به نام خدا

GAME-PC-MM.IR

شاید شما تا به حال به فکرتان رسیده باشد که خودتان بازی ها را هک کنید و برای آن ها ترینر بسازید.برنامه (Cheat Engine(CE یکی از بهترین ها در زمینه ساخت ترینر و هک است که امروز قصد داریم نحوه استفاده از برنامه Cheat Engine رو به شما آموزش بدیم.

بریم سراغ آموزش نحوه استفاده از برنامه Cheat Engine :

پس از دانلود برنامه CE آن را باز کرده و پس از آن بازی را که می خواهید هک کنید اجرا کنید،و سپس کلید های ALT+TAB را هم زمان بفشارید و به محیط نرم افزار CE باز گردید.

بالای صفحه سمت چپ برنامه ی CE عکس کامپیوتری است که ذره بینی بر روی آن گرفته شده است و چشمک میزند روی آن کلیک کنید؛ سپس از پنجره ای که باز شده آیکون و نام بازی خود را بیابید و روی آن کلیک کنید و سپس OPEN را بفشارید.

به بازی بازگردید ، و عددی را که می خواهید تغییر دهید به خاطر بسپارید . با کلید های ALT+TAB به برنامه CE باز گردید ، در سمت راست ، کادری بلند قرار دارد که روی آن کلمه Value نوشته شده است ، عددی که به خاطر سپرده اید را در آن کادر وارد کنید و سپس در بالای آن روی  First Scan کلیک کنید و سپس منتظر بمانید تا لیستی از  یافته ها را در کادر بزرگ سمت چپ نمایش دهد.

در بار اول احتمالا تعداد یافته ها بسیار بالا خواهد بود (اگر نبود کار آسان تر خواهد شد) ، شما دوباره به بازی برگردید و عدد قبلی را تغییر دهید (کم یا زیاد فرقی ندارد) سپس به برنامه CE بازگردید و عدد جدید را در کادر سمت راست که روی آن نوشته Value بنویسید ، سپس روی Next Scan کلیک کنید؛ یافته ها کم خواهند شد . (چند بار این کار را انجام دهید تا یافته ها کم تر از ۵ تا شود هر چقدر کم تر بهتر.)

بعد از انجام این کار روی یافته ها با نگه داشتن دکمه Ctrl (کنترل) و کلیک بر روی انها همه را انتخاب کنید و با کلیک بر روی آنها و نگه داشتن آن همه ی یافته هارا به کادر پایینی منتقل کنید.

روی هر کدام از آنها کلیک کرده و Enter را بفشارید . و هر عددی که می خواهید را بنویسید (از ۹ عدد بیشتر نشود) و Enter را بفشارید. اگر میخواهید آن مقدار کم نشود بر روی مربع انتهایی هر یافته کلیک کنید تا روی آن علامت ضربدر ظاهر شود.

پس از انجام به بازی بروید اگر تغییر نکرده بود کمی پول خرج کنید یا جمع کنید مقدار تغییر میکند.اگر چنین نشد شاید اشتباهی انجام دادید.

این برنامه روی بازی های آنلاین کاربردی ندارد.و در بعضی بازی ها سازنده بازی آن بازی را قفل گذاری کرده اند.

امیدوارم که از این آموزش راضی باشید و مشکلتان را حل کند.

*این نرم افزار برای هک بازی های  اندروید (روت شده) نیز قابل استفاده است

باکس دانلود

مشخصات

حجم فایل:۷مگابایت

رمز فایل:www.game-pc-mm.ir

منبع:گیم پیسی ام ام

دانلود فایل با لینک مستقیم

([ratings])


دسته ها : برنامه

  • 3,763 بازدید
  • ۰
  • ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ در ساعت ۰:۴۸ قبل از ظهر
مشخصات - محصول / فایل

مطالب مرتبط

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *