۸ نکته کاربردی بازی Watch Dogs 2 برای هکران و تازه کاران

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون لیستی از نکته ها و ترفند های بازی واچ داگز ۲ رو اماده کردیم امیدوارم ازش استفاده کامل رو ببرید برای مشاهده این مقاله با گیم فور دانلود همراه باشید



سبک بازی خود را شناسایی کنید: مهاجم، روح یا حقه باز



اول از همه مانند همیشه سبک بازی خود را شناسایی کنید، با این حال با دیگر سبک‌های بازی هم آشنایی کمی داشته باشید تا در هنگام تغییر وضعیت و بهم ریختن اوضاع بتوانید شرایط را کنترل کنید. نگهبانان در بازی Watch Dogs 2 می‌توانند به سرعت شما را شناسایی کنند و تنها چند ثانیه پس از رخ دادن این اتفاق است که موجی از نارنجک به سوی شما روانه خواهد شد. بنابراین بایستی تاکتیک خود را به سرعت تغییر دهید. بازی مانند بیشتر عناوین اخیر سه سبک بازی مختلف را شناسایی می‌کند: مهاجم (متمرکز روی نبرد)، روح (استفاده از مخفی کاری) و حقه باز (دستکاری محیط جهت رسیدن به هدف)

برای موفقیت در بازی Watch Dogs 2 بایستی سعی کنید با تمامی مهارت‌های بالا آشنایی لازم را پیدا کنید. با این حال بازی بیشترین امتیاز را به افراد متخصص می‌دهد و در بازی شاهد ابزار و مهارت‌هایی هستیم که فعال کردن آن‌ها در شرایط مختلف کاربردهای مختلفی دارد. یادتان باشد که امتیازهای ارتقای خود را صرف مهارت‌های عمومی (generic skills) نکنید و ابتدا به سراغ مهارت‌های تخصصی بروید. برای شروع مهارت‌های پرت کردن حواس انتخاب خوبی است و مهارت‌های هک کردن انتخابی مناسب برای دسته بازیکنانی است که در ادامه معرفی خواهیم کرد.


حقه باز بهترین سبک بازی است که می‌توانید با آن شروع کنید



استفاده از مهارت‌های حقه بازی برای برطرف کردن مشکلات بیشترین تاثیر را دارد. نه تنها در ابتدای کار که بازی شما را با قوانین و امکاناتش آشنا می‌کند؛ بلکه انتخاب خوبی برای انجام تمامی ماموریت‌های اصلی نیز به حساب می‌آید.

بودن در نقش یک حقه باز به معنای استفاده از تمامی ابزار و امکاناتی که در اطرافتان وجود دارد برای رسیدن به هدف بدون دخالت خود شما است. با استفاده از RC Jumper و پهباد می‌توانید جاسوسی کنید، اشیا را به صورت فیزیکی هک کنید، جعبه اتصالات برقی را منفجر کنید و دشمنان را نابود کنید، ایمیل‌ها را هک کرده و ماموریت‌های خود را کامل کنید. در بازی حتی مراحلی وجود دارد که باری انجام آن‌ها نیازی نیست به صورت فیزکی وارد محیط مرحله شوید. در ادامه می‌توانید پهباد چهار ملخه را ارتقا داده و بتوانید به کوله پشتی خود دسترسی پیدا کنید و بمب دست ساز روی سر دشمنان بیاندازید. در مجموع در بسیاری از مواقع اگر پیش ار انجام کاری فکر کنید می‌توانید بدون دخالت فیزیکی کار را با موفقیت انجام دهید.


استفاده از دوبرین‌های امنیتی کاملا ضروری است



هیچ فرقی نمی‌کند که می‌خواهید مخفی کاری بازی کنید یا نه، همیشه بایستی پیش از ورود به یک منطقه یا ساختمان جدید از دوربین‌های امنیتی برای بررسی وضعیت استفاده کنید. بنابراین نزدیکترین دوربین را هک کنید تا بتوانید به همه دوربین‌های اطراف دسترسی پیدا کنید. مسیر حرکت یک نگهبان را شناسایی کرده و تمامی موقعیت‌های موجود در محیط برای نفوذ و پرت کردن حواس دشمنان را پیدا کنید.

به لطف انجام همین حرکت، تمامی نگهبانان شناسایی شده در mini map شما به نمایش درمی‌آیند و رسیدن به هدف را راحت‌تر از قبل می‌کنند. چه قصد رامبو بازی داشته باشید چه قصد تبدیل شدن به روح، در هر صورت بایستی با آگاهی کامل وارد شوید.


حواستان باشد: امکان مخفی کردن دشمنان وجود ندارد



این مورد یکی از تصمیمات مربوط به طراحی بازی است که برخلاف ۹۵ درصد بازی‌های مخفی کاری که تا کنون بازی کرده‌اید عمل می‌کند. هنگامی که یک نگهبان را بی هوش کرده یا به قتل رساندید، امکان حرکت دادن جنازه وی و مخفی کردنش وجود ندارد. ممکن است در مواجه با این محدودیت با خود فکر کنید که اصلا چرا بازی قابلیت مخفی کاری دارد و شما از آن استفاده می‌کنید، چرا که هر چقدر تعداد دشمنانی که بی هوش کرده‌اید بیشتر شود، احتمال لو رفتن شما توسط یک نگهبان دیگر بالاتر می‌رود. بنابراین فقط خطر لو رفتن افزایش پیدا می‌کند، به خصوص در مکان‌هایی که ۱۰، ۲۰ یا تعداد بیشتری نگهبان وجود دارند.

با این حال کشتن دشمنان به روش مخفیانه سروصدای کمتری به راه انداخته و احتمال اینکه نگهبانان متوجه حضور شما شوند و نیروی کمکی خبر کنند بسیار کمتر است. نگهبانان در بازی Watch Dogs 2 بسیار خشن هستند و در صورتی که نیروهای کمکی آن‌ها هم از راه برسد احتمال زنده ماندن از معرکه بسیار کاهش پیدا می‌کند. در ضمن مدت زمانی که آن‌ها در حالت آماده باش قرار می‌گیرند نسبتا طولانی بوده به همین دلیل است که مخفی کاری در بازی Watch Dogs 2 ناعادلانه و بسیار سخت است.


در اصول اولیه هک استاد شوید



مجددا تکرار می‌کنم، فرقی نمی‌کند که سبک بازی شما چیست، بایستی در کمترین زمان ممکن اصول اولیه هک را فرا بگیرید. چرا که با استفاده از تکنیک‌های هک بازی در تمامی جنبه‌ها ساده‌تر و لذت بخش‌تر می‌شود. با استفاده از دید «nethack» صفحه سیاه و سفید شده و می‌توانید تمامی ابزارهای قابل هک در محیط را پیدا کنید. همچنین در این حالت ماموریت‌های فرعی را پیدا می‌کنید که با رنگ نارنجی مشخص می‌شوند و بلافاصله کامل نمی‌شوند. خود را عادت دهید تا به هنگام ورود به یک منطقه جدید از آن استفاده کنید.

جدا از این موضوع برای ورود به یک منطقه جدید گاهی بایستی درها را هک کنید و جدا از این مورد با استفاده از ابزارهای هک می‌توانید مسیرهای ورود و خروج فراوانی برای خود ایجاد کنید. متوقف کردن تعقیب نیروهای پلیس با استفاده از دستکاری موانع و خالی کردن جیب مردم هم از دیگر خاصیت‌های هک کردن است. به خصوص مورد دوم که در طول بازی به پول بسیاری زیادی احتیاج خواهید داشت.


برنامه‌های موبایل را دانلود و استفاده کنید



دو برنامه کاربردی در بازی Watch Dogs 2 وجود دارند؛ SongSneak و ScoutX. برنامه SongSneak به شما اجازه می‌دهد که اگر موسیقی را در مکانی می‌شنوید، بلافاصله آن را دانلود کنید. برای استفاده از این قابلیت موبایل خود را در آورده و این برنامه را به فهرست پخش خود اضافه کنید. Watch Dogs 2 موسیقی متن بسیار زیبایی دارد و در صورتی که قصد تجربه بازی در مدت زمان‌های چند ساعته را دارید، گوش دادن به موسیقی آن به شما کمک خواهد کرد. امکان بخش موسیقی نه تنها در داخل اتوموبیل، بلکه خارج از آن نیز وجود دارد.

دیگر برنامه کاربردی و مهم ScoutX است. این برنامه کلا در مورد عکاسی از مکان‌ها و مردم است که موجب افزایش تعداد دنبال کنندگان DedSec خواهد شد. هر چقدر تعداد دنبال کنندگان شما بیشتر شود، به ماموریت‌های اصلی و فرعی بیشتری دسترسی پیدا خواهید کرد که در نهایت به رسیدن شما به هدف نهایی کمک می‌کند. می‌توانید با انجام کارهای فراوانی (مانند کامل کردن ماموریت‌ها) دنبال کننده بیشر دریافت کنید، اما استفاده از ScoutX بسیار ساده است. تنها کافیست به یک منطقه مشخص شده بروید، عکس را بگیرید و تمام؛ دنبال کنندگان شما افزایش پیدا می‌کند. با استفاده از همین برنامه می‌توان به راحتی صدها هزار دنبال کننده را در عرض نیم ساعت به دست آورد.


حواستان به افرادی که تجهیزات شما را می‌دزدند باشد



Hacking Invasion یک حالت آنلاین است که در آن بازیکنان وارد بازی دیگران شده و سعی می‌کنند دنبال کنندگان آن‌ها را غارت کنند. این مینی گیم بسیار جذاب بوده و می‌تواند شرایطی پویا و جذاب را به وجود آورد. به خصوص زمانی که شخصی را که فکر می‌کند می‌تواند با چیزهایی که از شما دزدیده فرار کند، گیر بیاندازید.

در حالی که Hacking Invasion در هنگامی که وسط یک ماموریت مهم باشید رخ نخواهد افتاد، اما می‌تواند در هر لحظه هنگام چرخش آزادانه در بازی اتفاق بیافتد. به این معنا که اگر قصد دارید از یک منطقه نقشه به منطقه دیگر برای آغاز یک ماموریت اصلی سفر کنید شخصی می‌تواند بازی شما را هک کند. به طور کلی هر زمانی را که به انجام ماموریت‌ها اختصاص ندهید به معنای زمان آزاد شما حساب می‌شود، بنابراین مواظب باشید که هر لحظه ممکن است به شما حمله شود.

این حالت‌ به صورت پیش فرض فعال است، اما می‌توانید آن را در بخش تنظیمات بازی غیرفعال کنید. حتما در صورتی که قصد انجام ماموریت‌های اصلی بازی را دارید این قابلیت را غیرفعال کنید.


یک شات گان رایگان بگیرید



در صورتی که سبک بازی مهاجم را انتخاب کرده‌اید، بایستی از همان اوایل بازی به سلاح‌ها بسنده کنید. در ابتدا بازی به شما یک سلاح بیهوش کننده می‌دهد که سرعت خشاب گذاری بسیار کمی دارد و پس از آن یک سلاح کمری ۹ میلیمتری می‌گیرید که آن هم قدرت فراوانی ندارد. اگر به اندازه کافی پول جمع کنید می‌توانید پرینت ۳ بعدی از سلاح‌ها گرفته و استفاده کنید، اما بهتر است پول خود را برای خرید پهباد کنار بگذارید و سپس به سراغ مهمات بروید.

پس یک روش ساده برای به دست آوردن شات گان این است که با جنجال و آشوب در خیابان آن را به دست آورید. کافیست به چند شهروند شلیک کنید تا سروکله پلیس پیدا شود. یکی از پلیس‌ها را به قتل برسانید و شات گان وی را بردارید. حال چه کشته شوید و چه فرار کنید به یک شات گان مدل SG-90 در کوله پشتی خود دسترسی پیدا خواهید کرد که قدرت فراوانی دارد و شانس شما را برای پیشروی در بازی افزایش می‌دهد.

پایان


دسته ها : مقاله

  • 5,259 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ در ساعت ۲:۰۲ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
شرکت سازنده : یوبی‌سافت
سیستم عامل : PC
منبع : vg247
رمز فایل : www.game-pc-mm.ir

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *