سیو بازی L.A. Noire

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون سیو بازی L.A. Noire براتون اماده کردیم و در سایت قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد, برای دانلود با گیم فور دانلود همراه باشید


 


 

لس‌آنجلس سیاه : نام یک بازی ویدئویی به سبک اکشن ماجرایی، نئو نوآر و کارآگاهی است که در سال ۲۰۱۱ توسط شرکت استرالیایی تیم بوندی ساخته شده و بوسیلهٔ راک‌استار گیمز در ۱۷ مه ۲۰۱۱، برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۳ اکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده‌است. نسخه مایکروسافت ویندوز این بازی نیز در ۸ نوامبر ۲۰۱۱ عرضه شده‌است. ساخت این بازی از سال ۲۰۰۶ میلادی تا ۲۰۱۱ میلادی به طول انجامیده است. در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ راکستار گیمز ریمستر این نسخه برای کنسول های Ps4, Xbox one, nintdo switch تایید کرد. این بازی برای کنسول های Ps4,xbox one ,nintendo swich در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۷ عرضه شد.


  • داستان بازی

کول فلپز یک سرباز قدیمی است که وارد بخش ترافیک و مسائل قتل و جنایات که در دهه ۴۰ رخ می‌دهد می‌شود. بازی از کتاب بسیار معروف نویسندهٔ بزرگ جیمز الروی فلکر الهام گرفته شده‌است. بازی به راستی روایتگر یک داستان غنی و زیباست به طوری که هر بخش از مکالمات آن میان (شخصیت‌های غیر کنترل بازی) مهم بوده و کمک به سزایی به حل پرونده‌ها می‌کند. همان طور که اشاره شد داستان بازی از کتاب نویسندهٔ معروف جیمز الروی که نام آن (l.anoire و l.a.confidential) هست الهام گرفته شده است، که خود مک نامارا (نویسنده و کارگردان بازی) به آن اشاره کرده بود؛ پس بر این اساس، تمامی پرونده‌ها و اماکن بازی براساس وقایع آن سال‌ها یعنی دههٔ ۴۰ تا۵۰ اتفاق افتاده‌است. برای مثال در یکی از مراحل بازیکن مسئول حل پروندهٔ مشکوکی می‌شود و باید از فردی بازجویی کند؛ اگر موفق از بازجویی بیرون آید یا از همان اتاق بازجویی مورد تشویق رئیس خود قرار می‌گیرد، اما اگر بازجویی درست صورت نگیرد و به نتیجهٔ درستی نرسد، با یک سرکوفت از او پذیرایی می‌شود؛ به طور مثال رئیس این سه جمله را با عصبانیت بازگو می‌کند: “تو منو ناامید کردی پسر”.


روند بازی

L.A. Noire یک بازی اکشن ماجراجویی جنایی با دید سوم شخص است. بازی شامل چند نوع ژانر می‌شود؛ بازی دارای اکشن (هر چند کم)، بازجویی از مظنونین، جستجو در محیط و پیدا کردن شواهد و مدارک در صحنهٔ جرم و همچنین رانندگی و مبارزات تن به تن و تعقیب و گریز به صورت پیاده و به وسیلهٔ ماشین در خیابان‌های شهر لس آنجلس می‌شود؛ اکشن بازی بسیار خوب است اما بخش تن به تن آن محدود است و پس از مدتی تکراری می‌شود.

بازجویی از مظنونین و شخصیت‌های غیر قابل کنترل بازی به خوبی یا به عبارتی به زیبایی شکل گرفته به طوری که حس می‌کنید یه پلیس واقعی هستید و شامل ۳ گزینه می‌شود: ۱-صحیح ۲-شک و ابهام ۳-دروغ. بازیکن با توجه به مدارک و شواهدی که از طریق محیط و گشت و گذار در آن و همچنین صحبت با شخصیت‌های غیر قابل کنترل به دست آورده، باید تصمیم بگیرد که آیا مظنون دارد دروغ می‌گوید یا راست؛ شما می‌توانید با استفاده از دفترچهٔ خود مدارک را بازدید کرده و اگر فردی را متهم به دروغ گویی کرده‌اید، با استفاده از آن مدارک بهش ثابت کنید که او دروغ می‌گوید؛ به یاد داشته باشید، بدون مدرک هرگز نباید فردی رو متهم به دروغ گویی کنید چون این گونه اعتبار شخصیت اصلی را زیر سؤال برده و با برخورد خشن و عصبانی مظنون روبه رو خواهید شد. اما Moyion Scan فقط فوائد آن به بخش گرافیک ختم نمی‌شود، بلکه در گیم پلی هم تأثیر خواهد گذاشت؛ به این صورت که پس از اعتراف یک مظنون (یا راست یا دروغ) چهرهٔ طرف مقابل حالتی نگران و پراضطراب به خود می‌گیرد و در اینجا بازیکن متوجه می‌شود طرف در حال دروغ گویی هست اما همین بخش هم دارای اندک مشکلات است که قابل چشم پوشی است. بخش جهان باز بازی هرگز مانند عناوین اتومبیل‌دزدی بزرگ و مافیا نیست، چرا که بازیکن نمی‌تواند در خیابان بی‌دلیل اسلحه در آورد و به قتل عام بپردازد، بازی این اختیار را به شما می‌دهد که به دنبال سرنخ بگردید در یک شهر بزرگ اما هرگز نمی‌گذارد که بی دلیل کاری را خلاف قوانین انجام دهید. بازی به طور کلی بخش اکشن به خصوص شوتر بسیار کم دارد؛ اما گاهی اوقات از رادیو صدایی به گوش می‌رسد که بازیکن را به انجام مأموریت‌های فرعی فرا می‌خواند. معمولاً در این بخش‌ها، می‌توان به بخش اکشن برسید و از این لحاظ بازی برای دوست داران بازی‌های تیراندازی هم خوب است. اما مهمترین کار در این بازی حوصله داشتن است و باید به بازجویی افراد و پیدا کردن شواهد بپردازید. هوش مصنوعی شخصیت‌های غیر قابل کنترل بازی هم دارای نوسان، و نامتعادل است و آن قدر که باید خوب نیست. در مجموع این بخش، آنقدر بر حل مدارک اصرار می‌شود و تاکید می‌شود که بازی پس از مدتی کمی جذابیت خود را از دست می‌دهد، اما در کل این بخش به خوبی در بازی جای گرفته‌است.

اموزش استفاده از سیو

پس از باز کردن فایل دانلودی از حالت فشرده خارج کنید و در مسیر زیر کپی کنید.
نکته:قبل از ریختن سیو حتما یک کپی از بازری خودتون داشته باشید تا در صورت این که مشکلی پیش اومد بتونید بازی خودتون رو به صورت قبل انجام دهید.

My Documents/Rockstar Games/L.A. Noire

پیشنهاد میکنیم سیو این بازی زیبارو دانلود کنید


دسته ها : سیو بازی

  • 5,012 بازدید
  • ۱
  • ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ در ساعت ۷:۱۷ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : راک‌استار گیمز
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام

گالری تصاویر دانلود سیو بازی L.A. Noire

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. سلام لطفا مسیر
    C:/ProgramData/Socialclub/Player/110800/L.A.
    Noire را هم اضافه کنین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *