ۴ و ایکس باکس ۳۶۰ . نسخه pc هنوز مشخص نیست
منبع : گیم پیسی ام ام

گالری تصاویر ۱۵ نکته‌ که درباره بازی Red Dead Redemption 2 باید بدانید

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *