ترینر Watch Dogs 2

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون ترینر بازی Watch Dogs نسخه دوم این بازیرو براتون اماده کردیم امیدواریم خوشتون بیاد, برای دانلود با گیم فور دانلود همراه باشید



داستان بازی

پس از نصب کردن سیستم نظارتی CtOS (سیستم عامل نظارت مرکزی) در شهر شیکاگو، اینبار نوبت سان فرانسیسکو می رسد که به این سیستم نظارتی مجهز شود. قهرمان بازی،هکر باهوش جوانی است به نام مارکوس هالووِی. در دوران کودکیِ مارکوس نسخهٔ ارتقاء یافتهٔ CtOS، یعنی CtOS 2.0 او را اشتباهاً عامل جرمی معرفی می‌کند که مرتکب نشده بود. پس از این اتفاق، مارکوس با پی بردن به صدماتی که این سیستم می‌تواند به شهروندان بی‌گناه سان فرانسیسکو وارد کند وارد عمل می‌شود و تصمیم می‌گیرد که با گروهی از هکرها به نام دِدسِک همکاری کند و سیستم CtOS و شرکت سازندهٔ آن Blume را تخریب کنند.


گیم پلی بازی

سبک این بازی، همانند نسخهٔ قبلی آن در سبک اکشن ماجراجویی با المان‌های مخفی‌کاری است. نمای بازی سوم شخص است و بازی از محیطی باز برخورد است. بازی در شهر سانفرانسیسکو جریان دارد. این شهر از ۶ بخش مختلف تشکیل شده است که هرکدام محیط و خصوصیات ویژه‌ای دارند از جمله دره سیلیکون. بازیکن می‌تواند برای گردش در شهر پیاده‌روی کند یا از وسایل نقلیهٔ موجود در بازی مثل، کامیون، خودرو، موتورسیکلت، موتور چهارچرخ و قایق استفاده کند. سیستم رانندگی بازی تعمیر شده و به گونه‌ای طراحی شده که خوش دست تر باشد. قابلیت دیگری که به رانندگی اضافه شده است تیراندازی در حین رانندگی است. مارکوس در انجام حرکات آکروباتیک ماهرتر عمل می‌کند و می‌تواند با حرکات پارکور در شهر حرکت کند.

بازیکن می‌تواند از روش‌های گوناگونی برای به پایان رساندن مراحل بازی بهره بگیرد. می‌توان از روش خشونت‌آمیز استفاده کرد و دشمنان را با اسلحهٔ گرم یا سلاح سرد مخصوص مارکوس شکست داد. سلاح سرد مارکوس یک توپ بیلیارد است که به طنابی وصل شده است. در روش مخفی‌کاری می‌توان از دشمنان مخفی شد یا از اسلحهٔ تیزر (اسلحهٔ الکتریکی) مارکوس برای فلج کردن موقت دشمنان استفاده کرد. سیستم هک کردن بازی نیز ارتقا یافته است. مارکوس توانایی دستکاری اطلاعات شخصی همهٔ شخصیت‌های درون بازی را دارد. او می‌تواند هر ماشین و موبایل موجود در بازی را هک و دستکاری کند و با هک کردن چراغ‌های راهنمایی و ماشین‌ها در تردد آن‌ها اختلال ایجاد کند. او وسایل دیگری نیز دارد از جمله یک ماشین کنترلی یک کوادکپتر و یک جهنده ی کنترل از راه دور. در این نسخه نیز سیستم سطح‌بندی و لول بازی وجود دارد و گزینه‌های ارتقا به سه دسته تقسیم می‌شوند: خشونت، مخفی کاری و حقه بازی. بسته به روشی که بازیکن در پیش می‌گیرد می‌تواند هر کدام از این سه دسته را برای ارتقا انتخاب کند. در کنار مراحل اصلی، مراحلی فرعی با نام «عملیات» در بازی وجود دارد. انجام دادن این عملیات پیروان مارکوس را افزایش می‌دهد که به بازیکن در رسیدن به هدف نهایی کمک می‌کند.

بخش چندنفره در این نسخه نیز وجود دارد. در بخش چند نفره یک حالت همکاری اضافه شده است. در این حالت بازیکن‌ها می‌توانند یکدیگر را ملاقات کنند و مراحل را با همکاری هم به پایان ببرند. همچنین بازیکنان می‌توانند با اشارات با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. بازی را می‌توان به صورت آنلاین یا آفلاین انجام داد. بخش‌های رقابتی نیز در بخش چند نفره وجود دارد.

راهنمای ترینر

اول آنتی ویروس خود را خاموش کنید. پوشه ترینر را از حالت فشرده خارج نمائید. داخل پوشه سه فایل ترینر موجود است. برای اجرای فایل ترینر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run As Admin را انتخاب کنید.


پیشنهاد میکنیم این ترینر بازی زیبارو دانلود کنید

 


دسته ها : ترینر

  • 6,980 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ در ساعت ۵:۴۸ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : یوبی‌سافت مونترآل
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام

گالری تصاویر دانلود ترینر Watch Dogs 2

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *