تریلر جدید گیم پلی بازی Vampyr منتشر شد

سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون تریلر جدید بازی Vampyr رو براتون اماده کردیم و قرار دادیم امیدوارم خوشتون بیاد برای مشاهده این ویدیو با گیم فور دانلود همراه باشید


کمپانی Focus Home Interactive به عنوان ناشر بازی اکشن-نقش آفرینی Vampyr تریلری جدیدی را از این عنوان عرضه کرده که به بررسی برخی قدرت ها و توانایی های شخصیت اصلی داستان پرداخته است. در این ویدئو خواهید دید شخصیت اصلی دکتر Jonathan Reid چگونه با قربانی کردن جان خود، شهروندان را نجات می دهد و پلیرها در نقش این فرد یاد خواهند گرفت چگونه توانایی های قدرتمند یک خون آشام را پرورش دهند تا اینکه بتوانند در نهایت طاعون مرگبار حاکم بر لندن ویکتوریایی را نابود سازند. البته مطمئنا انجام این کار اصلا آسان نخواهد بود، چرا که در این راه خطرات بسیار زیادی شما را تهدید می کنند. بازی Vampyr جدیدترین ساخته استودیوی نام آشنای Dontnod Entertainment (سازنده مجموعه اپیزودی Life Is Strange) می باشد
در بازی Vampyr بزرگترین منبعی که می توانید از آن امتیاز یا XP به دست بیاورید تا بتوانید توانایی های خود را ارتقاء دهید، از خون شهروندان تامین می شود که دکتر Jonathan Reid می بایستی از این ویژگی برای نجات جان مردم استفاده کند. پاسخ به این سوال که “چرا شما باید قربانی کنید؟” ، کم اهمیت تر از سوال “چه کسی را باید بکشید؟ ” است. با بررسی زندگی شهروندان می توانید تصمیم بگیرید کدام یک از آنها برای قربانی شدن شایسته ترند و یا اینکه می توانید این کار را انجام ندهید و بی پروا به کشتن آنها بپردازید. اما به یاد داشته باشید کشتن یکسری افراد خاص تاثیر بیشتری بر اکوسیستم محلی خواهد داشت و حتی قربانی کردن بیش از حد شهروندان ممکن است به فروپاشی کل منطقه بینجامد.

دکتر Reid پس از تخلیه خون قربانیان خود می تواند توانایی های مبارزه ای خود را ارتقاء داده و موارد جدیدی یاد بگیرد. جالب اینجاست در مرحله های بالاتر قدرت های او به حدی می رسند که حتی خون آشام ها نیز از آنها واهمه دارند.

داستان Vampyr در لندن و قرن بیستم جریان دارد، دوره ای که کشور بریتانیا توسط آنفولانزای مرگباری احاطه و باعث پدید آمدن خون آشام هایی از بین شهروندان شد. شما در نقش یک خون آشام تازه تبدیل شده به نام دکتر Jonathan Reid که بایستی درمانی برای آنفلولانزای سال ۱۹۱۸ لندن که ساکنین شهر را از بین برده است بیابید، ظاهر می شوید.

  • زمان انتشار بازی
    ۵ ژوئن ۲۰۱۸ (سه‌شنبه ۱۵ خرداد) برای پلتفرم های Xbox One, PS4 و PC منتشر خواهد شد.

     

 

 


دسته ها : ویدیو گیم

  • 6,181 بازدید
  • ۴
  • ۱۳۹۷/۰۲/۱۵ در ساعت ۸:۳۷ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : mp4
سیستم عامل : PC
منبع : گیم پیسی ام ام

گالری تصاویر تریلر جدید گیم پلی بازی Vampyr منتشر شد

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. سلام و درود فراوان وب سایت بسیار زیبا و مفیدی دارید.

    • سلام ممنون بابت لطفتون

  2. سلام تشکر بابت تهیه متون زیبا وبسایتتون به امید پیشرفت روز افزون

    • سلام مرسی بابت نظرتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *