تریلری از نسخه بتا Black Ops 4 منتشر شد

سلام خدمت دوستان عزیز سایت این پست رو اختصاص دادیم به تریلر تازه منتشره از نسخه بتا Black Ops 4 که اولین نمایش از بخش Blackout می باشد . برای مشاهده ی این مطلب با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید


نسخه بتا Black Ops 4


تنها چهار روز دیگر به آغاز بتای خصوصی Call of Duty: Black Ops 4 برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ زمان باقی مانده است. حال به همین مناسبت اکتیویژن (Activision) و تری‌آرک (Treyarch) تریلر جدیدی از بازی منتشر کردند که ضمن بررسی ویژگی‌های حاضر در نسخه بتا، به نمایش اولین تصاویر از بخش بتل رویال Black Ops 4 با نام Blackout می‌پردازد.

در این تریلر شاهد نمایش محتوای حاضر در نسخه بتا هستیم که از جمله این محتوا می‌توان به حضور ۱۰ شخصیت قابل بازی، ۶ نقشه، ۶ مود و اسلحه‌های مختلف اشاره کرد. همچنین تریلر به نمایش بخش‌های از گیم‌پلی در نقشه‌های جدید می‌پردازد.

با این حال بزرگترین سوپرایز این ویدئو مربوط به نمایش اولین تصاویر از بخش بتل رویال Black Ops 4 می‌باشد؛ بخشی که با توجه به حذف قسمت تک‌نفره، از آن به عنوان مورد انتظار‌ترین ویژگی بازی یاد می‌شود. می‌توانید در قسمت زیر به مشاهده تریلر منتشر شده بپردازید.


 


بتای خصوصی پلی‌استیشن ۴ در تاریخ ۱۲ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۳ اوت ۲۰۱۸ میلادی) تا دوشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۶ اوت ۲۰۱۸ میلادی) به طول خواهد انجامید. بتای عمومی نیز در تاریخ جمعه ۱۹ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۱۰ اوت ۲۰۱۸ میلادی) تا دوشنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۷ (۱۳ اوت ۲۰۱۸ میلادی) در دسترس تمام کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت.

Call of Duty Black Ops 4 در تاریخ سه‌شنبه ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۷ (۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


دسته ها : ویدیو گیم

  • 3,343 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ در ساعت ۷:۲۱ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
منبع : گیم

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *