سیو کامل و ۱۰۰% بازی اسنایپر الیت Sniper Elite 3


سلام خدمت دوستان عزیز سایت در این پست براتون سیو بازی اسنایپر الیت ۳ اماده کردیم و قرار دادیم امیدواریم خوشتون بیاد برای دانلود این سیو با گیم فور دانلود همراه باشید



نسخه ی سوم این سری سعی دارد از کلیشه های معمول فاصله بگیرد و برای تحقق این نکته سازندگان دست به یک ریسک بزرگ زده اند و لوکیشن اصلی بازی را از خیابان ها و ساختمان های ویران اروپا به صحرای گرم و سوزان آفریقا تغییر داده اند. بازی در بازه ی زمانی سال ???? تا ???? میلادی جریان دارد، جایی که شعله های آتش این جنگ ویران کننده به آفریقا نیز رسیده است و این قاره را نیز در کام آتش خود فرو برده است. بازیباز در نقش یک تک تیرانداز قرار می گیرد که عضوی از نیروهای متفقین می باشد. دلیل انتخاب تک تیراندازی از نیرو های متفقین این بوده است که اولا تک تیرانداز ها در نیروهای متفقین نقش بسیار مهمی ایفا می کردند و در بسیاری از ماموریت ها نقش کلیدیی دارا بودند و از سوی دیگر شمال آفریقا تحت نفوذ نازی ها می باشد و ساده ترین راه برای ورود به مناطق آن ها از طریق استتار و مخفی کاری است که این کار تنها از سوی یک تک تیرانداز قابل انجام می باشد. شخصیت اصلی بازی فردی به نام Karl Fairburne می باشد که از تک تیراندازن زبده ی نیروی OSS به شمار می آید. محیط بازی با توجه به فضای آفریقا طراحی شده است و با توجه به اینکه مناطق شمالی قاره ی آفریقا دارای رشته کوه هایی می باشند در بازی نیز شاهد تپه ها و کوه های بلندی هستیم که فضای مناسبی برای یک تک تیرانداز است.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® ۷ (Service Pack 1) or Windows® ۸ or Windows 8.1. Windows® XP is NOT supported.
Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ ۶۴ X2 4200) or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Microsoft® DirectX® ۱۰.۰ compatible graphics card with 256 MB of memory (NVIDIA® GeForce® ۸۸۰۰ series / ATI Radeon™ HD 3870) or better
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Hard Drive: 18 GB available space
Sound Card: Microsoft® DirectX® ۱۰.۰ compatible sound card or better
Additional Notes: Windows® XP is NOT supported. Ensure graphics and audio drivers are up to date.

آموزش قرار دان سیو بازی Sniper Elite 3

فایل زیر دانلود کرده و آن از حالت زیپ فشرده خارج کنید و پوشه مورد نظر را در مسیر زیر کپی کنید.(username) همان نام کامپیوتر شماست.

C:*Users*Users*AppData*Local*sniper3

تصاویر بیشتر


دسته ها : سیو بازی

  • 7,067 بازدید
  • ۱
  • ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ در ساعت ۵:۲۵ بعد از ظهر
مشخصات - محصول / فایل
فرمت فایل : RAR
شرکت سازنده : -
سیستم عامل : pc
ورژن محصول : 3
منبع : گیم پیسی ام ام

مطالب مرتبط

دیدگاه ها

  1. سلام من یک سوالی داشتم پسورد این فایل چی هست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *