سیستم موردنیاز برای اجرای عنوان Dakar 18 اعلام شد

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون سیستم مورد نیاز برای برای اجرای عنوان Dakar 18 رو که به تازگی مشخص شده اماده کردیم برای خوندن این مطلب با وب سایت گیم فور دانلود همراه باشید



رالی داکار یکی از طولانی‌ترین و معروف‌ترین مسابقات آفرود در جهان است؛ با این وجود عناوینی ارزشمند کمی تا به حال سعی کرده‌اند تا این رویداد ۲ هفته‌ای و ۹۰۰۰ مایلی را شبیه‌سازی کنند. یکی از عناوین Dakar 18 است.

عنوان قبلی این سری در اروپا و آفریقا جریان داشت و حال رالی داکار به پرو، بولیوی و آرژانتین رفته است. Dakar 18، نقشه‌ی جهان بازی وسیع به مساحت ۱۲۰۰۰ کیلومترمربع ارائه می‌دهد که بر پایه نقشه‌های ماهواره‌ای طراحی شده است. نمی‌توانیم سازنده بازی بیگ‌مون (Bigmoon) را به خاطر این بلندپروازی سرزنش کنیم اما چه مشخصات سیستمی برای اجرای Dakar 18 و پردازش چنین جهان وسیعی لازم است؟

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای عنوان Dakar 18:

  1. سیستم عامل: ویندوز ۷ – ۶۴ بیت
  2. پردازنده: Intel Core i5-2400S 2.5 GHz or AMD FX-4100 3.3GHz
  3. حافظه رم: ۴ گیگابایت حافظه سیستم
  4. حافظه رم گرافیک:  ۲ گیگابایت حافظه ویدئو
  5. کارت گرافیک: GeForce GTX 660 or Radeon HD 7870
  6. فضای موردنیاز برای ذخیره‌سازی: به زودی اعلام خواهد شد
  7. دایرکت ایکس: ورژن ۱۱

مشخصات سیستم پیشنهادی برای اجرای عنوان Dakar 18:

  1. سیستم عامل: ویندوز ۱۰ – ۶۴ بیت
  2. پردازنده: Intel Core i5-4690K 3.5 GHz or AMD 5 1600 3.2 GHz
  3. حافظه رم: ۸ گیگابایت حافظه سیستم
  4. حافظه رم گرافیک:  ۶ گیگابایت حافظه ویدئو
  5. کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB or AMD Radeon RX 580 8GB
  6. فضای موردنیاز برای ذخیره‌سازی: به زودی اعلام خواهد شد
  7. دایرکت ایکس: ورژن ۱۱

استودیو بیگ‌مون اینترتیمنت (Bigmoon Entertainment) زیاد شناخته‌شده نیست و تا به حال به جز یک عنوان واقعیت مجازی با نام Syndrome، اثر دیگری نداشته است. Dakar 18 ممکن است بسیار خوب اجرا شود و یا ممکن است اینطور نباشد؛ تمام چیزی که می‌دانیم مشخصات سیستم موردنیاز برای اجرای بازی است و این که بازی با موتور Unreal Engine 4 توسعه‌ یافته است.

اما با نگاهی به سیستم موردنیاز می‌توان فهمید که Dakar 18 از این نظر با عناوین تریپل A رایانه‌های شخصی که در سال جاری میلادی منتشر شده‌اند برابری می‌کند، صرف‌نظر از حافظه‌ی رم که نسبت به عناوین دیگر کمتر و مناسب به نظر می‌رسد. در مشخصات حداقل سیستم موردنیاز، یک کارت گرافیگی ۲ گیگی پایین رده با دایرکت ایکس ۱۱ مانند GeForce GTX 660 یا Radeon HD 7870 در کنار یک پردازنده ۴ هسته‌ای ذکر شده است. محیط‌های بزرگ، افق دید بالا و احتمالا بالا بودن تعداد وسائل نقلیه بدین معنی است که Dakar 18 می‌تواند عنوانی نسبتا وابسته به پردازنده باشد اما از طرفی بازی در سیستمی با تنها ۴ گیگ حافظه رم قابل اجرا است.

اما مشخصات سیستم پیشنهادی برای اجرای Dakar 18 نسبت به حداقل سیستم جهش بزرگی داشته است که می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که بازیکنان برای دست‌یابی به عملکرد فنی مطلوب، گزینه‌های بسیار متنوعی در بخش تنظیمات گرافیکی در اختیار خواهند داشت. برای کاربرانی که خواهان اجرای بازی با حداکثر تنظیمات گرافیکی هستند، پردازنده‌ای با سرعت بیش از ۳٫۵ گیگاهرتز و کارت گرافیکی با ۶ گیگ حافظه توصیه شده است.

بازی Dakar 18 در تاریخ سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ مصادف با ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی برروی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌ باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


دسته ها : مقاله

  • 3,339 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ در ساعت ۶:۱۵ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
منبع : گیم

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *