دانلود ترینر بازی Just Cause 3

سلام خدمت دوستان عزیز سایت درپست قبل همونطور که مشاهده کردید ترینر بازی Just Cause 2 قرار دادیم و اما در این پست ترینر نسخه سوم این بازی رو براتون قرار دادیم که امیدواریم خوشتون بیاد,برای دانلود باگیم فور دانلود همراه باشید.


 

بازی جاست کاز ۳ یکی از بازی های بسیار زبیا ذر زمینه جهان آزاد و اکشن میباشد که برای سه پلتفرم PC , xbox ONE , PS4 منتشر شد . این بازی امتیازات خوبی کسب کرده به این صورت است: از استیم امتیاز ۶ از ۱۰ و در گیم اسپات امتیاز ۸ از ۱۰ را به دست اورده که امتیاز های خوبی به نظر میرسند . گروه هکر FLING بالاخره ترینری برای این بازی عرضه کردند که شامل ۱۵ وِیژگی مختلف و حرفه ای میباشد .


داستان Just Cause 3 شش سال بعد از اتفاقات Just Cause 2 اتفاق می‌افتد. مانند قبل ریکو شخصیت اصلی بازی بوده ولی کمی سنش بالاتر رفته و باید با ژنرال Di Ravello بجنگد. در واقع این ژنرال قصد دارد تا کل دنیا را تسخیر کند. او در حال کشیدن نقشه برای رسیدن به هدف خود است که ناگهان ریکو ظاهر شده و سعی در متوقف کردن اهداف او دارد. ریکو در این بازی با دوستان دوران کودکی خود و دانشمندی به نام دینا ملاقات می‌کند و با همکاری هم و یک گروه شورشی سعی در سرنگونی ژنرال دارند. آنها در ابتدا قصد دارند تا پایتخت مدیچی را آزاد کنند و بعد مکانی به نام Vis Electra که نیروگاه برق است را از بین ببرند. ژنرال که از موفقیت آنها در انجام نقشه و شورش ریکو بسیار خشمگین می‌شود، به مامورانش دستور می‌دهد تا Costa del Porto را نیز نابود سازند. ریکو و دوستانش متوجه می‌شوند که باید جلوی ژنرال را برای استفاده از مادهٔ منفجره برای تسخیر جهان را بگیرند. بعد از اتفاقاتی که برای جلوگیری از نقشه‌های شیطانی این ژنرال انجام می‌گیرد، در نهایت جنگی بین شورشیان و ارتش ژنرال صورت می‌پذیرد و ستاد مرکزی فرماندهی او به طور کلی نابود می‌شود.


ویژگی های ترینر

  1. سلامتی بینهایت
  2. تیر بینهایت
  3. دقت بالا
  4. انفجار بینهایت
  5. ریلود نکردن اسلحه
  6. اکسیژن بینهایت
  7. سلامتی ماشین بینهایت
  8. ازبین بردن دشمن با یک ضربه

اموزش استفاده
  1. ابتدا ترینر را از حالت فشرده خارج کرده و در محل نصب  بازی بریزید
  2. سپس آن را اجرا کرده و برای فعال شدن آن دکمه HOME بر روی کیبورد خود را بزنید
  3.  برای قطع شدن صدای موزیکی که اجرا شده در سمت بالای برنامه گزینه موزیک را قطع کنید
  4. بازی را اجرا کنید و با دکمه هایی که در ترینر گفته از بازی لذت ببرید
  5. تمام
ورژن ترینر
 ورژن ترینر ۱/۰۲۱ می باشد

پیشنهاد میکنیم  این trainer  رو دانلود کنید


دسته ها : ترینر

  • 5,026 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ در ساعت ۱۰:۲۹ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام

گالری تصاویر دانلود ترینر بازی Just Cause 3

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *